www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Sūtījumu izsekošana

Latvijas Pasts - Sūtījumu izsekošana

Priority mail? Būtībā tam vajadzētu būt reģistrētam izsekojamam sūtījumam ārvalstīs, kā normālās attīstītās valtīs. Taču brīdī, kad sūtījums ir pametis lv robežas... Izsekot to nav iespējams vispār vai nepilnīgi - pat uz eu valstīm. Tas nav normāli, jo es maldinu klientus sakot, ka jūsu sūtījums tiks nosūtīts ar izsekojamu a priority mail. Bet izsekot nevar! Ja arī ir redzams, ka konkrētais sūtījums ir sasniedzis piem. Germany vai uk, tad nav sīkāka info par to vai sūtījums ir izsniegts vai nē!
Sīkpakas saņēmējs apgalvo, sūtījumu nav saņēmis (bet patiesībā ir) . Man jāmaksā 2€ lai pasts meklētu sūtījumu, kas var ilgt no 30-90 dienām. Kopš prece ir izsūtīta, bet pierādīt es nevaru, ka sūtījums ie piegādāts... Pēc 30 dienām pircējs pieprasa atgriezt naudu. Ok atgriežu, jo ticu ka klients ir godīgs. Kopš nauda ir atgriezta - vēl pēc 30-90 dienām es saņemu no pasta vēstuli, ka sūtijums ir piegadāts, bet "online" tas nav redzams. Tātād kopā dēļ latvijas izsekojamā priority mail es zaudēju: prece + sūtīšanas izmaksas + atgrieztā nauda pilnā apmērā + 2€! Jo mums ir priority mail! Un šitā ir bijis vairākas reizes!
Uz ko pasts.lv man atbild: jūs nevarat strādāt bez zaudējumiem! Jā, to es saprotu, bet kādā vella pēc es maksāju kā par priority mail? Jo šis pakalpojums neatbilst nosaukumam!
Un pastā visas tantes saka, ka šis ir "online" izsekojams pakalpojums, tikai aizmirst pateikt - līdz latvijas robežām!
P. S un pasta kvalitātes daļu sazvanīt nav iespējams, varbut vienkārši es esmu black list-ā!

N

Комментарии (2)

Pacco_al 14.03.2018

Nevajag jaukt mušas ar kotletēm. Un pirms kaut ko sūtīt ir nepieciešams izvērtēt riskus, iepazīties ar tarifiem un nosacījumiem.
Sūtījumiem ir divas klases A (jūsu aprakstītais Priority mail) un B. Ar sūtījuma izsekošanu šīm kategorijām nav nekā kopēja. Tas ir tikai piegādāšanas ātrums. Un viss.
Savukārt paši sūtījumi dalās Vienkāršajos, Ierakstītos un apdrošinātos.
Vienkārši pasta sūtījumi - Nereģistrēti un neizsekojami sūtījumi, kurus piegādājam adresāta pastkastītē.
Ierakstīti pasta sūtījumi - Reģistrēti un izsekojami sūtījumi, kurus adresātam izsniedzam pret parakstu par saņemšanu.
Apdrošināti pasta sūtījumi - Reģistrēti un izsekojami sūtījumi, kuri apdrošināti pret pazušanu, nolaupīšanu vai sabojāšanu un kurus adresātam izsniedzam pret parakstu par saņemšanu.
Apdrošinājuma summu nosaka sūtītājs, bet tā nevar pārsniegt sūtījumā ievietoto priekšmetu vērtību un adresāta valsts pasta operatora noteikto summu.
Nevar iedomāties, ka samaksās pa lēto un pastnieks piegādās līdz durvīm, atdos pret parakstu un vēl bez maksas atpakaļ nosūtīs paziņojumu par saņemšanu (AR).
Un nevajag paķert vārdu “Priorty mail” un iedomāties, ka tas ir all inclusive.
Skopais maksā divas reizes. Dumjais trīs.

W wrp 22.03.2018

Priekš stulbeņiem. Pirmkārt, nosūtītājvalsts pasta mājaslapā ļoti reti kad var izsekot sūtījumu pēc tam kad tas pametis valsti. Tas ir raksturīgi 95% gadījumu un nav specifiski tieši Latvijas Pastam. Otrkārt, izņemot dažas saņēmējvalstis, sūtījumu var izsekot saņēmēja valsts pasta majaslapā vai kādā tracking servisā, piemēram trackitonline.ru

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы