www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Slikts un neprofesionāls serviss

Latvijas Pasts - Slikts un neprofesionāls serviss

Ierodos pa ilgiem laikiem Zolitūdes pasta nodaļā, Ruses iela 9, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, lv-1029 un esmu šokā par attieksmi. Vēlējos nosūtīt 2 sūtījumus uz Asv, ko esmu darījusi iepriekš citās Latvijas pasta nodaļās. Darīšana šoreiz man bija ar iespējams nodaļas priekšnieci (čekā uzrādās vārds irina zeforova) , kura apskatot paciņas, dusmīgi pavēl: "vajadzīga deklarācija! " sajūta it kā no manis tiktu gaidīta šī deklarācija.. Ok, iedod man deklarācju, kurā aizpildu visus laukus, izņemot hs tarifa numuru. Uz ko ir nikna reakcija, pavēle, lai rakstu tarifa kodu! Es saku, ka es nezinu tos kodus. Uz to darbiniece atbild ar niknu ņirgāšanos, pavēlot: " kam tad tas esot jāzina? ! " es neko nesaku, klusēju un domāju pie sevis, ka esmu diezgan pārliecināta, ka tas ir Latvijas pasta darbinieku ziņā, aizpildīt tos kodus.
Zvanu Latvijas pasta informācijas tālrunim, lai noskaidrotu šo situāciju un man atbild, ka jā - tas ir Latvijas pasta darbinieku ziņā aizpildīt tarifa kodus, ka darbiniekiem esot speciāli tam paredzēta vieta viņu datorsistēmā.
Tad lūgums Latvijas pastam informēt par šo regulu arī Zolitūdes pasta nodaļas darbinieces, jo visas 3 uzskata, ka tas ir mans darbs un pienākums.

10.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы