www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Slikts serviss un slikta apkalpošana un rupja komunikācija

Latvijas Pasts - Slikts serviss un slikta apkalpošana un rupja komunikācija

Labdien!

Situācija sekojoša pasūtīju paciņu no Ķīnas no aliexpress šī gada augusta beigas precīzāk 22 augustā. Labi tā viss labi pasūtīju un gaidīju kamēr ieradīsies Latvijā. Redzu kad paciņa ir ieradusies 8 septembrī itka Rīga pēc izsekošanas datiem no aliexpress un 17track. Labi domāju kad 9 vai 10 izsutis no Rīgas bet nekā nekur paciņa nekustējās no Rīgas uz liepāju kur viņai bija jābūt. Aizsūtīju viņiem ziņu e-pastā 14 septembra vakara par manu sūtījumu no Ķīnas ar jautājumu kur tas varētu būt tagad vai ir pa tiešam Rīgā ieradies no Ķīnas. Viņi man atbildēja tikai 16 septembra vakara ļoti kodolīgi un neinformatīvi uz jautājumu citēju ko man atbildēja: 'labdien! Informējam, ka sūtījums vel nav saņemts pasta nodaļā, kad tiks saņemts, jums tiks nosūtīts aicinājums ar cieņu vas Latvijas pasts. " pirmkārt viņi man atbildēja ļoti neinformatīvi uz jautājumu un ari ļoti lēni jo pagāja gandri 48 stundas kamēr viņi man atbildēja. Pa to laiku jau biju viņiem uzrakstījis jau facebook 15 septembrī. Viņi atbildēja šeit nedaudz informatīvāk un labāk uz jautājumu. Labi domāju gaidīšu varbūt līdz 19 septembrim būs Liepāja. Uzrakstīju viņiem atkārtoti 18 septembri facebook ar jautājumu kur ir sūtījums un kāpēc tas vel nav Liepāja. Viņi man atbildēja kad sūtījums ir vienkāršs un nereģistrēts tāpēc nevarot izsekot un kad viņi nav atbildīgi par trešo pušu izsekošanas informāciju teica kad tiklīdz būs ieradies atnāks vai nu sms vai izziņa uz adresi. Labi nākošdien pazvanīju uz konkrēto pasta nodalu viņi atbildēja tieši to pasu ko agrāk bija atbildējusī kad atnāks tad atsutis ziņu. Tad beidzot šodien atsuta zinu kad ir beidzot ieradies Liepāja. Taka šis sūtījums bija uz manu vārdu un es nevarēju aiziet palūdzu to savam tuviniekam lai aiziet pakaļ sūtījumam. Mans viens tuvinieks pazvanīja uz konkrēto nodalu un paprasīja vai vajag līdzi pasi manējo un arī tuvinieka lai sametu sūtījumu. Uz ko viņam atbildēja ka ne. Labi aizgāju uz pastu tur man pateica kad tomēr vajag gan manējo gan ari tuvinieku pasi. Labi domāju jocīgi kāpēc tad pasta darbinieks nepabrīdināja. Labi aizgāju vel vienreiz uz to pašu pasta nodalu un atkal kārtējo reizi man pasta darbiniece nolasīja morāli kāpēc manam sūtījumam ir citādāks vārds nekā man dzīve. Tas jau notek kārtējo reizi notiek. Kāpēc lai man būtu jāraksta savs pilnais vārds aliexpress un par to jāizdomājas? Neesmu jau tur uzrakstījis pilnīgi citu vārdu tikai vārdā saīsinājumu. Pirmkārt nebiju domājis ka tik ilgi piegadās no Rīgas jo sūtījums Rīgā bija kaut kādas nostāvējis gandrīz divas nedēļas līdz 21 septembrim vai 22 septembrim. Man nepatika ne neprofesionālā apkalpošana ne ari piegādēs ilgums no Rīgas līdz liepājai. Ka ari darbinieku attieksme tiesām liekas kad viņiem tikai 1 eiro mēnesī maksa jo viņi vismaz Liepājas pasta nodaļās izturas ļoti rupji un neprofesionāli pret klientiem. Konkrētais gadījums ir saistīts ar Liepājas 12 pasta nodalu. Un vispār nekad nebiju tik ilgi gaidījis no aliexpress sūtījumu uz Latviju parasti tas ir Latvija kaut kur maksimāli 2 nedēļu laika pat tad ja nāca caur pastu un ne omniva ka parasti. Protams varbūt pie vainas ir šī gada problēmā vīruss kas visu aizkavē un bremze varbūt. Bet tiešam tik ilgi nekad nebiju gaidījis. Cerams piekritīsiet man kad Latvijas pasts ir ļoti nekompetents sava darba specialitāte ka ari viņu darbinieki nav ne laipni ne ari profesionāli pat bites darbinieki Rīgā atbild facebook laipnāk un profesionālāk uz jautājumiem. Cerams Latvijas pasts uzlabos gan attieksmi pret klientiem un ari pasūtījumā piegādēs ātrumu. Ka ari pievienošu viņu atbildi uz manu jautājumu e-pastā. Ka ari manu jautājumu.

22.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Max2020 22.09.2020

Gribu nedaudz precizēt sudizbas tekstu es pasta nebiju mans tuvinieks bija rakstot tekstu kļudijos. Un rakstu šo sūdzibu jo apkalpošana bija neprofesionālā pa telefonu gan dzīvē pasta nodaļa un arī tāpēc ka kārtējo reizi darbiniece nelaipni un rupji lasīja morāli bet šoreiz ne man bet tuviniekam. Info par pasta nodaļa notikušo uzzināju tikai no tuvinieka tāpēc pilnīgi visu nezinu kas tieši notika pasta nodaļa šodien.

Дополнено Max2020 23.09.2020

Vēlos precizēt kad navainoju pastu piegādes ātruma ziņā jo zinu kādi ir šie laiki 2020 kad paciņas nāk ilgāk un lēnāk. Kā arī ko uzrakstīju par to kad darbinieki ir nelaipni tā tas ir tas ir vairākas reizes piedzīvots gan saņemot gan sūtot sūtījums caur Latvijas pastu. Ja kādam ir bijusī laba pieredze tas labi tas diemžēl nav mana gadījumā ar Latvijas pastu. Cerams sapratisiet manu sūdzību. Mana galvenā sūdzība bija par apkalpošanu un par darbiniekiem Latvijas pasta. Cerams sapratisiet un vispār jau 1 mēnesī 2020 gadā nav tik daudz. Cerams sapratisiet

M

Комментарии (15)

T Tarya2020 16.08.2020
Lv-1003 nodala 3 vorujut posilki

Pozornaja pochta kotoraja voruet i nestiditsa ni kakoj otvetstvennosti. Ja nadejus chto ih kogda to posadjat. Latvijas pasts vori. Vorujut posilki naglo i pokrivajut chto ne nesjot otvetstvennosti. U menja propalo 36 posilok

Sudzibas.lv Admin 23.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A Algebra Geometrija 16.08.2020
Мошенники

Посылки пропадают на почте. АлиЭкспресс указывает что они на месте уже как месяц жду

Sudzibas.lv Admin 23.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

H Helsu 22.09.2020

Jus esat pie pilna prata?

M Max2020 22.09.2020

Jā! Kas ir Helsu? Nu kas ir pa problēmu kad nepatīk? Ko? Klausos tavus komentārus un argumentus. Kāpēc uzreiz jūs esat pie pilna prāta. Ko esmu tev izdarījis vienkārši pateicu problema kas pastāv vispār Latvijas pasts vienmēr tā dara netikai šoreiz viņi nav ne kopententi ne arī darbinieki Liepāja vismaz nav laba apkalpošana. Vai tad tiešām nedrīkst sūdzēties? Gaidīšu atbildi Helsu un gribu zināt kāpēc uzreiz tā uzbrauc?

н НеКариньш 22.09.2020

Situācija sekojoša pasūtīju paciņu no Ķīnas no aliexpress šī gada augusta beigas precīzāk 22 augustā.---- Apmaksāju 02:51 Jul. 31 2020 - saņemu Sep. 22 2020!

M Max2020 23.09.2020

Un ko tu ar to gribeji pateikt? Kas ir nepatīk? Latvijas pasts baigi labi strādā katru dienu? Es patiešām pasūtīju 22 augustā vakarā. Nedrīkst sūdzēties ko? Es jūs vienkārši nesaprotu. Jūs drīkstat un es ne? Es apmaksāju 22 augustā kas nav skaidrs. Vēlos tavus argumentus un to ka Latvijas pasts ir nenormāli labi apkalpo. Es nesaprotu tu sūdzēties vari a es ne?

н НеКариньш 23.09.2020

Es gribēju pateikt ka Latvijas muita strādā ļoti slikti, ļoti lēni! Viņi saņem 03.08.2020, bet izsniedz 21.09.2020!

M Max2020 23.09.2020

Ja piekrītu tā ir. 8 septembrī ir Rīga bet tikai 21 septembrī izsūta uz Liepāju un saņemt var tikai 22 septembrī. Piekrītu tev. Atvaino ja no sākuma uzbraucu tev nesapratu ko tu domā ar šo komentāru. Lai tev jauka turpmāka diena!

н НеКариньш 23.09.2020

Vel: Latvijā prece jau 28.08, bet es vel joprojam nesaņemu!

н НеКариньш 23.09.2020

Latvijā 3.aug, bet stav muitā!

н НеКариньш 23.09.2020

Daud es no Ķinas nepasutu: 1-2 preces menesī...

M Max2020 23.09.2020

Nu ja tas ir ļoti stulbi cerams sanemsi savus sūtījumus. Cerams Latvijas pasts sāks strādat. Lai tev veicas ar sūtījumiem!

I Ivars Lapsins 09.08.2024

tie tak nav cilvēki,kas tur strādā,ja palūdz caur e-pastu vai telefoniski kaut ko izdarīt,tad kā pa spīti neko neizdara,tas par muitojamām pakām,stiepj to dokumentāciju garumā,lai tikai klientam būtu sliktāk,gribētos ļoti redzēt zīmogus uz sūtījumiem kas šķiroja un kas noformēja uz piegādi

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы