Latvijas Pasts - Slikts serviss, nevīžība, nolaidība
Sūtījums RA282569445LV tika piegādāts uz Pļaviņām. Tā arī neviens bezmaksas LP operators nevarēja atbildēt kāpēc? Sūtījuma adrese ir Jēkabpils novads, vienmēr viss ir saņemts Jēkabpilī vai nu Pasta nodaļā vai LP pakomātos. Tagad man mēģina iegalvot, ka tā ir mana vaina, nekad šis pakomāts uz ko nosūtīja nav izmantots. Kādēļ šāda vienaldzība no LP?
[slēpt]@pasts.lv vispār neļauj nosūtīt sūdzību. Atkal teiksiet tā ir mana vaina?
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
IProtams paciņai tikka braukts pakaļ un izņemts,šokē LP atbilde e pastā -redzams ka paciņa izņemta. Tiešām?! Vai tad nevajag uzņet.? ATBILDI KĀPĒC TĀ PASTS VIENPERSONĪGI IZLĒMA IEVIETOT PAKU PĻAVIŅĀS NEVIS JĒKABPILĪ NESAGAIDĪJU UN PAT SAPROTAMU ATBILDI ARĪ NESAŅĒMU.
Комментарии (3)
Nākamreiz līdzīgā situācija zvaniet uz LP izziņu tālruni,izstāstiet situāciju un palūdziet, lai Jūs savieno ar paku daļu. Tur palūdziet, lai paka tiek pārvietota uz adresi apkalpojošo pasta nodaļu, jo paka ievietota citā pilsētā/novadā. Pārvietošana būs bez maksas. Paciņu tad pēc 2 darba dienām varēsiet izņemt pasta nodaļā. Ja iesiet caur epastā norādīto saiti un pieteiksiet pārsūtīšanu, tad tas jau būs par maksu.
Es tieši tā arī darīju,bet operatore tik stāstīja ka mana vaina un viss. Tikko tik saņēmu no LP atvainošanās vestuli,ka kļūda ir sistēmā un IT speciālisti kļūdu atraduši un novēršot. Bet man 2vas reizes no LP operatores bija jadzird-tā ir jūsu vaina.
Par operatori arī rakstiet LP. Nav tādiem nekompetentiem darbiniekiem laikā ,kad tiek slēgtas pasta nodaļas, jāsaņem no LP alga.