Latvijas Pasts - Slikts serviss.
Pasta nodaļā ikšķilē, Birzes Ielā 33, klientus apkalpo šķietami 3 sievietes. Šķietami tādēļ, ka reāli strādā viena, pati jaunākā, pie kuras tad jāstāv rindā. Pārējās nesteidzīgi stumdās pa telpu un izliekas, ka strādā. Šorīt man tika atteikts, ka mani pie brīvā lodziņa neapkalpos, lai eju pie nākošā. Es aizrādīju, ka tur jau ir cilvēki un viņa taču neko nedara. Es tiku vienaldzīgi ignorēta. Ikšķiles iedzīvotāji cenšas maksimāli neapmeklēt pastu, jo tāda klientu apkalpošana jau sen te ir norma. No sirds strādā tiešām tikai viena sieviete, atvainojos, bet nezinu viņas uzvārdu, blondiem matiem, jaunākā.
Комментарии (4)
Jāzvan uz 27008001 vai 67008001.
"Pasta nodaļā ikšķilē, Birzes Ielā 33, klientus apkalpo šķietami 3 sievietes." - kā var būt, ka apkalpo šķietami? Vi nu apkalpo, vai neapkalpo! Viss, punkts.
"Šķietami tādēļ, ka reāli strādā viena, pati jaunākā, pie kuras tad jāstāv rindā. Pārējās nesteidzīgi stumdās pa telpu un izliekas, ka strādā." - tik izcila pasta darba specifikas pārzinātāja, varbūt tu arī tikai izliecies, ka stāvi rindā, bet patiesībā, noskati, kā to pasta nodaļu aplaupīt? Aļo, poļicija!
"Šorīt man tika atteikts, ka mani pie brīvā lodziņa neapkalpos, lai eju pie nākošā." - no kurienes tāda pārliecība, ka lodziņš bija brīvs, varbūt vienkārši nebija uzvilcis laulību gredzenu?!
"Es aizrādīju, ka tur jau ir cilvēki un viņa taču neko nedara." - un te jau sākas pats interesantākais. Kurš Tev, potenciālajai laupītājai, ir devis tiesības kaut ko aizrādīt pasta nodaļas darbiniecei, kura atrodas savā darba vietā?!?!
"Es tiku vienaldzīgi ignorēta." - žēl, vajadzēja izsaukt policiju, potenciālā laupītāja taču!
"Ikšķiles iedzīvotāji cenšas maksimāli neapmeklēt pastu, jo tāda klientu apkalpošana jau sen te ir norma." - nu ja tā rinda laikam no Daugavpils iebraukušie.
"No sirds strādā tiešām tikai viena sieviete, atvainojos, bet nezinu viņas uzvārdu, blondiem matiem, jaunākā." - vispār jau Tu NEKO nezini, ne pasta struktūru, ne amatus, ne amata pienākumus. Vakar viena tāda Maximā lamāja apkopēju, jo tā atteicās viņu apkalpot pie kases.
Vakar viena tāda Maximā lamāja apkopēju, jo tā atteicās viņu apkalpot pie kases.
===
100500!
Mana darba pieredze VAS Latvijas Pasts ir 10 gadi. Kad sāku darbu pastā un aizgāju no pasta pa tiem desmit gadiem diemžēl viss gāja tikai uz leju. Tāda sajūta, ka priekšniekiem Ziemeļu ielā tikai interesē kā saņemt labas algas neko nedarot. Nevarētu gluži teikt ka nedara, kaut kādas simulatīvas darbības jau notiek, bet ne jau ,lai uzlabotu kaut vai klientu apkalpošanu. No malas izskatās, ka darbinieces neko nedara, bet tā nav , viņas ir pārslogotas ar visādiem nevajadzīgiem papīra darbiem, kuriem nav nekādas jēgas, laika patēriņš.
Ja augša ņemtu vēra klientu sūdzības ,bet viņu reaģēšana ir tikai darbinieku sodīšana. Paskaidrojumu jūra. Ļoti daudz pieredzējuši un zinoši darbinieki ir pametuši darbu pastā dēļ pazemojošās attieksmes no vadības puses. To vietā ieliek mazmācītu gurķi, kurš nekā nejēdz no pasta darba un tas viss tikai pasliktina apkalpojošo kultūru. Es pats Dominas pasta nodaļā esmu saskaries ar ļoti augstprātīgu attieksmi.
Vairākas valsts kontroles ir taisījušas revīziju, bet kāda jēga no tā, nekas jau nemainās vai tad kāds ir atmaksājis izšķērdēto naudu. Neesmu gan dzirdējis. Tā vietā no priekšniecības nāk debili rīkojumi un ,tad sanāk ka primāri ir izpildīt visādus nevajadzīgus darbus un tikai, tad pienāk klienta kārta.
Ātras kases, rindu regulētāji, bet cilvēcīgais faktors palicis aiz durvīm. Pastam vajadzīga pamatīga reorganizācija, savādāk nekas nemainījies. Un ne jau optimizējos pasta nodaļas ,optimizācija optimizācijas dēļ. Es saprotu lauku pasta nodaļas pamazām tiks slēgtas ta ir nākotne, bet pilsētas pasta nodaļu slēgšanu un apvienošanu tomēr būtu jāpārdomā.
Kamēr Ziemeļu ielā būs infantili, pasta jomu nepārzinoši priekšnieki, nekas nemainīsies, būs rindas, būs nekompetenti darbinieki un neapmierināti klienti.