Latvijas Pasts - Slikts serviss
Latvijas pasta nejēdzības pret 92 gadus veca pensijas saņēmēju. Pensionārs pensiju saņem pastā uz vietas, katru mēnesi pēc pensijas saņemšanas, kontā atstāj atlikumā ap 100 eur. Par katra mēneša operācijām tēvs uz faktisko dzīves vietas adresi saņēma konta izrakatu, jo pie pensijas izņemšanas, cilvēks nevar uzzināt, cik vsaa ir ieskaitījis kontā, cik paliek atlikumā pēc izņemšanas. Zvanīju 67008001uz pastu, lai noskaidrotu, kāpēc no oktobra tēvs izrakstus pa pastu vairs nesaņem. Un te iesākas darbinieku riņķa dancis, bezjēdzīgā un bezkaunīgā visa pasta attieksme izrādās paši veikuši relīzi un visas faktiskās dzīves adreses izdzēsuši. Lai atzītu savu kļūdu, lai pateiktu kad tēvs saņems izrakstu, bez emocijām pasaka, ja tēvam nepieciešami izraksti, lai pats dodas uz pastu un raksta iesniegumu, ka vēlas turpināt saņemt izrakstus uz fakt. Dzīvesvietas adresi. Līdz šai dienai nekas nav atrisināts. Izdzēst adresi var vienā mirklī, bet atjaunot un atzīt savu klūdu, tam vajadzīgas nedēļas. Un tādi pesionāri noteikti ir daudzi, kuri pēc pasta nejēdzībām nesaņem izrakstus. Vieglu sirdi Latvijas pasts var ņirgāties par cilvēkiem.
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Добавить комментарий