Latvijas Pasts - Slikts serviss
Labdien!
1) rd veikalā tika pieteikts ledusskapis. 12. Jūnijā tika saņemts paziņojums, ka klients (es) netiku sazvanīts un neesmu bijis uz vietas (zvans mav bijis un mājās gaidīju visu dienu) .
2) sazinoties ar pasta darbinieku, kurš mēģināja iestāstīt, ka tomēr man zvanījuši, bet laikam esmu bijis aizņemts un runāju ar kādu citu (kaut gan ne ar vienu nerunājos tajā dienā) , noticot darbinieka pasakām, piegādes datums tika pārcelts uz citu dienu.
3) zvanot jau otreiz, pasta darbinieka atbilde bija sekojoša: mums žēl, ka jums ir ledusskapis un jums bija jāsauc palīgā cilvēku darba dienas vidū, bet mūsu kurjers preci nebija paņēmis. Meitene atvainojās un mēs pārcēlām vēlreiz.
4) šodien, lai prece būtu pirms svētkiem un nebūtu jāgaida vēl nez cik laika, veicot 250 km karstumā, sazinoties ar darbinieku iepriekš, uzjautājot vai ir iespēja pieteikt pakalpjumu par preces uznešanu, saņēmu atbildi, ka visu precizēs un atzvanīs. Pēc 3! Stundām nekādas informācijas. Sazinoties trešo reizi, pasta darbiniece informēja, ka kurjers preci nepaņēma. Un jā, tā bija trešā neveiksmīgā reize, ko arī pasta darbiniece apstiprināja. Nekādas citas informācijas nebija.
Sakarā ar šo situāciju un nepilnu 3 nedēļu stāstu, iesaku, pirms ko iegādāties internetveikalā pārbaudīt, kas piegādās preci.
No preces veiksmīgi atteicos, rd veikalam informēju par sadrabības partneru zemu apkalpšanas līmeni.
Dārgais Latvijas pasts, varat neatvainoties, jo neviens mēģinājums no jūsu puses pārādīt sevi labā Gaismā nenostrādās.
Комментарии (2)
Latvijas pasts... sūta ledusskapjus...? "Piegādi uz Latvijas Pasts nodaļām var pieteikt precēm, kuru svars nepārsniedz 20 kg." - https://www.rdveikals.lv/site/content/lv/343/Pieg%C4%81de-un-apmaksa.html
Pasts vai tomēr firmas kurjers?