Latvijas Pasts - Slikts serviss
Vēlos sūdzēties par apaklpošanu Latvijas Pasta Ādažu filiālē. Šodien, 16.10.2020. biju tur, lai nosūtītu sūtijumu. Vēlos uzreiz pieminēt, ka neesmu privātpersona, bet gan uzņēmums- Ģimenes Ārsta Prakse Ādažos. Vienvārdsakot, atnāku, paņemu savu kārtas numuriņu 228, un pacietīgi gaidu rindā. Nostāvēju aptuveni 30 min ārā, un vēl aptuveni 15 min iekšā. Neko neteicu. Klients, kas bija pirms manis ar numuriņu 227, sāka nepacietīgi bļaustīties apkārt, satracinot ne tikai Latvijas Pasta darbiniekus, bet arī tajā esošos klientus. Par klientu nesūdzos, bet sūdzos par attiekmi no operatores puses. Diemžēl, saceltā trokšņa dēļ nedzirdēju, mana numuriņa noskandināšanu sistēmā, un savu rindu palaidu garām. Kad jau pie lodziņa piegāja klients ar kārtas numuru 229, atvainojos un teicu, ka nedzirdēju dēļ trokšņa, uz ko operatore man uzbļāva virsū: " Vajag Jums ar ausīm "klapēt" pareizajā virzienā". Tad izrādijās, ka man vajag cilvēka adresātu, kam tiek sūtīts konkrētais sūtījums. Kad aizgāju uz savu prakses vietu, kas atrodas blakus durvīs, tajā pašā ēkā, darbiniece pieņēma jau citu klientu, par ko es arī neteicu neko un gaidīju savu kārtu. Kad mani pasauca, man lūdza norādīt sūtītāja Vārdu, Uzvārdu. Teicu, ka esam ģimenes ārsta prakse, un ko man norādīt? Viņa uz to asi atkal atbildēja, ka tādā Ģimenes āsrta praksē nemaz negribētu būt. Lūgums, vai nu apmāciet savus darbiniekus stresa situācijās, vai nelaidiet tādus strādāt ar klientiem.
Комментарии (2)
Areosoli ir fake, it ka var izdarit pashnavibu, ja tos elpo. Es palidu zem segas un to lenak visu bundžu ieelpoju un man nekas nenotika
Tu neesi privātpersona, bet gan uzņēmums 😁