Latvijas Pasts - Slikts serviss
Ilgi domāju rakstīt vai nerakstīt šeit, principā nekas īpaši traks nav noticis - tikai iet runa par cilvēcīgo attieksmi kas notiek pasta nodaļās, kā apkalpojošais personāls strādā - pareizāk būs viena konkrēta sieviete kā strādā ap gadiem + - 50.
Man jau iepriekšējo reizi kad vēlējos nosūtīt sūtījumu viņa bija nelaipna, bet šoreiz bija tā ka es ierados pastā, paņēmu numuriņu biju vienīga kas gaidīja un viens vīrietis jau tika apkalpots pie blakus kases, tātad loģiski ka man būtu jābūt nākamai, pie kases kur sēdēja minētā sieviete viņa pildīja savus darbus es bez steigas mierīgi gaidīju kamēr viņa visu izdarīs un piespiedīs manu kārtas numuru, bet pa to laiku vel ienāca divi cilvēki kuri arī paņēma numuriņus, un tad kad viņa piespieda kārtas numuriņu izrādījās ka tas nav mans - okey labi gaidu...
Un tad pienāk kārta nākamajam un viņa atkal nepaņem mani - es protams izbrīni jautāju kāpēc? Viņa vienkārši nelaipnā tonī un ar dusmīgu seja izteiksmi: gaidiet!
Protams es netaisos savu laiku kavēt un nebūšu nekāda muļķe ka gaidīšu vairāk kā 30 min, ņemot vēra ka nebija nekādas Rindas un ļoti aizņemts - es devos prom.
Latvijas pasts - varbūt lūdzu uzlabojiet darbinieku atlases kārtu: izskatot kārtīgāk kādi cilvēki strādā un kā viņi strādā!
Paldies, piebildīšu pie T/c Domina tur bija ļoti jauks apkalpojošais personāls.
Комментарии (5)
Nummuriņu secibu neizvelas pasta operators bet datorsistēma
Nu jebkurā gadījumā Latvijas pasta darbinieki to var paskaidrot cilvēkam,un protams tas būtu viņu uzdevums tad veikt uzlabojumus datorsistēmā.
Es domaju, ka smaku vilciena regule masinists nevis datori. Nabaga konduktoriem darbs. Visi parubas vagonos.
Не знаешь куда жаловаться. Два месяца жду посылку. С места назначения ушла 2 месяца назад, и все . В Латвию поступила,а на почту не пришла. Через почтовый поисковик выдаёт,что посылка уже в стране.
радуйтесь,что хоть кто-то работает за такую зарплату-это уму непостижимо за такую ответственную работу платят копейки...
,, Latvijas pasts" увеличьте зарплаты своим сотрудникам,чтоб люди были довольны!