Latvijas Pasts - Slikta apkalpošana
Labdien! Esmu ļoti nepatīkami pārsteigta par attieksmi pret klientiem Mellužu pasta nodaļā. Man pienāca aicinājums, taču kad vēlējos doties uz Mellužu pasta nodaļu nākamajā dienā, tas bija nozudis. Lai gan aicinājuma man vairs nebija, tomēr izlēmu doties, jo saņēmu iepriekšējā dienā un domāju, ka to viegli varēs atrast. Slokas pasta nodaļā darbinieki ir ļoti atsaucīgi, tāpēc domāju, ka Mellužu pasta nodaļā arī tā būs un ne jau speciāli tiek pazaudēti aicinājumi, bet katram taču gadās. Lai nu kā, aizbraucu uz pasta nodaļu, sagaidīju savu rindu, paskaidroju situāciju. Man jau no pirmā mirkļa kundzīte atbildēja ļoti neapmierinātā tonī, pārmeta man par pazaudēto aicinājumu, uz mirkli iegāja noliktavā, pavirši apskatījās vienā mazā stūrītī pēc mana paciņas. Tad atnāca atpakaļ un vēl neapmierinātākā tonī pateica, lai es gaidu atkārtotu aicinājumu, kurš ir jāgaida 6 dienas. Necentās nekādā veidā man palīdzēt, neuzdeva nekādus jautājumus, vienkārši lika justies mazai un melnai?
Vai tiešām darbiniekiem būtu jābūt tādai attieksmei pret klientiem? Pati strādāju apkalpošanas jomā un zinu, ka tas nav normāli. Mainīšu pasta nodaļu, tikai lai nebūtu jāsaņem paciņas Mellužu pasta nodaļā!
Добавить комментарий