Latvijas Pasts - Rupja attieksme
Lieta tāda, ka es vīram uzdāvināju žurnāla Auto Bild Latvija abonementu 2008. gadam. Apmaksu arī veicu ar to pašu internetbanku.
Rēķins atnāca, ka viss kārtībā.
15.01. pastkastītē žurnāla vēl nebija, tādēļ zvanīju uz norādīto tālruni 8008001, kur nosaucu visus rēķina numurus un datus, paņēma no manis vēl mobīlā telefona numuru, un teica, ka ja būs kādas problēmas, man noteikti atzvanīs. 17.01. arī pastkastīte tukša, zvanīju vēlreiz. Jautāju, kādēļ man neviens nezvana, ja kādas problēmas, ka žurnālu tepat Rīgā nevar piegādāt, bet man darbiniece atbildēja, ka viņi nevienam neatzvana. Ja 15.01., zvanīju, tad līdz 22.01., (nedēļas laikā), žurnālu man piegādās.
Šodien 23.01., žurnāla pastkastītē nav. Zvanīju vēlreiz. Jautāju, kur ir mans žurnāls. Neprasot datus man piedāvāja zvanīt uz savu pasta nodaļu (kāpēc man kaut kur būtu jāzvana, ja esmu par to žurnālu jau samaksājusi?!), un vēstules man ir pienākušas.
Teicu, ka nosaukšu vēlreiz datus, bet man atbildēja, ka viņiem datoriem kaut kādas kļūdas, ka tas nav iespējams, paliku rupja un teicu, lai tad ņem pildspalvu un pieraksta. Tas redz arī neesot viņas pienākums, jautāju kāds viņai vārds uzvārds, atbildēja, ka žanna, es prasu un uzvārds? Viņa man pateica, ka tas arī viņiem nav pienākums teikt, un nometa klausuli.
Vai es kādreiz vispār saņemšu to žurnālu!
Un vispār ar šadu pasta darbinieku attieksmi, es gribu, lai man to naudu atmaksā atpakaļ. Pasūdzējos vieglāk palika.
Комментарии (7)
Ne tu pirmā, ne pēdejā tāda, savu žurnālu "Kas jauns" gaidu jau trešo nedēļu...
Es pirms vairākiem gadiem abonēju žurnānu Top of the Pops. Vienu mēnesi smagi kavējās, trīs reizes biju pastā, līdz uzzināju, ka tas kļūdas pēc tas iemests citā paskastītē. Protams, dabūju vietā, ar atriebības pilnu kafijas krūzes nospiedumu virsū. Varētu padomāt, ka esmu vainīga pie viņas aušības???
Tiešām!!!
Kā tā var!!
Iesūdzi tiesā!!!
tev ka pateretajam 100% tiesibas un pienakums griezties skirejtiesaa. Zinu ka "tiesa" izklausas ka galejiba, bet ja taa Zanna tevi neuztver nopietni, tev japieraada ka tu nejoko! Tu esi klients, tev vienmer taisniba. Ka kautkada bufetniece tevi var atlauties nolikt pie vietas. Latvijaa visi ir pieticigi, ja kas tads notiktu Amerikaa vini iedotu taadu moralo kaitejumu kompensaciju ka pa zurnaalu pavisam aizmirstu.
Kā tad- patērētāju tiesības! Ha, mīļās manas! Iesaku aiziet un pieteikties decembrī pastrādāt pastā, ir tāda reāla iespēja. Un tad gan es gribētu dzirdēt visus šos apvainojumus un aprunas par tiem nabaga darbiniekiem, kas tomēr strādā un kaut ko dara, neskatoties uz valdības un pasta vadības pofigistisko attieksmi pret uzņēmumu. Regulāri eju uz Rīgas 50.pasta nodaļu- cepuri nost darbiniecēm! Patiešām, jaukas un izpalīdzīgas meitenes!
totp ? intereseanti pirms cik vairākiem gadiem tu to žurnālu pasūtīji, jo jau 2005 gadā to jau beidza izdot dārdzības un tukšības, jo nebija jau kas pērk šo totp (top of the pops).kaut gan var jau arī saprast, žurnāls tiešām kļuva'ārkārtīgi tukšs un lielāko tās daļu aizņema nekam nederīgie plakāti, tomēr skumji.agrāk tas bija vienreizējs un jauks žurnāls, kurš rakstīja par mūziku vairākus gadu pa priekšu.tomēr pa tavu nesaņemto žurnālu, kaut kur lasīju, ka pastam esot problēmas ar to piegādi un neviens vien cilvēks, savus žurnālus un avīzes navc saņēmis.un lūk tieši tāp''ec es nevienu žurnālu nepasūtu.tā luk
Nifiga! Vienu reizi gaidiju pakeli no UK. Nenak un nenaak. Aizgaju uz pasta nodalu(strada lidz 18.00)plkst. 17.25. Staav vecene durviis un tauree-pasts ir sleegts! Kaa, es saku, veel 35 min. Man bija pie kaajas, es veceni pabiidiiju malaa, piegaaju pie operatores un saku laipni- vai shii nevarot paarbaudiit, vai pacinja ir atnaakusi? Atbilde: man nav laika, jo jaapako maisi, tuuliit naaks masiina. Vai nav cuuciiba? Es piezvaniiju gan uzreiz galvenajai nodalai!