Latvijas Pasts - Paciņu nosūtīšana
Pirmo reizi, kad sūtīju paciņu no pasta nodaļas Pērnavas ielā, biju ļoti apmierināta. Man pretim bija ļoti laipna sieviete - visu izstāstīja un paskaidroja. Kad jautāju, vai man vajadzētu kasti manam sūtījumam, viņa man atbildēja, ka nē, jo tas tikai palielināšot svaru manai paciņai. Viņa bija tik laipna, ka visu burvīgi satina, salīmēja ar skoču, salika adreses uz mana maisiņa, kur bija iekšā mans sūtījums. Es biju izbrīnīta toreiz, ka nāk tā pretim jo viņa taču varēja man dot kasti un es būtu maksājusi par kasti un par sūtīšanu papildus. Tajā dienā viss beidzās labi un es biju ļoti apmierināta.
Šodien devos atkal uz šo pašu pasta nodaļu un vēlējos nosūtīt arī paciņu, bet divas reizes mazāku. Beidzot sagaidīju savu rindu, tiku pie sievietes, kas man neatņēma sveicienu. Es uzreiz ķēros pie lietas un uzliku savu maisiņu ar nosūtāmo kleitiņu uz letes un teicu, ka vēlos nosūtīt šo lietiņu. Viņa man rupji lauztā latviešu valodā (man nav iebildumu pret krievu tautības cilvēkiem) jautāja: Uz kurieni? Es atbildēju, ka uz Liepāju. Viņa man uzburkšķēja, ka vajag aploksni. Es biju nedaudz izbrīnīta, bet izstāstīju, ka iepriekšējo reizi, man sieviete visu skaisti satina ar skoču un sapakoja bez iebildumiem. Tad tikai sākās burkšķēšana zem deguna, ka viņai redz tagad te rokdarbiem esot jānodarbojās, pūta un elsa, tā it kā es būtu likusi viņai kartupeļu maisu pārlasīt un nosūtīt uz Ameriku. Es paņēmu savu paciņu, pateicos par laipno apkalpošanu un neatskatījusies devos prom.
Es saprotu, ka ja ir nepieciešama aploksne, tad ir, bet to var pateikt mierīgi un laipni, jo es esmu klients, es ikdienā nestrādaju pastā, tāpēc jau tur sēž darbinieki, kas par to atbild. Es bez vārda runas būtu nopirkusi aploksni un sūtījusi tajā, ja man būtu laipni viss apskaidrots.
Es pati arī esmu strādājusi tirdzniecības un viesmīlības jomā, man vienmēr teica, ka klientam vienmēr ir taisnība un, ka pret klientu ir jāizturās jauki, lai viņš atgrieztos. Tāpēc, ja nepatīk darbs ar cilvēkiem, kāpēc tas vispār ir jādara? Ej un sēdi mežā, lai nebūtu jārukšķ uz citiem.
Комментарии (2)
Абсолютно согласна с жалобой, и нет разницы на русском или латышском обслуживает Алла Галая. Придя на почту в 11.05 (вышла заранее, так как визит ко мне ребёнка-инвалида был запланирован на 12.00), я на визит опоздала, т.к. пришлось ждать дважды очередь. Я не первый раз отправляла бандероль с этой почты, и весь персонал помогал с подбором упаковки и правельным оформлением, всегда были очень любезны. А сегодня меня ну очень вежливо послали... Ещё раз замечу: очень вежливо, но послали!
Latvijas Pasts vispār strādā kā no tādiem viduslaikiem. Būtu labāk ņēmusī piemēru no ārzemēm un attīstījušies, Savādak veljoprojām visi darbinieku visu info pierkasta 100 kladēs un pēc tam meklē, ir taču 21. gadsimts- datori. Un pat problēma ir nevis tā, ka pasta darbiniekam nav datoru, tos vajadzētu iegādaties utt. Bet vienkārsi neviens ar viņiem netrādā