Latvijas Pasts - Nepieļaujami slikts serviss
Sveicināti, nu jau kārtējā reize, kad manis pasūtītais sūtījums, ko piegādā 63.pasta nodaļa ir iemests citas adreses paskatē. Šoreiz mana pacietības ir beigusies, jo četrus sūtījums uzreiz bija iemetuši citas mājas paskastē, kurus man šodien atdeva godīgs cilvēks - paldies Kristapam. Jau neskaitāmas reizes, godīgi cilvēki, tērē savu laiku un līdzekļus, lai sameklētu rokās īsto saņēmēju, dotajā situācijā mani, kas pa lielam viņiem nebūtu jādara, jo šim darbam ir attiecīgs darbinieks - pastnieks (un cilvēkam arī nebūtu jāatgriež šis sūtījums pastā, jo atkal ir tērēts cilvēka brīvais laiks)! Ja šeit ietu runa par retu reizi, kad manā kāpņu telpā netīšām pastnieks ieslidina vēstuli vai sūtījumu blakus pastkastē, bet par to ka šis manevrs ir veikts pat dažu kvartālu attālumā, citā adresē! Pats esmu jau četras reizes gada lakā sazinājies ar cilvēkiem un nodevis viņiem sūtītās vēstules un sūtījumus. Vēl nedēļu atpakaļ piecas vēstules bija izliktas uz paskastītēm manā kāņu telpā ar dažādām adresēm, kuras bija samestas pa paskastēm man un maniem kaimiņiem.Kāpēc mums jāpilda pastnieka darbs? Esmu jau daudzus savus sūtījums nesaņēmis, strīdējies ar pārdevējiem no kuriem iegādātas preces, kuri sūtījumu sistēmā redz ka sūtījums piegādās pasta nodaļai! Protams līdzekļi, kas iztērēti preces iegādei netiek atgriezti un pasta darbinieki, nekādīgi nevar palīdzēt, jo redz sūtījums atdots pastniekam un viņš ir iemests tieši Jūsu paskastē! Man ir pārāk dārgs man brīvais laiks, lai strīdētos ar ''sienu''! Tātad vēlos vērsties pie Rīgas 63.pasta nodaļas daba devēju locekļiem izvērēt Jūsu darbinieku - pastnieku darba kvalitāti, veikt redzes pārbaudi vai izsniegt attiecīgu darba aprīkojums, kvalitatīvai darba veikšanai, kas pēc šīs situācijas spriežot būtu Brilles!
Добавить комментарий