Latvijas Pasts - Neloģiska darbība
Vakar 2. Jūl es saņemu mazu paciņu pakomātā. Šodien 3. Jūl man citu, mazu, paciņu ir jāsaņem uz vietas pasta nodaļā.
Paciņa kura pēc izmēriem ir arī ievietojama pasta kastē, man ir jāsaņem rādod dokumentus un jāspēlē šim 21. Gs neatbilstošu teātri?
Vai cilvēks kurš pieņem pasta sūtījumu ar acīm neredz, ka tā paciņa ir maza?
Kādēļ man ir kaut kas jākavē no dzīves lai spēlētu pasta teātri?
Kāda ir tā sistēma pēc kuras strādājat pieņemot mazās paciņas?
Es saprotu, ka darbu vajag visiem, bet būsim godīgi viens pakomāts var ļoti daudz resursu ietaupīt, gan finansiālus un arī šajā gadījumā laiku. Ceru, ka nākamā mazā paciņa būs pakomātā...
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju un sūtījumu izsekošanas numurus, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Комментарии (7)
Biju pasūtījis 3 paciņas no Aliexpress - 2 vāciņus un stikļinu (tātad visas ir mazas).
Man bija ļoti labs fiasko - katra paciņa tika piegādāta citur.
1 - uz Sarkandaugavas pasta nodaļu. 2- uz vemīlgrāvja pasta pakomātu un 3. - uz mīlgrāvaja omnivas pakomātu.
Absurdi
Ir tāda spēle!
Cirks! 😂
Labdien!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] sūtījumu izsekošanas numurus, lai precizētu informāciju un meklētu situācijas risinājumu.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Nosūtīts
Ir LP problēmas ar paciņām un pakomātiem. Viens risinājums esot
www.pasts.lv/lv/privatpersonam/sanemsana/pieteiksanas_sanemsanas_risinajumiem/
"Ja vēlies saņemt SMS par saviem sūtījumiem, aizpildi anketu, norādot savu kontaktinformāciju.
Anketā vari pievienot arī Latvijas Pasta pakomātu, kurš Tev ir visērtāk sasniedzams, lai varam tajā ievietot Tev adresētos sūtījumus*."
Pasen bija gadījums, kad nākamajā dienā ienākušo paciņu ievietoja tajā pašā nodalījumā, kurā jau atradās vēl neizņemtā paciņa. Biju patīkamā šokā, kurš gan pārgāja, kad nākošo paciņu iebāzā cita novada pakomātā.
Ir LP problēmas ar paciņām un pakomātiem. Viens risinājums esot
www.pasts.lv/lv/privatpersonam/sanemsana/pieteiksanas_sanemsanas_risinajumiem/
"Ja vēlies saņemt SMS par saviem sūtījumiem, aizpildi anketu, norādot savu kontaktinformāciju.
Anketā vari pievienot arī Latvijas Pasta pakomātu, kurš Tev ir visērtāk sasniedzams, lai varam tajā ievietot Tev adresētos sūtījumus*."
Pasen bija gadījums, kad nākamajā dienā ienākušo paciņu ievietoja tajā pašā nodalījumā, kurā jau atradās vēl neizņemtā paciņa. Biju patīkamā šokā, kurš gan pārgāja, kad nākošo paciņu iebāza cita novada pakomātā.
Bieži ievieto paku pakomātā kurš ir blakus pasta nodaļai, nevis tajā, kurš ir tuvāks mājai.. Jau apnika ka tik tālu ievieto. Tagad likvidē mūsu pasta nodaļu un jaunā nodaļa ir vēl tālāk. Jau saprotu, ka pakas būs ievietotas vēl tālāk no mājas, pie jaunas pasta nodaļas. Bet parvirzīt var tikai par maksu.