www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Nelaipna apkalpošana.

Latvijas Pasts - Nelaipna apkalpošana.

Labdien!
Lūgums uzraudzīt darbiniekus darba veikšanas procesā. Konkrēti Rīgā, Ulbrokas ielā 7.
Tikko klātienē šajā pasta nodaļā pieredzēju pret mani vērstu nelaipnu attieksmi.
No manas puses ievērojot pasta uzņēmuma ierastās kārtības noteikumus, paņēmu 2 numuriņus atbilstoši pakalpojumiem, kurus vēlos saņemt. Dažādi numuri tika paņemti, jo kā 1. no pakalpojumiem izvēlējos "pasta pakalpojumus", 2. kā "sūtījumu izsniegšana".
Pati strādāju ar klientiem, tāpēc labi izprotu cilvēku psiholoģisko nostāju, attieksmi, garastāvokli, izvērtējot personas balss intonāciju, mīmikas, kam pakalpojumu sfērā stradājošajiem jāpievērš rūpīga uzmanība.
Konkrētajā gadījumā pieejot pie darbinieces ar izteiktu vēlmi nosūtīt atpakaļ vestuli, kas adresēta uz manu adresi, bet personai, kas šeit nedzīvo. Strupu atbildi saņemot, ka "viss", atgriezos klientiem uzgaidīsanai paredzētajā vietā. Tā pati darbiniece no attāluma nelaipni:" vēl kas". Izskaidroju, ka man ir 2 numuriņi, tātad pieteicos saņemt citu pakalpojumu. Pēkšņi no blakus darba vietas izskan: " ... sūtījumi, sīkpakas...". Pārsteigta jutos, vai gan drīkst tā bez rindas turp iet tagad?... Un jā, manis minētā darbiniece vēršot acu skatienu uz manu pusi, atkārto kolēģes teikto.
Saņēmu savu sūtījumu.
Un secinu, ka negatīvas emocijas izraisīja šī rīta ierašanās šajā pasta nodaļā. Iztrūka sasveicināšanās un atvadīšanās frāzes no darbinieču puses. Un iespaids tāds, ka būtu piegājusi pie pasta pakalpojumu automāta. Proti piespiežu podziņu un saņemu pakalpojumu ar sistēmas starpniecību.
Lūgums pievērst uzmanību tam kāda ir pasta personāla attieksme pret klientiem. Ļoti velētos saņemt pozitīvu apkalpošanu. Pieredzot ko šādu, arī nākamreiz nosūtīšu atsauksmes par šo pasta nodaļu. Ļoti žēl noraudzīties kā cilvēkiem ar veselības problēmām nākas saņemt daudz negatīvu iespaidu no personāla puses.
Pacietību un savaldību! Lai jauka un pozitīva diena!

Комментарии (4)

Varbūt tomēr derētu paārstēt savus mazvērtības kompleksus? Latvijas Pasts tomēr nav nekāds SPA salons! Un pie reizes par lieku arī nebūtu padomāt par dubulto numuru ņemšanu. Numuriņu izsniegšana un izsaukšana notiek automātiski, tāpēc paņemot divus dažādus numuriņus, nāksies gaidīt 2 reizes!

) ))))) 31.01.2018

Еще раз высказываю большую благодарность работникам почты 21. ОТДЕЛЕНИЯ на УЛБРОКАС!
Так, как они работают - мало кто в Латвии двигается!

R Rolans 31.01.2018

Nu, ko var gribēt gana daudz labi darbinieki ir pametuši LP dēł attalgojuma un vadības attieksmes un tagad nem no ielas, kuru katru gribētāju. Kad es uzsaku darba gaitas pastā man bija 2 mēneši mācekla laiks un nopietni divi teorētiskie un praktiskie eksāmeni un vel klientu apkalpošanas standarti jazina, tagad knapi apsilda degunu un tik kase iekšā rulle, kāda var but runa par kulturu un profesionālismu.

alergologs 01.02.2018

''Pati strādāju ar klientiem, tāpēc labi izprotu cilvēku psiholoģisko nostāju, attieksmi, garastāvokli, izvērtējot personas balss intonāciju, mīmikas, kam pakalpojumu sfērā stradājošajiem jāpievērš rūpīga uzmanība.''
Pasta nodaļa nav nekāds pieczvaigžņu restorāns vai luksusa kūrorts, tas ir preču izsniegšanas punkts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы