Latvijas Pasts - Mols Latvijas pasta darbinieku nekompetencē
Šodien, 14.12.2023. Biju aizgājis lai atgrieztu paciņu uz Amazon noliktavu. Paņēmu numuriņu, reāli gaidīju 40 minūtes, visas darbinieces ar skābu ģīmi, strādā tik lēni cik vien iespējams. Palūdzu lai nosūta uz Amazon noliktavu, iepriekš sūtīju citā pasta nodaļā un viņi minēja, ka sistēmā ir sagatavotas atgriešana adreses utt. Šī, precīzi 3 kases darbiniece skatās uz tevi klientu, kā muļķi un uzdod stulbus jautājumus uz kuriem tika atbildēts. Bet apmeklējums beidzās ar to, ka viņa netaisījās necik pakustināt savu smadzeni lai pameklētu atgriešanas template sistēmā. Nācās pagriezties un aiziet.
Šī sūdzība vairā tēmēta vadītajiem, kuri pieņem šos dārzeņus darbā. Tā nav apkalpošana, bet gan ņirgāšanās par klientiem.
Kamēr es gaidīju savu rindu, cita kliente gaidīja 25 minūtes lai nopirktu kasti iepakošanai, kur tas ir redzēts?
Комментарии (2)
Viss saprotams.Kad man piegriezās tās rindas pasta nodaļās pēc numuriem kurus uz vietas var izņemt tad sāku lietot to pasta mobilo pielikumu,ka var jau mājās esot izņemt numuru un aprēķināt laiku lai tiktu uz attiecīgu nodaļu un nebūtu ilgi jāgaida rindā .
Sūdzeklim pašam, pirms te kādu apvaino, jāiepazīstas ar interneta veikala atgriešanas noteikumiem!
Kādā sistēmā lai darbinieks meklē to "template", ja sūtītājam pašam NO SAVA accounta jāizdrukā atgriešanas veidlapas, jānoformē sūtījums un tad var doties uz JEBKURU pasta pakalpojumu sniegšanas vietu- LP, DHL,DPD!