Latvijas Pasts LV-1084 - Slikts serviss
Pagājušā gada novembrī iepirkos internet veikalā aliexppress daudz preču Ziemassvētku dāvanām. Saņēmu tikai daļu preču, gan ar sms ziņu telefonā, gan pastkastē iemestiem paziņojumiem. Biju nepatīkami pārsteigta, ka nesaņēmu visus sūtījumus, katru dienu atvēru pastkasti. Beigās vēl rakstīju uz ķīnu un prasīju kur mani sūtījumi. Pavisam šokēta biju, kad sākot ar 12. Janvāri, saņēmu 3 paziņojumus, ka jāsaņem prece, 13. Janvārī vienu paziņojumu un šonedēļ katru dienu par paziņojumam. Neticēju savām acīm, ka uz visiem paziņojumiem virsū pagājušā gada decembra zīmogi (12; 13; 14; 15;18 un šodien izņēmu ar 21. Decembri) . Visiem virsū, ka atkārtots paziņojums un izņemt var, sākot ar š. G. Janvāra vidu. Iznāk, ka mana pasūtītā prece veselu mēnesi vienkārši "guļ" 84. Pasta nodaļā. Tā ir ņirgāšanās par klientu! Es gribu zināt kam par to jāatbild un, lai vainīgais saņemtu sodu! Kā jau teicu, katru dienu pagājušā gadā atvēru pastkasti un ar saņemtiem paziņojumiem (arī sms) gāju uz pastu.
Vēlos saņemt rakstisku atbildi no jums, kādi mēri pieņemti, lai turpmāk šādas lietas nepieļautu.
Mana adrese ūnijas iela 24-80
dzidra goba
18. 01.2018. G.
Комментарии (2)
UN tagad mēs visi dosimies Jūs apciemot, jo esat tik šauri domājoša , ka šeit uzrakstat savu adresi. Jūs vēlaties lai pasts Jums uzraksta savu biznesa plānu? Ko tas mainīs?Ko var cepties.Esat saņēmusi savus sūtījumus. Nu nesūtat no aliexpress sūtījumus Ziemassvēkiem, jo visi sūta, un visi ir noslogoti.
Skaidrs,kas "Jùs" par cilvéku,ja várdu un uzvàrdu rakstàt ar mazo burtu.