Latvijas Pasts - darbinieces attieksme
Gribēju vērst uzmanību par Latvijas pasta p/n Ulbroka darbinieces Ludmilas Čurikas kompetenci un attieksmi pret klientiem.
1.Vakar (10.janvārī) nosūtot sīkpaku pa LV- darbiniece man paprasīja apmēram 0.50lvl vairāk nekā parsti, jo šāda tipa paku jau esmu sūtījusi vairākas reizes, kad biju izbrīnīta un vaicāju - kapēc tāda atšķirība- darbiniece pieteica, ka drīkst tikai uz aploksnes rakstīt ar melnu vai zilu tinti (biju adresi uzrakstījusi ar zaļu tinti)- vai tad tiešām šo informāciju nevar pateikt uzreiz?
2.Kad minēju, ka mana iepriekšējā vēstule- banderole, ko sūtīju decembra vidū, nav sasniegusi adresātu- darbiniece viegli smīnēja un teica- ā, tā bijāt Jūs kas to vēstuli sūtīja, uz jautājumu, kapēc nav sasniegusi adresātu un kā viņa atcerās manu vēstuli- neko neatbildēja. Arī toreiz mums izveidojās nelielas domstarpības, jo darbiniece lūdza atplēst jau aizlīmēto vēstuli, jo viņai esot aizdomas, ka sūtījumā nav papīra izstrādājums- beigās banderoli pieņēma - bet kā jau minēju līdz adresātam sūtījums nenonāca un uz norādīto atpakaļ adresi arī sūtījumu nesaņēmu. Kur sūtījums palika?
ar cieņu,
D
Комментарии (1)
Šī darbiniece, manuprāt, ir topā (domāts ne labākajā nozīmē). Man personīgi negribas ne pie viņas iet, ne kaut ko jautāt. Viņai laiks iet pensijā un adīt zeķes.