Latvijas Pasts - briesmīga klientu apkalpošana vecākus ar bērniem
04.06.2016 plkst. 10:00 atnācām uz Rīgas 21. pasta nodaļu pēc pasūtījuma.
Gaidījām rindas kartību, pirms mums bija 19 cilvēki.
Lai bērnam (3,5 gadi) nebija skumsti un viņš varēja nogaidīt kādu laiku,
es iedevu telefonu skatīties multfilmas.
Sieviete pirms mums iedeva savu numuriņu, lai mēs ātrāk varējām tikt pie operatora.
Pienāca mūsu kārta, Lilita Solovjova paņēma manu dokumentu un atnesa pasūtījumu
un pēc tam bez jeb kāda cēloņa ka nikns suns sāka krieviski uz mani kliegt: "Vai tas ir jūsu bērns?
Es saku:"Jā, kāpēc jūs jautājāt?
Jums būs jāmaksā sodu par to, ka jūsu bērns skatās te multfilmas un traucē mums strādāt.
Mēs esam materiāli atbildīgi, skaitījām naudas un ja mēs kļūdīsimies ta būs jūsu vaina.
Es nevarēju saprast ko mēs izdarījām nepareizi, bērns mierīgi sēdēja un nekam netraucēja.
Ja nav iespējas tikt pie operatora vecākiem ar bērniem ātrāk, kādas varētu būt pretenzijas?
Rezultātā mums ir sabojāts garastāvoklis, bērns raudāja nesaprātot kāpēc sveša sieviete
uz viņu kliedzēja?!
Lūdzu pievērst uzmanību uz Lilitas Solovjovas uzvedību un sarunas manieru un sodīt,
lai turpmāk nebija stresa klientiem apmeklēt pasta nodaļu.
Комментарии (2)
Наверняка у Лилиты нет мужика, который способен ей сделать ребенка, поэтому она как собака из-за зависти.
Авива! А это проявление ксенофобии. Причём - с обоих сторон: дело в том что и местные русские подвержены, вольно или невольно, воспитанию в духе вашего латышского менталитета ненависти и лицемерия. Вам в автобусе могут уступить место и с милой улыбкой сказать "krievu cūka"...