РешеноLatvijas Pasts - Bezatbildība, nolaidība
Pasūtīju preci no Lietuvas,tur pārdevējs korekti visu norādījis uz paciņas. Latvijā paciņa ienākot pēkšņi pazaudējusi visus manus pircēja datus,kaut gan visa informācija joprojām atradās uz paciņas iepakojuma. Tā es gaidu,gaidu,bet man neviens nedod ziņu ka paciņa jau mani gaida Jēkabpils pasta nodaļā. NUMURS RE343767305LT
Latvijas pasts savu vainu kārtējo reizi neatzīst,.
Ja es pati nebūtu meklējusi kur mans sūtījums,tā arī viņš mētātos un iespējams pat tikktu atgriezts pārdevējam Lietuvā. Kas notiek ,kāpēc tāda bezatbildība.
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda.
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
SSaņēmu atbildes vēstuli no Latvijas Pasta,atvainojās par sagādātajām neērtībām. ADarbinieka nevērība ievadot datus. Cerams ka turpmāk man nebūs rūgtuma saņemot preces ar ar LP strapniecību.
Добавить комментарий