Latvijas Pasts - Apkalpošana
Vakar notikušais tomēr nav aizmirsies arī šodien !
Vakar biju pasta nodaļā, lai saņemtu un sūtītu paciņu. Mana vaina bija tā, ka paciņu biju aizlīmējusi, jo iekšā bija pavisam nevainīgs sūtījums. Nebija jau problēma atplēst un parādīt, ja tiktu vienkārši paskaidrots, bet tādu pazemojumu nebiju saņēmusi patiešām vēl ne reizi un nekur !!! Kaste tika atvērta un izķidāta ! Vēlos piebilst, ka cauri maisiņam labi bija redzams kas iekšā ! Protams, ka nenoturējos un teicu, lai vēl pagaršo ! Stāvot garajā rindā novēroju, ka pie šīs darbinieces mute tika aizvērta diviem jauniem vīriešiem, kuri smējās un skaļāk sarunājās, jo redziet viņas strādā pa 14 stundām ! Bet atvainojiet - kuru tas interesē ??? Man liekas neviens nevienu ar varu netur un neliek strādāt - grūti, nepatīk -> bet lūdzu, meklē kur labāk un vieglāk !!! (visur labi, kur mūsu nav !) Pēc tam bija vēl viena sieviete, kura nedabūja naudu, jo nav !!! Ja es vakarā atnāku saņemt naudu, vai vispār tā drīkst būt, ka es to nevaru dabūt ??? Vēl no darbinieces puses saņēmu komentārus par savu slikto garastāvokli un kā es esmu viņu apvainojusi !? Cik zinu, tad apkalpojošā sfērā klientam vienmēr ir taisnība ! (zinu, ka tā nav vienmēr, bet nu tomēr !) Ar kādām tiesībām darbiniece drīkstēja mani pazemot citu klientu klātbūtnē (rinda bija ļoti gara, kā un vienmēr pirms darba laika beigām šajā pasta nodaļā !), ar kādām tiesībām komentēt manu garastāvokli !? Zinu, ka citās vietās par šādiem gadījumiem vispār atlaiž ! Nevēlu cilvēkam ļaunu, bet nu gribētos laikam, lai šādi darbinieki SĒŽ (lai nabagam nav tik grūti ''izturēt'' 14 stundas !) iekšā un šķiro vēstules, dara darbiņus, kuri nav saistīti ar apkalpojošo sfēru !
P.S. Ļoti ceru, ka pasta vadība kādreiz ielūkojas internetā un palasa ko par viņiem domā un kā strādā viņu darbinieki !?
Комментарии (12)
Vislabāk jau man patīk, ka visi mēs zinām un deklerējam savas tiesības, bet vai tad pienākumu nav...Vai tik tiešam esat iedomājušies, ka ja cilvēks strādā apkalpojošā svērā, tad var uzskatīt, ka es kā klients varu uzvesties kā ienāk prātā, jo mana tak tiesības un vienmēr taisnība.negribu lai kāds tagad ar savām gudrībām metas virsū, bet vajag atcerēties, ka arī otrs ir cilvēks un tā kā pati esmu kādu laiku strādājusi apkalpojošā svērā, tad ticiet man tad ir gadījumi, ka aiz šoka var vienkārši ieplest acis un ilgi brīnieties, ka it kā izglītoti cilvēki, bet arā nāk tādas šausmas, ka liekas ka tikko no citas planētas novēlies un nav nekādas nojausmas par viss elementārākām pieklājības normām un jautājumi tādi ka visierastāko lietu redz pirmo reizi.
Tā kā pirms cepjat augšā sūdzības par attieksmēm padomājat vai esat kristālskaidri, protams piekrītu, ka ļoti daudzās vietās apkalpojošais personāls arī uzvedas un izturas tā kā klients jūtas vainīgs, ka atļāvies traucēt...
Es domāju, ka tev vajadzētu sēdēt mājās un nekur neiet, lai nebojātu garastāvokli citiem!
Vienkārši apbrīnojami, cik maz mēs sevi cienam.Esam gatavi samierināties ar jebkurām nekārtībām, meklēt attaisnojumu slinkumam, rupjībai un nekaunībai un pie viena apriet jebkuru, kurš domā citādi .Kā saprotu, tad mūsu ļaudīm vēl ilgi visi kakās uz galvas, bet mēs teiksim -kuš, kuš un lielīsimies ar to, ka esam iejūtīgi un saprotoši pret dažādiem kretīniem.
Klientam VIENMēR taisnība! Kad dzirdu šo frāzi, man metas nelabi, lai gan arī pati esmu kliente. Un tiešām ir tādi, kas vazājas apkārt maitājot citiem garastāvokli- labāk uz sevi no malas paskatītos šie visur un vienmēr mūžīgi apbižotie
Tāds liktenis ir apkalpojošajā sfērā strādājošajiem visā pasaulē.Ja cilvēkam tas nav pieņemami, viņš var meklēt darbu citā sfērā.Tikai, baidos, ka, ja kāds slikti strādā pastā, slikti strādās arī jebkur citur.Es nevaru iedomāties, ka tā varētu pret klientu izturēties kādā citā valstī.Mums, laikam, slimas galvas, ja mums patīk, ka apkalpojošais personāls pret mums slikti izturas.Ar Latvijas pastu ir vispār interesanti.Viņus priekšniecība, laikam gan, ka nekontrolē.Tur gadās visādi brīnumi, gan ar darbiniekiem nodaļās, gan ar pasta piegādi.Jau iepriekš atvainojos visiem, kuri strādā no sirds un ar atdevi.Protams, ka ir dažādi klienti, protams, ka strādāt vispār ir grūti.Bet nestrādāt ir vēl grūtāk un par to vajadzētu piedomāt arī pastā.
Ak mī un že! Nedod dievs tādu Regīnu sev turēt mājās! Ja par sīkumu (pat nesapratu par ko; kautkā haotiski viss uzrakstīts) uzrakstīja tādu sūdzību, tad iedomājos kāda čīkstēšana bija mājās.
Pilnmeness atbalss!!!
Tev tā Regīna nav jātur mājās.Tu domā, ka pats vai pati esi kāds zelta gabaliņš, vai saules stariņš.Gan jau, ka kopdzīve ar tādu dievgosniņu arī nav liela laime.
īsti nevar no Tavas sūdzības saprast to, vai tas lielais aizvainojums bija tās paciņas kārtīga apskate?Tu neticēsi, bet Tev uz pieres nav rakstīts kas ir tajos caurspīdīgajos maisiņos salikts, lai pasta darbiniece tā vnk to varētu uzzināt, ir viņiem tāds noteikums pārliecināties par visu pakas saturu, lai gan tas ir ilgāk, tomēr nereti ietaupa līdzekļus un laiku pašiem klientiem(paka ārvalstīs netiks atvērta vai aizturēta, vai pat iznīcināta).Tas ka Tev nepatika viņas attieksme, vēl nenozīmē, ka tā nebija profesionāla!ja gribi lai viss notiek pēc Tava prāta - nopērc gumijas vīrieti! ;)
Tie, kuri te tā metās virsū sūdzības rakstītājai - vai no Jums neviens nekad nav sūdzējies ? Neticu ! Tagad to sūdzmaņu ir tik, ka... par jebkuru sīkumu ! Te ir konkrēta situācija, bet katram sava taisnība !...
Gudriniece. Pastrādā LP un tad zināsi cik šis darbiņš ir "viegls" un kādas ir prasības. Tu pat iedomāties nevari, cik tas ir grūti. Prieks, ka Tev ir tāds darbs, kur nav jāsaskaras ar tādiem id***tiem kā Tu.
Ja tu mani mīlēt prastu, atsūtītu pist pa pastu.