www.sudzibas.lv Latvijas Pasts 4. Pasta nodaļa

Latvijas Pasts - 4. Pasta nodaļa

Tika sūtīts sūtījums no ārvalstīm, tika apmaksāta muitošana jau pie produkta iegādes. Produktam ienākot Latvijā tas automātiski tika atmuitots un tad nogādāts uz Latvijas pasta (4. Nodaļu) . Problēmas sākās 4. Pasta nodaļas darbībā (kārtējo reizi) . 20.05.2022 sūtījums pēc izsekošanas numura bija nogādāts pasta nodaļai, taču pasta nodaļa neatrada nekādu iespēju mēneša laikā man paziņot par sūtījuma saņemšanu! Tad nu šo pirmdien man zvana no pasta nodaļas un Saka, ja tūliņ neizņešu sūtījumu, tad tas tiks aizsūtīts atpakaļ. Sazvanos ar Latvijas pasta galveno biroju, kura man Saka ka var pārsūtīt uz padomātu, ko arī izdaru. Nākamajā dienā saņemu zvanu no 4. Pasta nodaļas, ka sūtījumu nevar pārvirzīt uz padomātu un to jāizņem nekavējoties. Paskaidroju, ka esmu šobrīd esmu prom un nevaru izņemt, bet pasta nodaļa paziņo, ka viņiem vienalga. Lūgums pārrunāt ar šo konkrēto pasta nodaļu, kā strādāt. Lai šādas lietas vairs neatkārtojas. Liels paldies sievietei, kas bija no Latvijas pasta klientu apkalpošanas, ļoti jauka un centās rast risinājumu.

30.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (2)

T Tatmak 03.05.2022
Piegāde ar kavējumu

Šodien, 03.05.2022.g. saņemu vēstuli no bankas, kura tika gaidīta februāra sākumā! Uz aploksnes saņemšanas datums ir 07.02.2022. Trīs mēnešus tika piegādāta līdz adresātam Grīvas pr., Ogrē! Vai tā ir normāla darbība?! Kur meklēt vainīgu?!

Sudzibas.lv Admin 03.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы