Latvijas Pasts - 4. Pasta nodaļa
Tika sūtīts sūtījums no ārvalstīm, tika apmaksāta muitošana jau pie produkta iegādes. Produktam ienākot Latvijā tas automātiski tika atmuitots un tad nogādāts uz Latvijas pasta (4. Nodaļu) . Problēmas sākās 4. Pasta nodaļas darbībā (kārtējo reizi) . 20.05.2022 sūtījums pēc izsekošanas numura bija nogādāts pasta nodaļai, taču pasta nodaļa neatrada nekādu iespēju mēneša laikā man paziņot par sūtījuma saņemšanu! Tad nu šo pirmdien man zvana no pasta nodaļas un Saka, ja tūliņ neizņešu sūtījumu, tad tas tiks aizsūtīts atpakaļ. Sazvanos ar Latvijas pasta galveno biroju, kura man Saka ka var pārsūtīt uz padomātu, ko arī izdaru. Nākamajā dienā saņemu zvanu no 4. Pasta nodaļas, ka sūtījumu nevar pārvirzīt uz padomātu un to jāizņem nekavējoties. Paskaidroju, ka esmu šobrīd esmu prom un nevaru izņemt, bet pasta nodaļa paziņo, ka viņiem vienalga. Lūgums pārrunāt ar šo konkrēto pasta nodaļu, kā strādāt. Lai šādas lietas vairs neatkārtojas. Liels paldies sievietei, kas bija no Latvijas pasta klientu apkalpošanas, ļoti jauka un centās rast risinājumu.
Комментарии (2)
Šodien, 03.05.2022.g. saņemu vēstuli no bankas, kura tika gaidīta februāra sākumā! Uz aploksnes saņemšanas datums ir 07.02.2022. Trīs mēnešus tika piegādāta līdz adresātam Grīvas pr., Ogrē! Vai tā ir normāla darbība?! Kur meklēt vainīgu?!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību