Latvijas Pasts 21.nodaļa - Slikts serviss
Sakarā ar Covid vīrusu pastā lūdz izņemt numuru un gaidīt ārā. Biju pastā ar ratiem. Paņēmu numuru - jaunajiem vecākiem, kas vienmēr parādās ātri, jo tā būtība ir apkalpot ātrāk kā pārējos klientus. Šoreiz negāju ārā un nostājos pašā stūrī, jo tūlīt dažas minūtes pēc numura izsaukšanas parasti parādās numurs. Iepriekš ar ratiem lauzos ārā, lai pēc 2 minūtēm atkal lauztos iekšā. Tad nu domāju, ka kam gan es traucēšu, ja nostāšos Maliņā. Tad nu nostāvēJusi jau vairākas minūtes numurs tomēr neparādās. Domāju, iziešu ārā un tad parādīsies. Palieku vēl un tad nu darbiniece skaļi paziņo, ka jāiet ārā. Domāju, nu tak pēc tā laika būtu jābūt manam numuram. Tad nu kaut kāda kliente sāk man bļaut virsū, ko es nesaprotu. Sāk runāt, par neveselīgo gaisu kāds ir šajā nodaļā. Tad nu varbūt vispār ir bīstami tur iet? Tātad, manuprāt, man ar ratiem ir vieglāk neviena netraucētai pastāvēt malā un sagaidīt savu numuru, nekā stāvēt ārā starp 15 svešiniekiem pie durvīm, lai redzētu savu numuru parādāmies. Kas tad šajā situācijā ir labāk. Stāvēt lejā pie trepēm nevar redzēt numurus. Tad nu ieteikums, ja lieciet stāvēt ārā, tad izlieciet to numuru rādītāju ārā vai kur var redzēt no attāluma. Un darbinieki redzēja, ka es tur stāvu. Un ka esmu ar ratiem tātad esmu paņēmusi numuru jaunajiem vecākiem. Bet likās labāk skaļi uzbrēkt, lai gaidu ārā, nekā pasaukt un ātri izdarīt darbu. Tāda sajūta, ka lika speciāli gaidīt ilgāk un norādīt uz kļūdu, ka ignorēju uzaicinājumu iziet ārā. Es tā noteikti darītu, ja būtu viena. Bet šajā gadījumā izvēlējos tā, kā man ir ērtāk. Un viss ir runājams un izskaidrojams. Ja ir šī sistēma gaidīt ārā, tad nu sataisiet, lai klientiem ir ērti un visi vienkārši un ātri var izdarīt kas darāms.
Комментарии (1)
Jums būs jāsamierinās, ka diemžēl, pasaulē kāds vēs pārāks par jums! Bagātāks, gudrāka utt..