Latvijas Banka - Slikts serviss
Latvijas bankas apkalpošanas kasēs bieži vien ir nelaipna apkalpošana un nemaz nav pretimnākoša attieksme pret klientu, ir sajūta, ka darbiniekiem ir nepatīkami, ka klients vispār ir atnācis un viņam ir jāstrādā. Saprotams, ka tā ir valsts iestāde un tas nozīmē, ka viņi ir monopolisti savā lietā un nav ieinteresēti uzlabot servisu, bet mēs kā nodokļu maksātāji un faktiski viņu darba devēji esam pelnījuši laipnu, cilvēcīgu un pretimnākošu attieksmi, jo uz mūsu darba augļiem pastāv visas valsts iestādes, bet rezultātā attieksme ir tāda, ka mēs esam zemāka šķira par ierēdņiem, kas barojas no mūsu kabatām. Latvijas bankas kasēs ir nesamērīgi lielas algas pret saņemto servisu pret klientiem, jebkura lielveikala kasēs var sastapt daudz laipnākus kasierus, kas strādā par trīs reizes zemāku atalgojumu. Es ceru, ka kādreiz valsts iestādes un ierēdņi spēs mainīt savu augstprātīgo attieksmi pret viņu darba devējiem parasto tautu.
Комментарии (1)
"parasto tautu" - - - ! Tas visu skaidro! Viņa taču strādā ar karaliem un prezidentiem blakus...