Kūriņš - Slikts serviss
Lieliska vieta, gards ēdiens, bet apkalpošana vienmēr pieklibo. Bet 19. Marta vakarā tā īpaši izcēlās pie rēķina maksāšanas. Piebildīsim, ka bija jaunietis kas mūs apkalpoja klāt vēl esot meitenes kura apkalpoja citus galdiņus. Vakarā, labi ja 4 galdini bija aiznemti. Uzprasīju rēķinu un līdzņemšanai kastīti. Sākām gērpties gaidot rēķinu, un tad sākākās ilgā gaidīšana stāvot, kamēr mēs (4) tikām ignorēti. Ieskaitot manus vecākus, cienījamos gadis, saģērbušies - stāvām un gaidam. Mūsu jaunietis nav, un nav... Turpināt ignorēt. Beidzot, piegāju pie letes un jautāju abiem apkalpotājiem - ja jāmaksā pie letes, tad to iepriekš vajadzēja teikt un kas tad palika ar manu kasti kur aiznest ēdienu. Jaunietis nomurmināja ka piemirsis un tūliņ pagādāja to. Meitenei samaksāju rēķinu.
Sabojāts vakars, sabojāts garastāvoklis un noplaka prieks.
Vai tiešām ir tik grūti apkalpot raitāk un ar iecietību pret klientu?
Комментарии (3)
Kā maksā, tā strādā!
Kapec butu jasak jau geerbties gaidot reekinu? Kulturaali cilveki taa nedara!
Cik noprotu ir vairakas reizes tur buuts, tad jau nu gan buutu jaazin kada tur sistema,kur un kaa jamaksa!
Piebilde:
1)sēžot jau pagāja laiks un rēkins nerādījās. Tā kā vecākiem grūtāt apgērbtues, tad tas process tik iesāks. Domāju, ka vecums nav kultūras vai pieklājības jautājums.
2) līdz šim rēkins vienmēr tika atnestsvpie galda. Kā Tad lau uzmin kādā veidā nomaksāt ?