kupon.lv - ceļojums
Esmu nopirkusi ceļojumu uz Krimu, zvanu un prasu firmai, lai atsūta man līgumu, kuru varētu noslēgt. Meitene saka, lai es neuztraucos, viss būs kārtībā, ceļojums notiks, šodien viņa saka, ka varbūt ceļojums notiks, atsaucieties lūdzu kāds un pastāstiet, vai tiešām nevien nav aizbraucis zr šo tūrisma kompāniju uz Krimu
Комментарии (53)
Es nopirku ceļojumu uz Krimu 05.08.12-15.08.12. Aizsūtīju viņiem uz e-pastu savus datus, orangelife ceļojuma līgumu tā arī neatsūtīja.Pateica, ka kupons-tās ir līgums.Dīvaini. Esmu jau nožēloju, ka nopirku kuponu caur šo firmu. Ja es izlasītu komentārus par šo firmu pirms pirkšanas, diez vai pirktu šo kuponu.
Principā pirkuma noteikumos rakstīts, ka ja kaut viens punkts nav izpildīts no pārdevēja puses, var lūgt atgriezt naudu vai nu vismaz līgumu, kur aprakstīt visu ceļojuma gaitu (jo pašā kuponā ceļojuma apraksta nav).
Es šodien pazvanīju uz patērētāju aizsardzības biedrību, viņi man ieteica, lai es uzrakstu iesniegumu, ka vēlos saņemt līgumu, ja viņi šo iesniegumu neatsūta, tad man jāvēršas patērētāju biedrībā un tālāk jau viņi ar šo firmu sazinās. Pazvanīju meitenei un pateicu, ka tā arī darīšu, meitene man atbildēja, ka pirmdien līgumu atsūtīs. nu redzēsim.Ļoti gribēšu zināt, vai Jums šis ceļojums notika un kādā kvalitātē, nepazūdiet un dodiet ziņu
Jums kādā datumā bija plānots ceļojums uz Krimu?
Domāju, ka arī palūgšu no orangelife līgumu ar konkrēta ceļojuma aprakstu, viesnīcas nosaukumiem utt. Lai pēc tam, ja kas, varētu izteikt savas pretenzijas.
Man ir paredzēts no 17.-27 augustam. Sīčiem jau viss sasolīts un ja nenotiks, mammai galva ripos Ha-Ha
Ja manu ceļojumu pārnes uz citu datumu, tās mani arī neapmierina, jo es pirku ceļojumu uz konkrētiem datumiem, kas man der. Es, Jūsu vietā, jau rakstītu patērētāju biedrībai ar lūgumu atgriezt naudu.
Viņi jau naudu neatgriezīs 100%, tas gan ir viņu mājas lapā ielikts. Protams es nožēloju jau šodien, ka iegādājos šos kuponus, bet naudiņa ir samaksāta un citas man nav lai uz konkrēto datumu nopirktu citu ceļojumu
Brauciena atcelšanas gadījumā nauda tiek atgriezta 100% apjomā- tā viņiem rakstīts kupona piedavajumā.
OK, es jau to saprotu, bet atvaļinājums ta ir noliktajos datumos un naudiņu atgriezīs labi, ja mēneša laikā. Vienmēr esmu braukusi ar pazīstamajām tūrisma kompānijām un viss OK, bet šoreiz braucu ar bērniem un izdevumi trīskāršojas, tāpēc uzķēros uz lēto piedāvājumu, laikam pareizs ir tas teiciens skopais maksā divreiz
Vajag pazvanīt un stingrā tonī apjautāties vai vispār kaut reizi mūžā kāds no ceļojumiem ir noticis, jo balstoties uz daudzajām sūdzībām ir pamats domāt, ka nē, un kā viņi to komentētu?? kāpēc ir tik daudz sūdzību?
kad es vakardien zvanīju un jautāju man atbildēja vīrietis šādi - jums ir izvēle, iegādāties mūsu produktu vai nē. ja gribat pērkat kuponu, ja negribat, tad nepērkat.. Jums nav nekam citam jāpievērš uzmanība!
nu ļoti loģiski atbilde! Tizlenis!
Dārgie, palasiet uzmanīgi komentarus par šo uzņēmumu.Ne pirmdien ne otrdien jūs to līgumu nesaņemsiet, pirms paša brauciena jums vēl pazinos kā brauciens atcelts vai mainīta programma un t.t.Te ir jau simtiem komentāriem par šo uzņemumu.Lasiet sadaļa "populārākas sudzības"-SIA Orange life, tā ir ta pati firma.Un naudu par braucieņiem daži jau gaida krietnu laiku...
Es arī esmu nopirkusi ceļojumu uz Krimu no 17.-27.augustam. Vakar jautāju par līgumu, atbildēja, ka līgumu sūtīs visiem braucējiem reizē kādas 3 dienas pirms ceļojuma, apgalvoja, ka augustā ceļojums notiks, ka šobrīd arī grupa ir Krimā, drīz atgriezīsies Latvijā. Ļoti nepatīkami, ka līdz pēdējam brīdim nav drošības sajūtas par to vai ceļojums notiks vai nenotiks un vai izdosies atdabūt naudu, ja nenotiks.
Man pagājušonedēļ par 17-27. augusta braucienu uz Krimu teica, ka brauciens noteikti notiks, sonedēļ viņi saka, es ceru, ka notiks. Vai kāds ir Krima vai nav sobrīd arī Dievs vien zin
Vēl turpinot tēmu. Sekoju līdzi kuponu izpirksanai, no 54 tika nopirkti 48, kad es iečekoju, ka var būt runa par to, ka nevar svākt grupu
Varu "nomierināt" - man ar solīja līgumu atsūtīt 3 dienas pirms izbraukšanas, kad pienācas 2 dienas pirms izbraukšasnas -tad orangelife cilvēks man uzzvanīja, paziņoja, ka brauciens pārceļas un beigās paziņoja, ka nekāds līgums nebūs, līgums esot tas pats vien kupons..tā nu sēžu un gaidu vai pēc 3 dienām kaut kur braukšu...
Atkal jau paskatījos iemīļoto mājas lapu- kupon.lv. Tagad tur ir rakstīts "kupons ir jūsu līgums". Pirms tam bija punkts, kur solīja uz e-pastu atsūtīt līgumu. Bet arī jau punkts "iebraukšanas un izbraukšanas laiks var tikt mainīts ceļa laikā atkarībā no laikapstākļiem un remontdarbiem". Lai izbrauktu laicīgi kā var kavēt remontdarbi. Bet ceļojumus viņi tiešām piedāvā ļoti daudz, vai nu citi ir ļoti pacietīgi un neko nepukst, vai arī lelākā daļa ceļojumu notiek. Var jau būt, ka mēs esam no mušas uzpūtuši ziloni
Nu jā, šodien viņu mājaslapa ir tu-tuuu, netiek piedāvāts neviens ceļojums. Nu tagad jau tiešām ir par ko uztraukties. Bet es jau neuztraucos, jo šodien zvanīju un meitene man teica: Neuztraucieties ceļojms noteikti notiks. (ha-ha-ha)
jā, jā noteikti notiks.to, ka nenotiks mūsu ceļojums, mēs uzzinājām, tad kad jau gandrīz ceļa uz rīgu bijām-tas ir 3 stundas pirms brauciena! un naudas kā nav, tā nav!
Kā tu varēji viņus sazvanīt, ja abi telefona numuri ir atslēgti? Man jau liekas, ka viņi tulīt bankrotēs un neviens savu naudu neatgūs.
Es viņus vakar sazvanīju, šodien neesmu mēģinājusi
Gucisgucis uz kurieni Jums bija plānots brauciens? Un kādos datumos?
Man plānots ceļojums 5. augustā - es domāju- varbūt jau tagad piemeklēt citu variantu, lai atpūsties atvaļinājumā?!