Kreiss - Vilšanās
Esmu vīlies par Kreisa darbību iesākt var jau ar to,ka lai tiktu darbā jāiziet pārbaude par kuru vēlāk ir pašam jāsamaksā 60LS, tad ja vēlies atstāt savu privāto auto kamēr esi darbā arī pašam par stāvvietu ir jāmaksā!!! Pat tad ja reisā braucot piekabei uz taisna ceļa pārsprāgs riepa arī jāmaksā būs pašiem šoferiem un galvenais kā par jaunu riepu!!! Ja esi jauniņais tad labu patēriņu atvest no kura ir atkarīga tava alga arī nesanāks jo vieglās kravas tiek dotas vecajiem šoferiem kā krieviski sakot dedavščina :)) nu gribat to visu izbaudīt uz priekšu, lai veicās....
Комментарии (46)
Vai tiešām Kreisa vadībai grūti pārņemt padomju laika pieredzi, tas ir degvielas norma tukšam un pluss tonnkilometri? Un neviens nebēdāsies par smagu kravu, jo attiecīgi vairāk norakstās litri uz tonnkilometriem. Galvenais, ka degvielas kontrole saglabājas un uz ekonomiju var spiest tāpat bez kaut kāda gemoroja, jo tas smieklīgi, ja kādam jāpērk degviela no austrumu bračķām, lai noturētos normas robežās. Smieklīgi uz Eiropas fona!
vai vadībai nav neviena, kurš pačukstētu, ka vēl padomju laikos bja tāds termins kā tonnkilometri?
Ja slishala, chto v Kreisse tekuchka, vsjo vremja vizhu na ss ih objavlenija...
Un kā kreiss brauc pa Francijas ceļiem? Pa bāņiem vai pa nacionalkām?
80km/h
KREISS-ГАВНО!!!
Kreiss neturās aiz LV pilsoņiem, viņiem pietiek gan Baltkrievu, gan Ukraiņu . Galvenais lai braukā . Nekādas izmaiņas nav gaidāmas, mašīnas viņi pērk un pirks, vadītājus viņi var noturēt tikai dēļ tā ka tie var nākt un braukāt bez stāžas.
Bet pats smieklīgākais ir tas ja tev ir kaut kādas vajadzības no Nikolaja tev pie viņa durvīm būs jāpavada tiešām labs laiciņš. Vadītājus viņi zaudē vairāk nekā iegūst, bet nekas no tā nemainās. Galvenais ka ofis viņiem pilns ar nevajadzīgiem darbiniekiem kurš gan cits ja ne paši braucēji maksās naudu tiem. Ja no katras mašīnas novilks kādus 100+/- km no nodotaiem kilometriem atskaitē.
PS: Ja esi nolēmis doties strādāt kreissā, tagad līdz 1 gadam darbā tu vairāk par 500ls kopā ar prēmiju nesaņemsi vispār. Kā tu negrozītos ar 25-28 l uz 100 km neatbrauksi . Bet pat ja brauksi ekonomiski 85km/h tavs pārinieks tevi tāpat spēs pārsteigt ar ciparu pieaugšanu viņa 9h dienā. Visiem laimīgu ceļu, un atrast normālas darba vietas!
Bet kam īsti pieder tas uzņēmums?
отдел кадров там тоже не отличается культурой и человеколюбием. Хамство неприкрытое, то ли тупость несусветная, то ли так на людей насрать. Я не понимаю как так можно поступать с людьми и на белом глазу как ни в чем не бывало признаваться в этом - ссы в глаза скажут божия роса
МОРАЛЬНЫЕ УРОДЫ!!! КРЕЙС
Согласна КРЕЙС - ГОВНО!!!
и текучка кадров там давно
из-за хамского отношения к людям
колхоз полный и в колхозе находятся
Pravdaa - tik tālu novesta, ka viena pati ar sevi vecā sūdzībā čato un trakoti ārdas. Smieklīgi. Uzrakstīji kaut kādu spriedelējumu, nu staigā tālāk, kam tev pa 3 komentiem tik cept un cept. Domā no tā firma melnāka kļūs? Kas gribēs un kam darbu ļoti vajadzēs tas ies, no +/- divu tavu komentu pielikumiem nekas dižs nemainīsies.
Pats saproti, ko raksti, namdija? Jo es savu sūdzību būtu rakstijs citur, tie shemotaji kreisa darbinieki tagad būtu pie para***..
mainiisies nandia mainiisies. pat ja kreisa vairs nebuus veel 10 gadus par vinjiem nedzirdeesim neko labu. suudu kantoris. un par vinju nelikumiibaam kaadam buutu jaatbild.bezpredelsciki, cilveeku pazemotaaji.
Nekas nemainīsies, ja paši 'cietušie' cilvēki tā vien turpinās pukstēt pie sevis un rakstot neko nedodošas sūdzības kaut kādos saitiņos. Ir katram, vai visiem kopā jāraksta oficiāli dokumenti uz instancēm, kas pārlūkotu nelikumības. Arī pašiem 'cietušajiem' jāieraksta sarunas, jāno filmē nelukumības utt., lai ir ko parādīt un visu pierādīt. Vot tad Kreisa vadībai noriebsies pārbaudes, štrāfi utt., sāks vai nu rīkoties likumīgi, vai nekas cits neatliks kā klapēt ciet kantori.
Šeit ko dricelējot un piesaucot sūdus, sūdu bedres un visu to sliktāko - nekas nemainīsies!!!
Tā ir cilvēku lielākā kļuda visās firmās, kur pret darbiniekiem izturas kā pret vergiem un visādi apiet visus likumus, nolikumus, cilvēktiesības utt. (Maxima, Drogas, Iki, Kreiss, daudzas taksistu firmas utt. ...) - cieš, bet KLUSĒ !!! BAIDĀS UN NEKUR NEKO NERAKSTA OFICIĀLI, TIK BAŽĪGI SŪROJAS, KA REDZ IR NETAISNĪBA UN VISS.
vse botaniki pidarasi
vse botaniki pidari
Neticiet KREISA skaistajām reklāmām darba piedāvājumos!!! Vienīgais, kas ir taisnība - jaunas mašīnas. Darbā nodzen līdz pēdējam kā suni, samaksā pāris santīmus par kilometru. Vienmēr ir kaut kas, par ko izskaitīt. Lai kas notiktu, viss ir šofera vaina, par ko jāmaksā. Arī par izreklamēto Tālbraucēju akadēmiju jūs paši labi samaksāsiet, lai gan katram šoferim ir valsts izsniegtas tiesības. Par darbu svētkos nemaksā. Atvaļinājuma naudu nemaksā. Par savas mašinas turēšanu darba stāvlaukumā atskaita. Par dīkstāvēm nemaksā. Tāpēc arī cilvēki pastrādā pāris mēnešus un aiziet. Cilvēks tur nav nekas, naudas pelnīšanas mašina.
Mazliet no citas temas. Talbrauceju akademija piedava ari c kat macities. Vai var stradat ari uz c bez piekabes, jo to pec gada var likt cik saprotu? Apsveru iespeju seit stradat, jo nav pieredzes.
labak piemekle citu kantori,tiesam
Ja tev nav C burta tiesības, tad tev nebūs arī tas CE.
Un ja Tev ir tikai B, jeb A un B tad vari tā iegūt to C ja ir tiesību stāžs.
Tikai C burtu var arī iegūt parastā autoskolā un civilizētā veidā.
Varbūt esi C1 īpašnieks, tad iegūsi C. Tikai jēga nekāda. Jo tur vajag abus burtus CE. Un E vari iegūt ja ar C esi nobraucis vismaz 4 gadus. Un vēl bez 95 koda nekur netiksi. Vai to tā akadēmija piedāvā nezinu, drīzāk nē, kā jā.
Ja auto skola par 95 kodu prasa 80€ un piecas pilnas mācību dienas, tad tajā akadēmija maksāsim reizes divas vairāk. Tad vēl vajag vadītāja karti iegūt un tā maksā 70€ to izsniedz tikai ATD, Bet ne tā akadēmija.
Kas attiecas uz auto parku, tad tur nav vecāki auto pa 5 gadi, bet tehniski tie pielīdzinās auto ko brauc jau 15 gadus.
Tas nozīmē ka ik reizi brauksi ar citu auto. Tev nebūs savs piesaistītas auto, kuru pazīsti ka savu. Ik reizi atgriežoties, Tev būs visa privātā iedzīve jastiepj un mazu skapītī par ko arī nomu maksāsi.
Un pēc dažu dienu atpūtu visu stiepsi uz jauno auto. Ceļa dosies nezinot kas var tehniski nedarbosies, jeb nojukt? Rēķinies ka vēl būs jāpierod pie katra modeļa slēdžiem.
Bet lai vispār tiktu pie braukšanas būs divi mēneši jāsedz tajā bezjegaina akadēmija.
Neiesaku tur vispār līst.
Jo Kreiss operē uz trešās valsts cilvēkiem. Jo tos var drast pēc patikas. Vietējos grūtāk pazemot, jo viņi uzreiz sūdzas VID un darba aizsardzības institūcijām.
Bet kāpēc tad arī grāmatveža palīgus bieži meklē? Pārsvarā šoferi uzraksta savu pieredzi, bet gribētos zināt arī kāda grāmatveža palīga pieredzi!!
Neeiet stradat KREISA, visu laiku melo, runa vienu, dara citu, atvalinajumu neapmaksa, jastrada svetku dienas, dubultmaksu nemaksa, visi strada 9 stundas, loti daudz darba, bet slodze nenormala
ja tiesam Jums ir grutibas ar darbu un gruti atrast, nu tad tikai saja gadijuma paliek KREISS. 10 reizes padomajiet vai tiesam nav citu darba deveju...
Pilniigi piekriitu! Maksa algu aploksnes, atvaljiajjums saisinaats, jaastrada sveetku dienas, nepamatoti atlaizh darbiniekus peec savam domaam. HR - briesmiigs, melo par visu, smaida sejaa un aiz mugurus runaa murgu.
cilveki,sia KREISS.ir krapnieki.es,nostradaju tur vairak ka 4 gadus.savu taisnibu tur nedabut.nozaloju ka atrak no viniem neaizgaj prom.nodokljus nemaksa,socialas garantijas nav.par reisu naudu ietur nesamaksa visu.latvijas politiki ir ar viniem kopa jo nebaidas pat likumdosanu ievarot.ukrainas pilsoni sabrauca viniem vergot,strada bez usturesanam atljaujam.viens otrs pilsons ir sodits par savam kljudam reisa laika,un pectam strada brauc reisa bez samaksas pat nav ko est.un planotai vinjus sedin kopa braukt ar vietajiem soferiem lai vinjus barot.vienam otram ukrainas pilsonim par naudu Kreiss tais usturesanas atlaujas nodira no viniem tadu naudu ka vinji strada pectam pusgadu par brivu.sitam uznemumam nakotnes nav,jo vinji lagalize naudu.kur tik Latvija skatas uzraug dienesti.