Komforts Rth - Slikts serviss , krāpšana , klientu aizvainošana.
Sveiki!
Vēlos padalīties pieredzē par šo uzņēmumu, jo esmu galīgi sašutusi par šīs firmas darbību un vienaldzību attiecībā pret klientiem. Uzņēmuma pārstāvis Raimonds bieži neatbild un negribīgi, nelaipni brauc labot sevis pārdoto apkures katlu. Pēc katla uzstādīšanas pēdējā brīdī pieprasīja 150e par katla palaišanu, kura netika aprunāta!
Комментарии (4)
Man arī ir līdzīga pieredze ar šo kompāniju!
Labdien!Ja klientam ir pretenzijas,tad ir jāinformē mūs SIA"Komforts RTH". Kā arī uzskatu šo sūdzību par nepamatotu, jo visu klientu tel. nr. ir mūsu datu bāzē,jo veicam arī apkures katlu apkopes.Klienti tiek apzvanīti visi,kā arī veicam garantijas remontus,Par apkures katla noregulēšanu un palaišanu tiek prasīti 150 eur,kas ir norādīts arī mūsu mājaslapā www.katlikamen.lv. Nepamatoti naudiņa netiek prasīta. Pret visiem klientiem esam lojāli, piemērojam labu atlaižu politiku. P.s. Par nepamatotu neslavas celšanu ir paredzēta likumā noteikta atbildība.Šī konkrētā adrese tiks pārbaudīta.
Un kad jūs taisaties atbildēt man? 2 nedēļas necelot klausuli, man mājās ir 2 mazi bērni kuriem ir jāsalst no Tavas Raimond bezdarbības, vai arī darbības,tikai es par to neko nezinu un nezinu ko darīt,katls tek, bet rīcība man zinams nav nekāda. 200€ par palaišanu samaksāju lai būtu garantija,bet kad līdz tam nonāk tad vnk izvairaties no remonta. Pirms šī posta, mēģināju velreiz sazvanīt Raimondu, bez rezultatiem. Watsap ir bijis bet neatbild.
Esam diezgan apmierināti. Sarežģīts projekts tika realizēts pareizi. Protams, ar dažiem kopīgiem jautājumiem. RTH varēja lūgt vairāk naudas par viņu sniegto pakalpojumu.