Komandors SIA - Slikts serviss
Sūdzība par graboņu priekšā no ritošās daļas. Pēc neilga laika auto tika atdots atpakaļ un sacīts man, ka ritošā daļā defektu nav. Pieņēmējs sacija, ka motora apakšējsais nosegs "panna" bija atskrūvējusies un graboņa tagad pazudusi. Uz ko es noliedzoši atbildēju, jo zināju, ka graboņu neizraisija šis defekts. Samaksāju 20 euro par defektēšanu un izbraucot no teritorijas secināts, ka trokšņi ritošajā daļā palikuši. Atgriežoties servisā velreiz tiek pārbaudīts auto un tagad jau defektēts, ka ir brīvkustība priekšējās piekares kreisajā augšējā aizmugurējās sviras lodbalstā un labās puses sviras buksē. Tādēļ piekrītu mainīt abas sviras (lodbalstus) un pierakstos uz servisu 22.03-23.03 datumiem. Remonta laikā tika salauzta priekšējā labā statne, jo mehāniķis nespēja dabūt skrūvi no statnes ārā lai nomainītu minēto sviru. Statni piekritu mainīt pret jaunu, jo vairs nav iespējams konstrukciju salikt atpakaļ. Kopā remonts izmaksā 270 euro. Statnes izmaksas apmēram 170 euro. Kad auto jau varu izņemt no servisa, servisa pieņēmējs, Saka man ka trokšņi no ritošās daļas nav pazuduši. Es lūdzu viņiem uzrādīt nomainīto sviru labajā pusē un pēc bukses apskates secināts, ka tā nav bojāta. Uz gumijotās virsmas nelielas virspusējas plaisas. Kreisās puses svira (vecā) netika apskatīta, bet apšaubu faktu, ka tā bija jāmaina, jo defekts nav novērsts.
Pēc remonta 25.03 uzrakstiju un iesniedzu sūdzību sia "komandors" vadītājai g. Ķienei par to, kādēļ man ir jāmaksā par mehāniķa nepareizi nodefektētām detaļām, kuru nomaiņas rezultātā salauzta priekšējā labā statne, bet defekts nav novērsts. Uz ko es saņēmu tikai atbildi pa telefonu par to ka šī bukse ir jāmaina, jo serviss strādā pēc tiem pašiem ministru kabineta noteikumiem kā valsts tehniskās apskates stacija un maina tikai tās detaļas, kas ir bojājums ar vērtējumu "2". Un ka nauda necik netiks atgriezta.
Bet pašam pārliecinoties pēc mk noteikumiem nr: 295 punktā 5.3.3. Rakstīts, ka vērtējums "2" ir piemērojams ja bukse ir saplēsta vai tai konstatēti citi būtiski bojājumi. Par šo punktu paziņoju g. Ķienei uz ko saņēmu atbildi: mēs neesam sertificēta iestāde kā valsts tehniskās apskates stacija. Un par jautājumu - kādēļ jūs melojat par to ka strādājat pēc mk noteikumiem, atbilde netika saņemta.
25.03.2021. Aizbraucu uz valsts tehnisko apskati uz diagnostiku, kur tika defektēta neliela brīvkustība priekšējo stabilizatora atsaišu lodbalstos. Šo bojājumu paziņojot G. Ķienei, saņēmu atbildi, ka šāds bojājums nevar izraisīt grabēšanu ritošajā daļā. Jautājot par tālāko rīcību problēmas risināšanā, man atbildēts, ka jānoņem priekšā amortizātori un atbalsta gultņi un jāveic to defektēšana. Tā kā esmu strādājis autoservisā par mehāniķi, zinu, ka, noņemot šīs detaļas, tās nav iespējams defektēt. G. Ķiene atteicās piekrist tehniskās apskates slēdzienam un uzstāja uz savu taisnību, ka jādefektē iepriekš aprakstītās detaļas. Mehāniķis, kurš mainīja manā mašīnā detaļas arī netic tehniskās apskates slēdzienam un ir solidārs ar priekšnieci g. Ķieni par amortizātora un atbalsta gultņu defektāciju. Runājot ar mehāniķi klātienē, vēlējos atkal redzēt nomainītās detaļas, šoreiz tās mistisku apstāķļu rezultātā bija stipri bojātas, pēc kā var secināt, ka tās tika sabojātas servisā tīšām, lai pierādītu savu taisnību, gadījumā, ja es būtu vērsies ptac.
Dažas dienas pēc sarunas ar mehāniķi, vērsos pie servisā, lai beidzot nomaina man grabošās detaļas, tās, k uras tika norādītas tehniskās apskates slēdzienā. Nomainot priekšējās stabilizatora atsaites, graboņa tiešām tika novērsta, kas apstiprina tehniskās apskates defektāciju un apgāž servisa slēdzienu. Par remontu samaksāju vēl 60 eiro. Servisa vadītāj g. Ķiene joprojām man nesniedz atbildi par šo radušos situāciju, nevēlas man atgriezt naudu par kūdaini nomainītām detaļām un neatzīst savu vainu. Ja es nebūtu pats speciālists un nebūtu vērsies tehniskajā apskatē, šī situācija būtu daudz dramatiskāka, 300 eiro vietā mani būtu piemānījuši uz daudz lielāku summu, jo sāktu mainīt daudz nopietnākas un dārgākas detaļas. Uzskatu, ka šis servisa mehāniķis ir pilnībā neprofesionāls, ja nespēja defektēt tik vienkāršu bojājumu un servisa vadītāju uzskatu par neatsaucīgu un savu vainu neatzīstošu. Pielikumā pievienoju transportlīdzekļa diagnostikas karti. Čeks par 270 eiro ar iesniegumu ir nodots servisa priekšniecei.
Комментарии (18)
Konkrēta sūdzība.
Viss izskaidrots, pamatots, - atbalstu sūdzības autoru.
Komandors
Nekad nebūtu domājusi,ka karma ir tik taisnīga. Tu šeļegovski, kandrīz aizlaidi visu mūsu ģimeni pie Pētera, kad nākamajā dienā pēc tehniskās apskates, kurā pārbaudīji mūsu mašīnu, Garozas ielā avarējām, jo kā speciālsits neieraudzīji Audi a8 totāli bojātu lodbalstu. Mūsu tēriņi bija vairāk kā 1000, un drausmīgs pārbīlis visiem. Žēl, ka toreiz nedevām tevi tiesā, jo visi bijām laimīgi par izdzīvošanu. Servisā par kuru raksti neesmu vēl bijusi, bet noteikti aizbraukšu un aizvedīšu konfektes un novēlu tam ilgu mūžu, lai Dievs atpsestī no idiotiem.
Nrkad nesauc sevi par speciālistu, jA tu esi līkrocis.
Kļūdīties ir cilvēcīgi un ne visus defektus var pārbaudīt auto tehniskajā apskatē. Ja Jūs neesat strādājusi tehniskās apskates stacijā un nezināt pārbaudes stenda (pacēlāja) specifiku un darbību, tad, lūdzu, paturiet savus komentārus pie sevis. Kaut gan kur ir pierādijums, tam, ka tas ko Jūs rakstat ir patiesība. Jo kādēļ Jūs pēc šāda bojājuma neatklāšanas (kā Jūs rakstat), tad neaizbraucāt uz apskati un nerakstijāt iesniegumu (sūdzību) par šādu gadijumu, kas tiktu izskatīta noteiktajā laikā un pārbaudīta Jūsu automašīna velreiz ar citu speciālistu? Tās bija
Un velreiz atgādinu – Auto nav jāremontē tikai uz TA, bet kad tiek konstatēti kādi bojājumi – graboņa, trokšņi vai kāds cits defekts. Tā ka jārūpējas par savu mašīnu pašiem, nevis gaidīt līdz beidzamajam kad jau auto jūk kopā. Un ja šis lodbalsts izveltos dienu agrāk? Tad jau vairs TA nebūtu vainīga, bet ceļi, Valsts utt. Katram jādomā ar galvu nevis reizi gadā jāpaļaujas uz 20 minūšu apskates slēdzienu.
Padomājat kārtīgi pirms apvainojat cilvēku vai Jūs esat pati visu izdarijusi laikus lai novērstu šo ķibeli…
ja esat speciālists, kuram valsts ir uzticējusi pārbaudīt mašīnas, tad tas ir jādara ar atbildību un zināšanām, nevis vienu aci. Un taisnību meklēt negājām, jo visa csdd sistēma ir bezcerīga, mums bija svarīgi mašīnu saremontēt jo katru baltu dienu uz darbu un atpakaļ jābrauc 60 km. Un man ir tiesības izteikt savus komentārus, lai jums ir skaidrs, ka jūsu tehniskās apskates protokols kā bieds karājas vīra garažā pie sienas. ja gribat, varu uzrunāt soc tīklos cilvēkus, kas ir cietuši no jūsu nemācēšanas darīt savu darbu. un man ir pierādījumi no servisa par to, ka tue;si jūs neieraudzijāt nopietnu defektu. Un savu mašīnu mēs remontējam anru, un esam ļoti apmierināti, avārijas reize bija vienīgā, kad paļāvāmies uz cdd slēdzienu. Lai Dievs nenod jums strādāt šādā amatā, jums jāada zeķes.
Nu tad Jūs esat malacis un kā jau es teicu, auto nav jāremontē vienu reizi gadā ja Jūs nobraucat apmēram 25 k gadā. Jums jau vajadzētu to saprast ka auto lūzt pa mūsu valsts ceļiem. Ja nezinat neko par TA darbu, tad nerakstat muļķības :)
Dārgā Zane, lasot jūsu komentāru, noteikti var spriest par jūsu augsto IQ rādītāju un saprāta robežām. Auto ir jāremontē regulāri un savlaicīgi, nevis reizi gadā jāizmanto TA slēdzienu kā garantu sava auto brauktspējai. TA pārbauda neskaitāmas mašīnas dienā ar ierobežotu laika limitu, kā arī eksistē cilvēkfaktors, to visu ir jāapzinās. Braucot ar savu auto jūs noteikti dzirdējāt savas bojātās detaļas graboņu, vajadzēja laicīgi vērsties servisā, nevis riskēt ar savu dzīvību un meklēt kādu vainīgo.
Zanīt, jūs tik bieži pieminat Dievu un karmu, ka pat sāk likties ka tieši situācija, kuru jūs aprakstījāt, izklausījās pēc tā, ka tieši jūs apciemoja jūsu karma...pirms meklēt skabargu kāda cita acī, jāierauga baļķis savā acī...
Zane, kāpēc Jūs spiežat savu mēslu svešā pagalmā? Lūdzu rakstiet savu sūdzību un ļaujiet mums lasīt, kā X gadu laikā tā ar neesat sapratusi kā lietot savu galvas pelēko vielu.
Šis portāls ir paredzēts, lai brīdinātu citus par iespējamām sekām sadarbojoties ar kādu konkrētu uzņēmumu.
Es domāju, ka nevienam, kas izlasa jūsu komentāru, nav šaubu par jūsu (jā - vēl jo projām ar mazo burtu) ieinteresētību (lasīt - pazīšanos) tēmā pieminētajā uzņēmumā :)
Lai dzīvo gaļa un izkārnījumi, kas neizbēgami ir tās blakusprodukts!
untas, kā te izlokaties, izklausās pēc vāvuļošanas, jūs esat pelnījis visu, kas notiek.
es esmu vienkāršs cilvēks, strādāju gaļas cehā, katru dienu izeju no mājas 7 un atnāku 9 vakarā, man ir jāstrādā, lai pabarotu bērnus. Tehniskajā apskatē noasuktajam kungam vīrs lūdza pārbaudīt kas grab, jo kut kādas skaņas dzirdējām, Priekš kam ir ikgadējā skate, lai iekasētu naudu un tur;etu tur bezģeļnikus, Labi, ka viņš no csdd ir patriekts. par to priecājos. Nemāciet mani dzīvot, esmu ļoti daudz piedzīvojusi un ja esmu vienkārš cilvēks, kurš neprot tiesai uzrakstīt papīrus tas pasargā tādus un līdzīgus cilvēkus kā guntis no sasoda. Manā adā neesat pabijusi, kad būsiet, varēsim aprunāties. Domāju ka cilvēki no laukiem arī pasaulei ir vajadzīgi un, ja esmu piedzīvojusi kāda cilvēka pāri darījumus, drīkstu par to runāt.
Pirmkārt - visi līdzīgos grafikos strādā, tā ka visiem jābaro savas ģimenes, bērni utt., tāpēc lieks komentārs.
Otrkārt - domāju, ka šāds lūgums no Jūsu vīra puses netika izteikts vai vienkārši šo defektu nebija iespējams atrast, ar šo pārbaudes stendu. Iespējams uz divstatņu pacēlāja šo varētu defektēt.
Treškārt - CSDD nav tas pats, kas Tehniskā apskate. Šī tehniskās apskates stacija pieder ir "TUV Latvija" un CSDD kopīpašums, ja jums tas interesē.
Ceturtkārt - no minētā darba aizgāju pēc paša vēlēšanās, tā ka neizplatiet viltus ziņas ja nezinat ko runājat.
Piektkārt - jāpamāca ir bišķi, jo kā var braukt ar auto līdz tas jūk kopā un to nesaprast.
Seškārt - Jums bija visas tiesības brīvā formātā uzrakstīt iesniegumu (sūdzību) par šo situāciju maniem vadītājiem.
Septītkārt - novēlēt citiem ko sliktu, nozīmē ka pašam šis atgriezīsies.
Un astotkārt, Jums nav tiesības mani uzrunāt uz "tu" un nepatiesi aizvainot.
Kā arī cilvēks kas ir audzis laukos uzreiz nenozīmē zemāku intelektu. Katrs pats savas laimes kalējs.
Pilnībā jūs atbalstu, Gunti! 🙂
vienalga kā jūs aizgājāt svarīgi ka neviens no virspusējas strādāšanas necietīs. Nestāstiet ka nevar redzēt salauztas detaļas.Un staigāt rakstīt sūdzības nozīmē tēr'et laiku un naudu bez ieguvuma. Vajadzēja to darīt, bet neizdarīju un ir žēl. Bet pateikt savas domas varu te un tagad lai zinat kas esat. Negribu novēlēt neko sliktu tikai strādājiet savā darbā mazāk lai cikvēki necieš.
Mums laukos vīri iet pie vīriem un visu izrunā paši nevis kopā ar māti raksta vēstules.
Variet turpināt sarakstities ar Kristīni man te vairs nav ko darīt.
tiešām? ceru, ka jūs pēc līdzīgu speciāliustu apskatīšanas piedzīvosiet ko līdzīgu, Ja manas cilvēcīgās kļūdas dēļ guntis, vai jūs aizrīsieties ar gaļā atstātu kaulu, atcerieties šo saraksti un manu iQ, jo kļūdīties ir cilvēcīgi
Mīļo Zanīt, jums vajadzētu nomierināties un savas dusmas izlādēt citā vietā, nevis apvainojot nevainīgus cilvēkus, nezinot lietas būtību un tehnisko specifiku. Izsakot šāda veida personīgus aizvainojumus, neko labu tas par jums neliecina. Lai savestu savu nervu sistēmu kārtībā un iegūtu iekšējo stabilitāti, jums noteikti vajadzetu izbaudīt pavasari, uzņemt D vitamīnu no saules gaismas un ļoti vēlams apmeklēt psihiatru :)
laikam esat gan ārsts gan Gunta vīrs. Man būtu kauns, ja mans vīrs sēdētu man zem brunčiem bet katrs izvēlas vajadzīgo. Auklējiet savu bērnu, vai vīru vai dēlu, vienalga kas viņš jums ir man ir vienalga. Mani neinteresē auklīšu domas.
😁😁😁😁 jūs mani ļoti sasmīdinajāt, ja godīgi 😁
Jā es noteikti esmu Gunta vīrs, kā arī transvestīts un psihiatrs vienā personībā. Veiksmi gaļas biznesā un visu to labāko kundzīt 😉🤣🤣🤣