Kokos veikals - Preces kvālitate
8. augustā es nopirku 1 saisīnatas melnas bikses un 1 melnas džinsu bikses, pēc pirmās (40') mazgāšanas bikses rāpās pie šuvēm, un visas iekšējās šuves kļuva pinkainas, šķiet, ka tās tika šūtas pagraba darbnīcās. Džinsi kļuva pelēki. Es rakstīju gan mājas lapa, gan FB viņu lapā, bet atbildi ta ari i nesaņēmu. Bet FB komentāros uzreiz tiek atbildētas tikai pozitīvas atsauksmes,pati rakstīju joka pec.
Комментарии (5)
Esmu dzirdējis no pazīstamiem, ka viņi tirgo jā pagrabā štančētas preces ieskaitot apavus.Otrs variants dzirdēts,ka viņi pa ļoti lētu naudu iepērk no rūpnīcām brāķētu norakstītu preci un tirgo to. Tirdzniecības politika kāda agrāk bija Gerkens & Co...Bŗaķi iepērk un ar desmitkārtīgu uzcenojumu tirgo.Var to arī pārbaudīt palūkojoties oficiālajās mājas lapās ko vēlaties pirkt. Piemēram apavus kurus Kokos apgalvo ,ka ir oriģināli.Nu oriģinali nekad lēti nebūs.Tikai ja ir brāķi vai pagrabā ražots.Un oficiālajā ražotāja mājas lapā arī tādus neieraudzīsiet. Tad secinājums kāds?
Labdien,
Visām KOKOS precēm ir 2 gadu garantija. Ja ar preci ir radies kāds defekts vai ražošanas brāķis - to ir iespējams samainīt pret citu, vai atgriezt iemaksāto summu. Mēs esam vienmēr ļoti pretīmnākoši mūsu klientiem, un vienmēr atbildam uz visam vēstulēm gan soc.tīklos, gan e-pastā. Arī šobrīd droši varat iegriesties mūsu veikalā, lai radušos situāciju atrisinātu. Gaidīsim Jūs.
Kā arī par preču kvalitāti, visas preces mums ir no Eiropas (Pārsvarā Francija, Vācija un Itālija), bet tā kā paši nēēsam ražotāji mēdz gadīties arī kāds brāķis. Tāpēc ļoti novērtējam klientus, kas mūs iznfomē par šīm precēm, lai turpmāk tādas vairs nepasūtītu.
Ar cieņu,
Agnija Valpētere
SIA KOKOS menedžere
Man ar apaviem tà bij vasaraa-botas ar zoli augstu..
Cik es pastaigàju divus mènešus un kokos apavi izjuka ar visu to,ka loti saudzigi izturos pret lietam,apaviem,dreebeem,jo nauda nav lieka,lai varètu ik pèc 2 mèn.pirkt apavus.
Man cità veikalà pèrkot gadu un vairàk staigàts a kokos prece diemźèl ir bez kvalitàtes ar visu to,ka daudz preces iekrìt acìs.
Jau kādu ilgāku laiciņu sekoju Kokos shop atraktīvajiem video. Vairākas reizes ir bijusi vēlme pasūtīt preci internetveikala, bet par cik zinu savu auguma īpatnības kaut kas vienmēr atturēja darījumu veikt līdz galam. Beidzot nolēmu doties klātienē uz veikalu un apskatīt piedāvājumu.
1.Pārsteidza, ka veikalā fiziski uz vietas strādā pilnīgi cits personāls, kurš, manuprāt, bija diez gan aizņemts veikala kārtošana.
2. Veikals ir ļoti bagātīgi pilns ar daudz ko, bet, šķiet, daudzas e-veikalā redzamas preces reāli nav uz vietas, kas it kā šķiet normali.
Lielāku apjukumu radīja, tieši šis KVANTUMS drēbju (džemperi, biezās tunikas u.c. lietu, sezonas precu tā mazāk, jeb tas bija grūti ieraugāms plašajā drēbju klāstā.
3. Ja neesi pārliecināts par video redzēto preci tiešām iesaku aizbraukt un apskatīt uz vietas. Mans subjektīvais viedoklis, ka video preces izskatās kvalitatīvāk nekā reālitate. Gaumes mēdz atšķirties, kas vienam der, citam neder.
Vēlme bija iegādāties sev kaut ko skaistu, bet aizgāju no veikala ar tukšām rokām. Nesagaidīju ne īpašo attieksmi kas tā vien stravo no video meiteņu attieksmes, ne kafiju, ne apģērbu. Video labi atradāts mārketings.
Labdien,
Paldies, ka skataties mūsu video, ļoti novērtējam katru sekotāju.
1. KOKOS ir ļoti strauji augošs uzņēmums, kas katru gadu izaug x2. Līdz ar to arī darbinieku skaits aug. Natālija ir uzņēmuma direktore un veikalā netirgo, kā arī meitenes no video nodarbojās ar uzņēmuma attīstību un citiem interesantiem projektiem.
Un mēs ļoti lepojamies ar saviem konsultantiem, visi ir profesionāļi savā jomā. Un protams mēģinām uzturēt veikalu kārtībā, lai klientiem būtu patīkami pie mums atrasties.
2. Jā, mums ir ļoti plašs preču klāsts - vairāk kā 50 000 vienības. Lai katrs klients pie mums varētu atrast sev meklēto. Pieejams gan ikdienas apģērbs, gan svētku, gan grūtniecēm u.c.
3. Vai Jūs varētu pateikt kurā dienā un cikos bijāt mūsu veikalā? ja attieksme tiešām bijusi slikta, ļoti atvainojamies un vēlamies šo izrunāt ar konsultantu, kas Jūs apkalpoja. Jo servisa kvalitāte mums ir ļoti svarīga.
Ar cieņu,
Agnija Valpētere
SIA KOKOS menedžere