Kofeman - Slikta attieksme pret klientiem no barības, jaunas, gaišmatainas meitenes, ir sūdzība vadībai
Labvakar! Iesniedzu sūdzību par jaunu, blondu darbinieci, kura strādā Kofeman kafejnīcā Marijas ielā 2, Rīgā, pretī Origo. Vajadzības gadījumā varu uzrakstīt oficiālu iesniegumu-sūdzību. Šodien, ap 12:00 ierados Kofeman padzert kafiju un sagaidīt transportu īsi pēc 16:00. Darbiniece, kura arī pie kases pieņēma apmaksu, vēlāk, kamēr izgāju smēķēt, novāca neizdzerto kafijas tasi, lai gan uzliku cepures malu uz tases malas, lai redzams, ka nav jāsavāc. Tādējādi daļēju maksu par kafiju (kopā 2,50 euro) esmu zaudējis šīs jaunās meitenes dēļ. Ap pulksten. 14:45 šī darbiniece pienāca pie manis un teica, ka šeit nav uzgaidāmā telpa, es te pārāk ilgi sēžot, nedrīkst tik ilgi, lai vācoties prom. Gribēju pasūtīt vēl kafiju, bet darbiniece ar attieksmi noņēma vēlmi ne tikai pasūtīt, bet vispār JEBKAD ATGRIEZTIES ŠAJĀ KAFEJNĪCĀ. JŪS ZAUDĒJĀT IESPĒJAMU PASTĀVĪGU KLIENTU. Kafejnīcu konkurence Rīgā ir liela, citur nav tik skaisti iekārtots, bet par 1,50 euro var dabūt kafiju. Pie kam šādi darbiniece it kā centās pazemot mani, daudzu klientu klātbūtnē, kas nav piedodami. Varu iet uz tiesu, ja vajag, man yltak jebkā panākt taisnīgumu. Tāpat darbiniecei nebija cilvēciskas sapratnes, ņemot vērā, ka ārā ir aukstums, tā teikt-nosalsti, bet kafejnīcā palikt nevari. Uzvedos mierīgi, biju skaidrā, nevienu netraucēju, uzliku palādēt telefonu un veicu pierakstus, aprēķinus, matemātikas jomā laika kavēšanai. Pie tam nebija tā, ka pilna kafejnīca, bija pastāvīgi brīvas vietas, tādējādi nekādi arī nekavēju iespēju citiem klientiem apsēsties pie galdiņiem. Man pretī un blakus bija brīvas vietas nepārtraukti. Darbiniece strādāja 24.11.2024. pusdienlaikā. Es vēlos vērsties augstākās instancēs, bet sākumā vēlos atrisināt savstarpēji atbilstoši likumam, kurš nosaka-ja strīdu nevar atrisināt sarunu ceļā, tad tiesā. Tik tālu nevēlaties iet noteikti. Tāpēc aicinu Jūs rast risinājumu.
Lūdzu Jūs:
1) Atlaist darbinieci, kura izturējās netaktiski, dzina ārā un kuras dēļ zaudējot klientu
2) Pastāvīgās atlaides kā kompensāciju par darbinieces rīcību, ko lūdzu noņemt no darbinieces algas, jo viņas dēļ zaudējot klientu;
3) Jebkurai darba vietai sniegt rekomendācijās šīs darbinieces attieksmi un radīto zaudējumu uzņēmumam, zaudējot desmitiem vai simtiem klienta apmeklējumu;
4) Paziņot man šīs darbinieces vārdu, uzvārdu gadījumam, ja nolemšu vērsties tiesā;
5) Atlīdzināt man 2,50 euro par to, ka novāca no galda neizdzerto kafiju. (Piemērs ir cita kafejnīca, kas par to uzreiz uztaisa citu, neņem naudu, kaut piedāvāju, kafija 2,00 euro, padziest, kamēr tualetē-arī jau citu kafiju, neprasot samaksu, ļauj sēdēt kaut līdz slēgšanai, ārzemnieki, bet superīga attieksme, turpmāk nežēlošu laiku pabraukt 6 pieturas no Origo);
6) Sniegt rakstisku atbildi.
Ar cieņu,
Klients, kurš uzvārdu nosauks, ja lieta nonāks līdz tiesai.
Šādu sūdzību iesniedzu par darbinieci, bārmeni, jaunu, gaišiem matiem, kura strādā Cofemann Marijas ielā 2, Rīgā. Ja vadība nerisinās, iešu uz tiesu. Rada zaudējumus, apvaino, nelaipna, ļauna bārmene.
Комментарии (3)
Ak šis trauslais ego...
Tai darbiniecei nav jāelpo! Meitene maita, grib nāvi otram
A tev jāmirst mokās