Kiwi Bārs - Apkalpošana
1)Oficiantes ir 18-19 gadīgas meitenes, kas klientus - par sevi vecākus un augstāka statusa, vai vienkārši nepazīstamus cilvēkus atļaujas uzrunāt uz ''Tu'', kas ir absolūti nevajadzīga, nepieklājīga familiaritāte. Radot biznesa partneriem iespaidu, ka pazīstu katru bāra meiču un vispār esmu pastāvīgs klients, kaut arī tur biju pirmo un pēdējo reizi.
2)Traucē nemitīgā oficiantu (3 meitenes, katra savā reizē) tincināšana par pasūtījumu veikšanu - paliek neērti un rodas iespaids, ja visu laiku kaut ko nepasūtīsi, būs jāiet prom (arī pēc veiktajiem trim pasūtījumiem, kad esmu paēdis un padzēris, vienkārši vēlos vērot sporta spēles pārraidi)
3)Rēķins tiek uzmests uz galda bez šķīvīša, kastītes, vāciņiem vienkārši kā parasts čeks, attiecīgi nauda jādod rokās vai jāliek uz galda, radot ļoti lētas iestādes iespaidu, kaut arī cenu līmenis par to neliecina.
4)Absolūts bezkaunības kalngals ir oficiantes jautājums ''vai jānes atlikums?''
Pat ātrās ēdināšanas iestādēs nav pieredzēts kas tāds.
Kamēr neesmu izlēmis atstāt dzeramnaudu vai nē un redzējis cik būs atlikums, nauda ir mana un nevar būt ne runas par mana īpašuma atgriešanu.
Iestādes cenu līmenis absolūti neatbilst apkalpojošā personāla profesionālajam un elementāras audzināšanas līmenim.
Комментарии (5)
Takš LV 90% nejēdz savā iestādē normālu līmeni ieviest (attriecās arī uz vienkāršiem apģērbu veikaliem). Par kaut kādu Customer service vai arī pareizu efektīvu pārdošanu var vienkārši aizmirst. Var redzēt, ka zin ko dara ārzemju īpašnieki vai arī retais LV cilvēks.
tik ta starp citu -kiwi bara ipasnieks IR arzemnieks )))
1) un kas tev devis tiesibas uzskatit ka TU esi AUGSTAKA statusa? resns snobs viss kas TU vari but
2) tris reizes ir loti OK -tas ir tikai labi, ka dzerieni/kafijas utt tev tiek piedavati, nevis tev jaskrien un jamekle kads ja gribi ko pasutit
3) tas nav no svara - galu gala tas ir BARS nevi restorans
4) par to piekritu - tas tiesim ir nepieklajigi (par tadu frazi vien es neatstatu) tacu ja jav tu tik gudrs - pats nemaki atlikumu izrekinat? :)
Viss itkā OK, bet AUGSTAKA STATUSA?
WTF?!!! par ko tu sevi uzskati? visi cilveki ir vienadi, kadu darbu viņi nestradatu. Ja jau tu te tadu komentaru raksti, tad intersanti ka tu bara uzvedies, nebrinisos ja tev dzēriena iespļava!
pilnigi jaapiekriit autoram. arii man taa ir neskaitaamas reizes latvijaa gadijies, jo tikai latvijaa ir divdesmitgadnieku paaudze, kurai nav ne mazaakas ponjas kaadas ir etiketes sabiedriskajas vietaas, kada ir elementaara pieklajiiga uzvediibas forma, un seviski jau ja tas attiecas uz biznesa tipa cilveekiem, pasarg dies, ja veel kadas biznesa parrunas jaanovada taadaa videe. garanteeta izgaasanaas un neveikliiba, kas bus radusies tiesi no taam stulbajaam, leetajaam, familiarajaam, par sevi absoluuti nevietaa parliecinaatajaam, mauciigajaam oficianteem. latvijaa vispaar ir stipri jaaizmeklee un jaapardomaa tas baars, kafejniica, restoraans, kur vest piemeeram arzemju partnerus.
diemzeel, so iestaazu sefi neuzskata par vajadziibu skolot sos debiloiidus, kas ir vinju darbinieki, tada veidaa debili ietaupot. lidz ar to tada blakne kaa- uzneemumi valstii, kuri neattiistaas vai likvideejas.
visumaa jaa, sabiedriskajas vietaas apkalpojosajam personaalam, ir LOTI ZEMS PROFESIONAALAIS (tas ir nekaads)un INTELEKTUAALAIS LIMENIS UN krieviski ir taads vaards, nravstvennosts, Kura noziime un ipasiibas, latviesiem, ir labi, ja 20 % no tautas . un to jau neapguusi ne kaados darba deveeja kursos, ne arii augstskolaas. ja nav, tad nav. ka saka, raapulis nav un nekad nebuus erglis.
luuk tadi ka murmulis ari ir manis domaatie raapulveidiigie, jo tikai rapulim var ienaakt praata iesplaut glaazee (!)