Kavet - Slikts serviss
Attieksme šajā klīnikā ir nepieņemama. Tiek izrakstītas Gana dārgas zāles sāpošai suņa kājai, no kurām asiņo iekšas - ar asiņainu vemšanu un asiņainu caureju tikai no 2 tabletēm un to klīnika ciniski uzskata par normu, jo redziet zālēm ir tādas blaknes, nemaz par to nebrīdinot iepriekš un neizrunājot ar dzīvnieka saimnieku par zāļu panesību un labākā, vieglākā risinājuma atrašanu. Kas būtu pēc noteiktās 10. Tabletes, pat bailes iedomāties. Nesapratām, no kā sunim tik slikti, ka pat neceļās, nedzer, neēd un asiņaini rīstās pa visiem galiem. Sākām analizēt iemeslu un meklēt šo zāļu aprakstus, jo aptiekāre šajā klīnikā tos neizsniedza. Visu to lasot, sapratām, ka tas ir no zālēm - mati stāvus ceļās - blaknes var būt asiņošanas, nervu, nieru un/vai aknu darbības traucējumi vai arī letāli gadījumi. Kā kaut ko tādu vetārsts, kuram būtu jāārstē, vispār var izrakstīt nebrīdinot un nepārrunājot! Totāla vienaldzība. Līdz šim man likās, ka vetārtsi, strādājoši ar dzīvniekiem ir daudz galvas tiesu augstāki, humānāki, sirdssiltāki, pretīmnākošāki par cilvēku ārstiem. Šī klīnika manās acīs degradēja veterinārāsta profesiju. Šeit strādā tikia nauda - kā ar mazāko tableti var nopelnīt, nedomājot vispār par sekām.
Tāda pati ir arī atieksme pret dzīvnieka saimniekiem. Tā ir vienkārši kliedzoša. Braucām ar šo izmocīto vilku suni atpakaļ uz klīniku lai kaut vai izmeklē un, protams arī pieprasot naudu atpakaļ par šīm Gana dārgajām zālēm ar nepieņemamajām blaknēm, kas suni gatavas pataisīt par invalīdu labākā gadījumā. Tā vietā lai palīdzētu, aptiekāre pat mums pārmeta, kāpēc mēs esam tik vēlu atbraukuis (17: 30) lai satikt ārstu, kaut pa dienu zvanot-runāju ar ārsti un teicu ka piebrauksim. Pēc sarunas viennozīmīgi varēja saprats, ka ārste būs klīnikā. Esam strādājoši cilvēki un strādājam, lai nopelnītu naudu un samaksātu jums par pakalpojumiem. Jūs barojaties no strādājošiem dzīvnieku saimniekiem. Dabūjām pretī absolūtu cinismu un necieņu gan no aptiekāres puses, kura bravūrīgi bez maskas kopējā telpā sāvēja un “rēja”, gan arī klātesošā ķirurģe natālija osipova un cita personāla darbiniece absolūtu neieinteresētību par notikošu, uzskatot to par normālu.
Šī klīnika ir patiešām nebaudāma visādi. Sākot no tā, ka bieži aiz durvīm pie ārstiem jāgaida ar slimu dzīvnieku un jāklausās personāla privātās dzīves ainiņās, netiekot pie ārtsa, kaut iepriekš pacieta nav. Telpām, kur atnākot dzīvnieks nespēj ar saimnieku apmainīties ceļa virzienos un “jāberžas” ar citu slimu dzīvnieku, beidzot ar augstāk minēto attieksmi ceļot pretenziju un lūdzot palīdzību, atvedot slimu suni. Pat netur par vajadzību atvainoties un mēģināt situāciju labot, palīdzot dzīvniekam, kuru atvedām atkārtoti uz klīniku. Tieši otrādi-tikām norieti. Tā mēs sašauti, vīlušies un slimi pametām klīniku. Braucot mājās secinājām, ka par 99 eiro (čekā pat nav atšifrējuma - esksistē tikai daudz vārdu “pakalpojums”) , ko atstājām par šo pakalpojumu un zālēm nopirkām sunim ciešanas. Labi, ka atjēdzāmies un līdz letālajam rezultātam nenonācām. Šie nav vetārsti, kas mīl dzīvniekus. Šis ir prasts un nebaudāms konvejieris, kuriem tikai nauda svarīga. Palasīju šeit sūdzībās par šo klīniku-ir ko lasīt un padomāt. Ja mīliet savus dzīvniekus-noteikti nevediet uz šo klīniku. Draugi! Būs slikti! Ne pa velti ir daudz ierakstu, kā šīs klīnikas rezultātā mirst dzīvnieki.
Комментарии (6)
Jēziņ! Vēlu sunim ātru atveseļošanos! Par laimi, man šajā klīnikā paveicās ar savu kaķi, labi izoperēja un apstrādāja.
Saprotu, ka katram būs sava bēda, bet man šī klīnika palīdz viss labāk. Arī, ja netiek galā, tad nosūta tālāk. Ne reizi nav bijis nekas slikts ko teikt.
Starp citu esmu izbraukājis 3 klīnikas, kur viens aizsūta tālāk vai nevar palīdzēt. Realitātē vai būt vel sliktāk. Nevajag tagad vienu uzskatīt par sliktu. Ar cilvēku ārstēšanu ir līdzīgi.
Tad pēc šī apraksta un šīm citām sūdzībām šī klīnika ir jāuzskata par labu? Sunim izraksts trakas zāles kā normu ar šīm biedējošām blaknēm, lai pēc tam piedāvātu par maksu uztaisīt analīzes un gaidīt, kad izralstīs citas zāles veicinot savu biznesu?
Paturpināšu savu stāstu, problēmas risinājumu un rezultātu citās klīnikās, lai būtu jums lasītājiem pašiem savs viedoklis par “Kavet”. Nokļūstot citā klīnikā un parādot rentgenus, uzreiz dakterīte pateica, ka šī kaite ir jārāda ortopēdam. Viņi nebūs tie īstie speciālisti. Pateica godīgi, pat bet samaksas, kaut būtu loģiski-par konsultāciju ir jāmaksā. Tā vienkārši-ar iejūtību, sapratsni un problēmas risināšanas ieteikumiem, padaloties pat ar informāciju, kur dzīvnieku ortopēdus meklēt. Salīdzinoši ar “Kavet” klīnikas ārsti, netaisīja gudru seju un neteica, ka ķepas kaulos patiešām ir kāda problēma, lai maksimāli nopelnītu un to, ka mēs medicīnā neko nesaprotam. “Kavetā” uz jautājumu, kas tā pa kaiti, man atbildēja, ka tāda ir suņiem, gan 1. gada vecam, gan veciem suņiem. Ļoti izsmeļoši! Nespēja vairāk paskaidrot. Tikai gudri izrakstīja zāles, par kurām jau es aprastīju augstāk.
Tā mēs nokļuvām Toto ambulancē, kura specializējās arī ortopēdijā. Klīnikā izstāstot problēmu un parādot “Kaveta”rengenu-ārsts bija izbrīnīts, ka šajā rengentā vispār kāds kaut ko saskatīja. Vesela suņa ķepas, , bez mazākiem nobīdījumiem no normas. Tad par kādu slimību runāja “Kavets”, kura jāārstē, neizlocot un nepārbaudot pat sunim ķepas vizītes laikā?
Toto klīnikas dakteris izlocīja abas suņa kājas-apskatot vismazākos centimetrus-sākot no nagiem, starp nagiem, beidzot līdz padusēm. Neko neatrada un secināja, ka problēma ir mugurkaulā, kas tā arī bija.
Atrodot īsto problēmu un izrakstot zāles, TOTO ārstam bija svarīgi, vai suns panes zāles vai nepanes. Ārstam bija svarīgi sunim rekomendēt zāles, kas vispirms nomierina un sagatavo kuņģi stiprākām zālēm, lai nav nepanesība. Ārstam bija svarīgi zināt, kas notiek ar viņa ārstējamo dzīvnieku, lūdzot piezvanīt un pastāstīt, kā suns jūtās.
Pirms doties uz Toto klīniku sevī nedaudz domāju, ka varbūt esmu pati kļūdījusies “Kavetā” nesaprasdama medicīnu, pa emocionālu ņēmusi pie sirds, kaut suns ir ģimenes loceklis un tas taču ir tikai dabīgi. Šodien uz to visu atskatoties-varu teikt tikai vienu-pa velti sevi šaustīju. NETICIET “KAVET” klīnikai. Nevien punktā man nav attaisnojuma.
Šeit nav publika, kas ir gatava tik daudz lasīt. Es 3 pirmos burtus tikai izlasīju un sapratu, ka nebūs.