Kafejnīca ledushallē SKZemgale - Darbinieku negodīgums pret klientiem
Uznemumu Korporativs-Ledushalle (Zale, Kafe) , apmaksats lidz 3: 00 nakti. Bet apsargs jau 2 stundas ieprieks pienaca pie musu dj un tip nomierina vinu. Prieks kam to darit? Mes zinam laiku, cikos mums jaiet prom! Un vel meitene sez leja un saka, ka vina sodien dezure, un tapec sodien korporativs bus tikai lidz 2: 00. Au? Tev ir kauniba? Man liekas, ne... Jo kad bija 2: 40, jus iesledzat gaismu un kliedz pa visu zali-ejiet prom! Tas ir normali? Un kad musu vaditaja pienaca ar apsargu parunat, vins kliedz uz vinu, ka vina ir reibuma stavokli un ka tulit atbrauks municipali... Un pec 5 min, atbrauca bss apsardze... Super! Prieks kam? Mums kajas nav?
Ta isti nesapratu vai ledushalles ipasnieks tads idiots? Vai darbinieki-meitenes un tas stulbais apsargs velas problemas? Man liekas ka tadus darbiniekus vajag atlaist no darba... Un ipasniekam japadoma par jauniem darbiniekiem un japamaca vinus, ka runat ar cilvekiem...
Комментарии (1)
Man šķiet Jums ir gramatikas likumi jāpamācās, pirms izgāzt žulti pār kādu, lai pašai pēc tam nav “kaunība”! Korporatīvie pasākumi tur vienmēr notiek līdz diviem un apsardzi neviens nekad nesauktu, ja klienti uzvestos pieklājības normās.
Un pirms jums pašai nav uzņēmums, diez vai jūs saprotat, ko nozīmē pieņemt un atlaist darbinieku, kā arī pirms pati neesat normāls klients, nemāciet personālam ar Jums sarunāties!