Just 5 - Brāķēta prece, slikts serviss
Pastāstīšu arī citiem, savu bēdu stāstu par telefonu Just5 Blaster.
Ja jautāsiet man vai kādreiz vēl pirkšu kādu no Just5 telefoniem? Mana atbilde ir kategoriski NĒ! Jautāsiet vai ir jēga remontēt kādu no saviem esošajiem Just5 telefoniem? Pēc savas rūgtās pieredzes teikšu NĒ!
15.08.2015 Bites salonā iegādājos telefonu Just5 Blaster pa 183 EUR, janvārī 2016.gadā telefons nokrita un saplīsa ekrāns, ko 06.04.2016 Just5 centrā nomainīju samaksājot 68EUR, taču pēc 2 mēnešiem nomainītais ekrāns daļēji pārtrauca darboties (nedarbojas daļa no skārienjūtīgā ekrāna) un vairs nedeg zilā māju poga, ko nu sūtu telefonu otro reizi uz remontu, lai remontē ekrānu kurš neiet, un salabo māju pogu, pēc pusotras nedēļas 09.08.2016 telefonu saņemu no remonta, protams, māju poga sataisīta, bet ekrāns joprojām neiet un slēdzienā ieraksts ir tāds: Māju poga salabota, ekrāna defekts netika konstatēts.Aizsūtu video kur tiešām redzams, ka daļa ekrāna pēc remonta joprojām nedarbojas,zvanu uz servisu un man piedāvā telefonu trešo reizi sūtīt uz remontu (nedzīvoju Rīgā, tāpēc telefons uz remontu tiek sūtīts caur Latvijas pasta starpniecību), jo līdz šim tiešām ekrāna defektu meistars nav konstatējis,bet lieta tāda, ka Blaster ekrānu detaļas nav uz vietas tāpēc nāksies gaidīt divas nedēļas,un tad telefonu droši varat sūtīt pie mums.Ekrāna detaļas diemžēl bija jāgaida no 9.augusta līdz 9.septembrim, mēnesi nevis divas nedēļas, 13.09.2016 mans telefons atkal tika saņemt Just5 centrā uz remontu nu jau trešo reizi, skumji taču šodien ir tieši divas nedēļas, kā mans telefons atrodas Just5 centrā uz remontu, taču līdz šai dienai viņš gaida savu rindu, lai sāktos remonts trešo reizi.
Nākas vien piebilst, ka Just5 darbinieki mani solīja informēt, kad tiks piegādātas telefona detaļas, taču ja Tu pats katru otro dienu neprasīsi neviens tevi neinformēs,tev taču vajag, tu arī pats interesējies.
Kā beigsies šis cirks, nezinu, bet cerams ar labām beigām.
Комментарии (8)
Daudzi iegrābjas uz šiem lētajiem produktiem. Lētajiem, ne tik daudz cenas ziņā, cik kvalitātes ziņā. Es pats kādreiz uz savas ādas izbaudīju ko nozīmē šādi produkti, biju iegādājies GSMARTun Prestigio produktus - viss, vairs nekad. Tagad, ja būs jāmaina telefons, tad tikai kāds modelis no Samsung, Huawei, ASUS vai Sony. Esmu šo ražotāju produktus lietojis pats vai arī zinu, ka draugi lieto un nesūdzas ne par produktu ne arī par servisu, ja nu kādam ir tehniska ķibele gadījusies.
Sūdzības autoram, iespējams, vajadzētu apsvērt iespēju pieprasīt, lai defektīvo preci veikals samaina. Nav kaut kas labi ar preci, ja reiz tik īsā laikā jau trešo reizi remontā.
Zin kā ir ar to maiņu, Just5 melo ik uz soļa, naudu par bojāto preci atsakās atdot, no sākuma sola,ka varēs samainīt, nākamajā dienā tomēr saka ka nē. Domāju mums vajadzētu apvienoties un griezties Bez tabu
LG! Vairakam iericem jau 2 gadus nav problemu, un letakas par samsung vienadu specifikaciju apstaklos.
LG nepieminēju, jo oficiāli viņi Baltijā vairs telefonus netirgos, kas, iespējams, nozīmē, ka pārdevēji garantijas saistības pildīs caur "kaktu kantoriem", un meklēs visas iespējas, lai klientu "atšūtu". Citādi - Piekrītu! LG telefoniem patiešām ne vainas.
Kad skatojis kādu telefonu pirkt, pārdevējs teica, ka 8 no 10 just5 strādā, kas rupji nozīmē, ka tad, kad izņem no kastes tad ir 80% iespēja ka būs ok, ieslēgt varēs. Varu derēt, ka kvalitātes kontrole viņiem ir zema, jo nav pieprasījuma īsti kā lielajiem brendiem.
Just5 - Latvijas biznesa veiksmes stāsts!
Nejauc rebrandingu ar biznesu, lūdzu. Un ar Latviju tam arī nav sakara: kāds Mihails iepērk no Ķīnas lētus sūdus un lepni dēvē sevi par developeri. Cirks. :))))
Купил себе проблему :D :D Купил Just5 Blaster :) Через год отдал на гарантию (мик отказал, и зарядка плохо стала работать) :) 3 недели ремонта,заменили экран с главной платой (сказали зарядное устройство надо поменять, у меня их аж 4 штуки). Через 2 недели отказали сенсорные кнопки :) и так до сих пор плохо работала зарядка :) 4 недели ремонта,заменили экран с главной платой(про зарядку ни слова). Через 3 недели моб стал ещё хуже заряжаться :) Сказал не хочу ремонт, меняйте на новый. 3 недели сервис :) Гарантия отказана, я оказывается сломал порт зарядки :D :D :D 2 раза сдавал все в порядке , а тут как решил поменять его, так сломал :) ЛОХОТРОН... #Just5