Jūrmalas slimnīca - Slikts serviss

Vakar vakarā omi ieveda slimnīcā. Lika šodien pusdienas laikā zvanīt pa norādīto tālruni lai uzzinātu ko vairāk. Tā nu pienāk svētdienas 13.30 zvanu uz numuru, liek nosaukt pacienta uzvārdu. Nosaucu un man pasaka ir pie mums. Es atbildu ka zinu, jo vakar taču viņu tur atstāja. (tas tikai būtu Kronis ja nebūtu 😂) . Prasu vai ārsts ir apskatījis. Jā, kaut ko skatījās. Prasu un ir kas sakāms - zvaniet ārstam. Labi.
Tālāk - vakar noņēma Covid analīzes - prasu vai ir rezultāts. Nē, viņi tik bieži analīzes nenododot jo ir taču svētdiena. Būs rītdien pēcpusdienā vai vakara zināms.
Tātad sestdienas vakara noņem, bet tikai pēc vēl nezin cik stundām nodod. Burvīgi.
Prasu māsiņai kāds ir viņas uzvārds vai kārtas numurs kā viņu var atpazīt, lai ir atsauce dakterim ko pateikt ar ko esmu runājusi. Māsiņa. Ļoti jauki. Nomet klausuli.
Zvanu vēlreiz, paceļ cita māsiņa. Saku ka pārtrūka saruna. Viņa pasaka ka māsiņa aizgājusi pie pacienta.
Takā nopietni? Viņa runā pa telefonu un vienkārši ne uzredzēšanos, neko vienkārši noliek klausuli un aiziet pie cita pacienta? Tā arī pajautāju un man noliek arī šī māsiņa.

Tā strādā Jūrmalas slimnīcas personāls 👏🏻👏🏻

14.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы