Jūrmalas namsaimnieks - Slikts serviss, krāpšana, neizdarība
Jūrmalā netiek izvesti liel gabarītā atkritumi, gandrīz pie katras ēkas ir meslu kaudzes. Netiek sakārtoti vecie grausti. Dzīvojamā māja robežu ielā 22 nodega bet apkārtni un modegušo māju nespēj savest kārtībā, lai nebojātu apkārtējo Vidi.
Kauguru apkalpošanas centrā, Kauguru katlu mājā sanitārtehniķi uz objektiem katru dienu staigā iereibuši. Darba laikā veic haltūras, izskatās ka sanitārtehniķu meistariem J. Canderam un m briedim no tā nāk ienākums, kad neskatās ko dara darbinieki.
Vissliktākais darbinieks šajā iecirknī ir Ainārs Čibulis. Paņem darbu neizpilda kvalitatīvi un izspiež naudu no klientiem.
Ar cieņu no Jūrmalas iedzīvotāja Jura Liepiņa
Комментарии (6)
Aizsūtīju e pastu ar jautājumu. Atbildes nav vairāk kā mēnesi. Feisbuka tik atvainojas un sola visu atrisināt bet kad pajautāju mūsu mājas pārvaldnieka telefona numuru klusums,neviens neatbild!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Es biju Jūrmalas pludmalē. Izrādās, ka es vien redzu krastā izskalotas aļģes un dubļus, vai pilsētas vadība nevar aprīkot aprīkojumu un izvadīt notekūdeņus, Ar cienu Sergejs Kulesovs,
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Atkrituma konteineri nav apzīmēti kuram mājam pierakstīti , ir salauzīti un bez vākam. Atkritumu laukumu netīra.Talsu šoseja 31 k.8
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību