www.sudzibas.lv JOOM SIA Slikts serviss

РешеноJOOM SIA - Slikts serviss

Esmu saņēmis divas reizes jau nekvalitatīvu preci. Vēršos pie atbalsta dienesta. Viņi noraida jebkuru sūdzību pat tad, kad apģērba vai apava izmērs ir izmērīts ar centimetra mēru un nosūtīts fotogrāfijā, un Saka, ka jāsūta par maniem līdzekļiem uz ķīnu. Lieki teikt, ka sūtīšanas izmaksas var pārsniegt pat preces cenu vai ir ļoti augstas, līdz ar to atliek samierināties ar zaudējumiem.

Жалоба успешно разрешена Referendums 30.11.2023

Joom tomēr atmaksāja daļu preču vērtību.

R

Комментарии (2)

M Mudīte Rudzīte 11.01.2024

Beidzot saņēmu savu pasūtījumu. Pasūtīju Ziemasvētku dāvanu bērnam jau novembrī. Solīja piegādat decembra sākumā, tad sāka piesārņot pastkastīti ar sūtijuma izsekošanu, beigās atvainojās par kavēšanos.

V Valdis Botters 13.01.2024

Pasūtījumu saņēmu pēc pusotra mēneša ap Ziemassvētkiem. Pasūtīju vairākas lietas, ko varēja salikt visu kopējā pakā. Tad sākās mana spīdināšana, pasūtījums tika sadalīts vairākās mini pakās, pie tam piegāde ne pēc adreses kā minēju , Latvijas pastā, kur citai personai nav iespējams izņemt. Gribēju savam mazdēliņam pasniegt Ziemassvēku dāvanu, bet atsūtīja man pavisam citu komplektāciju par zemāku cenu. Tad nu man nebeidzamas reizes bija jāpierāda sava taisnība, jo Jooly man absolūti neuzticējās, kaut arī aizsūtīju foto ar neizsaiņoto sūtījumu. Man pat neapvainojās. Attieksme katastrofāla, sevišķi nelaipna. Beigās tomēr pēc ļoti ilga cīniņa ,naudu atgrieza.
Nekad vairs šajā internetveikalā neiepirkšos, un protams neiesaku to nevienam.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы