JUF SIA - Krāpšanu un ārkārtīgi slikts serviss
Atradu šo kantori internetā, aprunājos ar direktoru un likās, ka ir sakarīgi cilvēki, kuri ir kompetenti ūdens filtrēšanas jautājumos. Taču tāds bija tikai sākums.
1. Vienojamies, ka meistars atnāks uzstādīt ūdens osmozes filtru piektidien plkst 15-16. Nebija ne zvana. Mēs visu dienu gaidījām meistaru, pakārtojot šim notikumam visas ģimenes plānus. Kad es pats uzzvanīju, man atbildēja, ka viņi šodien ir baigi aizņemti. un nevarēs atnākt Rezultātā meistars atnāca tikai nākamās nedēļas vidū un man izdarīja atlaidi. Paldies par to.
2. OK, kas negadās, domāju es. Es pasūtīju pie šiem džekiem arī atdzejotāju. Norādītajā dienā neviens neatnāca un neuzzvanīja. Es uzzvanīju pats un man pateica to pašu, kas bija pateikts pie pirmā punkta. Es sāku būt dusmīgs un ticība šiem cilvēkiem zudusi.
3. Meistars atnāca nākamnedēļ. Un atkal jauna problēma - viņam nokrita filtrēšanas tilpne un sadauzīja man 3 flīzes. Šo starpgadījumu man neviens nekompensēja.
4. Mēs vienojamies par to, ka džeki paņems manu atdzejotāju un mēģinās pārdot kādam citam lietotājam, jo man tas ir par vieglu - ir pārāk daudz dzelzs. Rezultātā jūnija sākumā man pateica, ka ir atrasts pircējs. 10.jūnijā pateica, ka pārskaitīšot man naudu 170 eiro apmērā tuvākajās dienās. Es gaidīju līdz 12.jūnijam. Es speciāli atgādināju puisiem par parādu 12.jūnijā, taču nauda tā arī netika man pārskaitīta. Uz zvaniem 14.jūnijā jau neviens neatbildēja, plkst 18:30 atnāca īsziņa "nevaru runāt". Un otrajā sms man paskaidroja, ka nesanāca pārskaitīt naudu sakara ar "noslogotību", un ka pārskaitīšot svētdien, 16.jūnijā. To bija diezgan amizanti dzirdēt. OK. Es arī šoreiz atgādināju par parādu, taču ne atbildes, ne naudas nesekoja.
Uz šo dienu, otrdiena, 18.06.2019, nekas man tā arī netika pārskaitīts. Es tikko mēģināju sazvanīt firmas darbinieku pa telefonu 26356717, neviens vairs neceļ klausuli.
Esiet uzmanīgi un izvairieties no sadarbības ar šo krāpnieku kantoru, ja negribat sirmos matus agrāk nekā vajag.
Aptuveni 20 minūtes pēs komentāra pievienošanas man piezvanīja no kompanijas JUF SIA, piedāvājot izdzēst komentāru pret 170 eiro samaksu. Es apsolīju, ka informēšu citus lietotājus, ja nauda ienāks manā kontā. Viņi prasīja, "kādas ir mūsu garantijas". Pāris nedēļas cilvēki necēla telefonu un neatdeva naudu, bet šeit uzreiz piezvanīja. Paldies Šudzības.lv administratoriem par tādas platforma esamību. Tiesām jāatzīst, ka ta darbojas un palīdz atmaskot krapniekus.
Velreiz SIA "JUF" uzmanībai publicēju savu atbildi viņu ierosinājumam izdzēst komentāru pret parāda atmaksu. T
"Jautājums par naudu - ja tā tiks atgriezta, šo punktu es noņemšu un pateikšu, ka nauda atdota. Ja nē, rīkošos saskaņa ar LR likumdošanu.
Attiecīgi proporcionāli Jūsu veiktām piepūlēm situacijas izlabošanā mainīsies arī mans līdzšinējais Jūsu darbību vērtējums. Tagad man ir personīgs uzskats, ka tas atbilst vārdam "krāpšana un slikts serviss".
PS: Paskatīsimies, vai atrisināsies sī situācija. Mani mok lielas šaubas. Tāda pieeju (mēģinājums nopirkt izdzēstu komentāru) liek par to šaubīties.
Paldies par Jūsu viedokli! Mums tas ir svarīgs, lai spētu saskatīt nepilnības un izstrādātu vadlīnijas to novēršanai.
Kā jau Jūs minējāt, tiešām, paldies, šīs mājas lapas veidotājiem par to, ka nodrošina tūlītēju informāciju uzņēmumam sūdzības ievietošanas gadījumā.
Protams, jutām arī pienākumu atbildēt. Mēģināsim atbildēt secīgi pa punktiem.
1.Atkārtoti atvainojamies par šo situāciju. Plānoto darbu grafika nobīde, darbaspēka trūkuma dēļ, ir šī brīža “klupšanas akmens” uzņēmumam SIA JUF. Vienmēr cenšamies nodrošināt pēc iespējas ātrāku pakopojuma sniegšanas laiku, bet ne vienmēr viss notiek pēc plānotā grafika. Uzņēmuma pārstāvētās nozares darbības virziens ir specifisks un Latvijā nav izglītības iestādes, kura veiktu mums nepieciešamo speciālistu apmācību – to veicam paši. Un tam ir vajadzīgs laiks.
Bet pateicamies, ka novērtējat mūsu sniegto kompensāciju atlaides veidā.
2., 3. un 4. punktu nespēsim komentēt, jo SIA JUF nesniedz šāda veida pakalpojumu – netiek uzpirktas lietotas iekārtas tālākai realizācijai. Pēc situācijas aprasta, var secināt, ka esiet veicis mutisku vienošanos par tālāku, Jums nepiemērota filtra realizāciju.
Šajā situācija Jums pretenzija ir jāsniedz pret privātpersonu, nevis uzņēmumu SIA JUF.
Nespēsim un neesam tiesīgi komentēt Jūsu savstarpējo vienošanos un komunikāciju.
Atkārtoju – uzņēmums SIA JUF nesniedz šāda veida pakalpojumu. Ar mūsu pakalpojuma klāstu var iepazīties uzņēmuma mājas lapā.
Kā arī, informēju, ka visos gadījumus, kad uzņēmums ir radījis kādus materiālus zaudējumus, nepieciešams vērties ar iesniegumu, lai izskatītu un veiktu zaudējumu kompensēšanu. Uzņēmums SIA JUF šādu iesniegumu no Jums nav saņēmis.
Aicinājām konkrēto cilvēku, pret kuru Jūs vēršaties, ar Jums sazināties un atrisināt šo situāciju, lai netiktu šajā Jūsu privātajā konfliktā iejauts uzņēmums SIA JUF. Diemžēl, sazvanīt Jūs vairs nav iespējams. Tālruņa numurs ir bloķēts.
Bet cik saprotu – uzņēmums savu pakalpojumu Jums ir sniedzis un kompensējot radušās neērtības sniedzām atlaidi. Tālākais jau vairs nav bijis SIA JUF pakalpojums.
Veiksmīgu Jums situācijas atrisināšanu!
Kā jau Jums vairākkārt minējām, uzņēmums nav tiesīgs komentēt to, ko nav veicis.
Persona, pret kuru Jūs šeit vēršaties, Jūsu minēto darbu veikšanas periodā ir atradusies atvaļinājumā. Šis fakts ir pārbaudāms gan VID un VSAOI datu bāzēs. Kā arī CSDD datu bāzē ir pārbaudāms tas, ka automašīna, ar kuru šī persona ir ieradusies pie Jums, nav SIA JUF īpašums.
Šie un vēl daudzi citi minētie fakti, kurus mēs Jums izklāstījām e-pastos ir gana, lai visos Jūsu ziņojumos iekļautos pārmetumus varētu traktēt kā goda aizskaršana un neslavas celšana pret uzņēmumu? Kā arī, Jūsu ziņojumos ir novērojams Vispārīgās personu datu aizsardzības regulas pārkāpums.
Prieks dzirdēt, ka Jums ir izdevies atrisināt savu nereģistrēto darījumu!
Комментарии (8)
Respect autoram! JUF SIA - Fuj Fuj Fuj!
Man atbildēja no SIA JUF, pateicot, ka izņemot punktus par kavējumiem, viņi ne par ko nav atbildīgi, un pie visa ir vainīgs konkrēts cilveks, nevis SIA JUF. Diemžēl šāda ir prakse, ka krāpnieki, kuri nevar sakārtor sava uzņemums darbību, un kurās valda pilnīgākais bardaks, visbiežāk atrod "kreiso".
Lūk, ko es atbildēju kundzei:
Pilnīgas muļķības. Paskaidroju.
Pirmkārt, lai policija lemj. Faktiski tas ir piesavinājums. Un Jūs būsiet vai nu liecieniece, vai arī līdzizdarītāja tieši kā darba devēja amatpersona.
Filtru uzstādīja tieši SIA JUF, tapēc pretenzija par flīzes bojāšanu ir attiecināma uz SIA JUF.
Es maksāju par uzstādīšanas pakalpojumu uz firmas kontu. Tas apliecina manus vārdus. Un tieši uzstādīšanas laikā tika bojātas flīzes.
Pakalpojumu sniedza SIA JUF savu darbinieku personā un nekas cits. Nevis tante no Jelgavas.
Jautājumā par fizisko personu - tās ir muļķības, es kā tiesvedības maģistrs varu Jums apgalvot, ka Jūs kā darba devējs uz darba līguma un Civillikuma pamata esat atbildīgi par saviem darbiniekiem pasūtītāju priekšā. Ja darbinieks man sabojāja flīzes, atbildīgs ir uzņemums, nevis konkrēts cilvēks. Regresa kārtībā jūs gan varat no vainīgā vēlāk piedzīt kompensāciju, bet klienta prieksā esat atbildīga līgumslēdzēja jeb SIA JUF.
Jūsu darbinieka rīcība, bet konkrēti fakts, ka viņš piedāvāja man pārdot esošo iekārtu, var liecināt par kādu no sekojošiem apstākļiem;
1. Jūsu darbinieki bez Jūsu atļaujas nodarbojas ar blakus biznesu;
2. Uzņemums SIA JUF nodarbojas ar blakus biznesu;
Jūs teicat, ka 2.variants neatbilst taisnībai.
Attiecīgi, no tā var prezumēt, ka Jūsu darbinieki nodarbojas ar blakus biznesu savu interesu vadīts.
Šajā situacijā nebūtu nekas slikts, ja vien minētā persona nebūtu ieradusies uz objektu pildīt SIA JUF pasūtījumu, tāpēc man diemžēl nav nekādas loģiskas alternatīvas kā vien uzskatīt, ka Iekārtu pieņēma pārdošanai Jūsu uzņemuma pārstāvis, nevis kāda trešā persona.
Un fakts, ka Jūs nezināt, ar ko nodarbojas Jūsu darbinieki, nemazina Jūsu vainu.
Tātad, ja darbinieks piekrāpa klientu, "galus" meklēs Jūsu uzņēmumā. Man vienalga kā sauc so cilvēku, toties es zinu, ka pietekums par filtra uzstādīšanu tika virzīts tieši SIA JUF.
Jūsu "esmu tankā" pozīcija neiztur nekādu kritiku, jo sakarā ar Darba likumu,
Darbinieks ir fiziskā persona, kas uz darba līguma pamata par nolīgto darba samaksu veic noteiktu darbu darba devēja vadībā.
Attiecīgi, darba laikā Drabinieks atrodas darba devēja vadībā un izpilda tā rīkojumus, no ka var prezumēt, ka par visām darba laika darbinieka izdarītām darbībām, ir atbildīgs darba devējs.
Jūs dodat darbiniekam norādījumus, Jūs atbildāt par darbinieka darbības sekām.
To apstiprina arī DL 28.pants:
Ar darba līgumu darbinieks uzņemas veikt noteiktu darbu, pakļaujoties noteiktai darba kārtībai un darba devēja rīkojumiem, bet darba devējs — maksāt nolīgto darba samaksu un nodrošināt taisnīgus, drošus un veselībai nekaitīgus darba apstākļus.
Un Jūsu zinašanai - nezināšana neatbrīvo no atbildības.
Turp[inot tēmu par to, kas īsti ir vainīgs - "kreisais" jeb darbinieks vai priekšnieks:
1635. Katrs tiesību aizskārums, tas ir, katra pati par sevi neatļauta darbība, kuras rezultātā nodarīts kaitējums (arī morālais kaitējums), dod tiesību cietušajam prasīt apmierinājumu no aizskārēja, ciktāl viņu par šo darbību var vainot.
1638. Par tiesību aizskārumu, ko izdarījis apakšnieks pēc priekšnieka pavēles, pirmais nav vainojams, ja darbība nav pati par sevi noziedzīga.
Atkal man uzrakstīja no SIA JUF. Acīmredzot baidās par to, ka es ar viņiem skaidrā noreķinajos. Pat savu darbinieku "nosūtīja atvaļinajumā". It kā nosūtija. Ja kadam noderēs, nosūtu faktorus, kuri palīdz identificēt slēpto nodarbinātību. Uzreiz varu pateikt, ka gadījuma ar JUF visi 6 punkti ir spekā.
1. Tiek izmantots uzņemuma darbaspēks;
2.Tiek izmantoti uzņemuma pamatlīdzekļi;
3. Tiek pārdotas/uzstādītas/piegādātas preces, kurus izplata konkrēts uzņemums;
4. Notiek pārrunas, izmantojot uzņemuma kontaktus (mobilais registrētys uz uzņēmumu vai korporatīvais e-pasts);
5. Notiek norēķini, kaut daļeji izmantojot uzņemuma kontu vai kasi.
6. Pircējs sniedz liecības par darījuma norisi.
Šorīt atbrauca SIA JUF darbineiks un kompensēja gan flīzu bojājumu, gan arī atdeva naudu par realizēto filrtra iekārtu. Man vairāk nav absolūti nekādu pretenziju ne pret SIA JUF, ne pret tās darbiniekiem. Ļoti patīkami, ka situācija atrisnājās ! Problēmas māk rādīt visi, bet ne visi māk tās risināt.
Mums viņi "mainīja" filtrus vairāk kā 3 nedēļas..pa telefonu nav sazvanāmi un e-pastus nelasa. Par laimi atradām tiešām labu uzņēmumu, kas 2 dienu laikā visu izdarīja. Papildus - aizbraucot uz vietas, lai saprastu kādēļ 2 nedēļas notiek ignorēšana pretī bija jauna dāma, kas savu degunu ārpus mobilā telefona knapi izcēla..nemaz nerunāšu, ka iepriekš sūtīto e-pastu teicās, ka nav saņēmuši...pēc pāris meklēšanas minūtēm, tomēr e-pasts izrādās ir saņemts... laikam līdz atbildes sniegšanai JUF vēl jāaug
Ūdens anlīzes netika veiktas? Uz kādiem kritērijiem tika izvēlēts atbilstošs ūdens filtrs?
Esmu ūdens filtru speciālists. Ik pa brīdim saņemu zvanu ar lūgumu izlabot JUF nezināšanu šajā arodā.
Lūgums JUF meistariem, nepārveklkam saskrūves, tā, ka ausis trīc. Vadības blokam ir gumijas, nevajag ar spēku visu griezt ciet.