Jēkaba Grava - klientu apkalpošana
Jau biju piemirsis par vienu atgadījumu pirms Ziemassvētkiem, bet te ieraudžju TV reklāmu un atcerējos ka gribēju paust savu pieredzi Jēkaba Gravā!
Īsi pirms Ziemassvētkiem ar draugiem aizbraucām uz Jēkaba Gravu izbaudīt ziemas priekus... paņēmām pacēlāja biļetes uz divām stundām, no 20:00 līdz 22:00 (kamēr beidzas trases darba laiks).
Pirmais joks atgadījās kad jau gandrīz stundu baudījām ziemas priekus... pēkšņi no vienas būdiņas izlien (laikam) darbinieks un nelaipnā balsī prasa, lai uzrādam pacēlāja biļetes, to mēs arī izdarījām... kad palika pēdējās 30 minūtes zimas prieku baudīšanai šajā vakarā, nolēmām aizbraukt nedaudz patrenēties palēkāt (neesam nekādi lēkātāji, tādēļ gribējās lēnu garu sākt to darīt)... plkst būdiņā pie pacēlāja rādīja 21:58, kad nolēmām nobraukt pēdējo reizi... un te tad arī sākās pati jautrība...
trases vidu kad es jau biju izlecis savu tramplīnu, otrs atrakciju dalībnieks bija palecies uz tramplīna un trešais dalībnieks teju teju būs uz tramplīna...
GAISMA TIEK IZSLĒGTA UN PACĒLĀJS APSTĀJĀS BEZ BRĪDINĀJUMA...
Pagāja kāds laiciņš kamēr tikām pa kalnu augšā un līdz nomas ēkai... iegāju iekšā un teicu, ka viņi izslēdz gaismu un pagarinātājus tieši tajā brīdī kad mēs bijām trasē... jauka meitene izrādīja izbrīnu un nožēlu, ka tā tas viss ir noticis... gribēju teikt, ka ar mums viss ir kārtībā un lai nepārdzīvo, tikai, lai nākamreiz pabrīdinā pēdējos klientus, par to, ka trase drīz tiks slēgta, pārliecinās, ka neviena nav trasē... tad izslēdz pacēlāju un tikai tad IZSLĒDZ GAISMU...
Taču tajā brīdī parādījās viens varonīgs čalis ( šķiet, ka es viņu biju redzējis trasē kā instruktoru), tāds kalsns maza auguma... un sāk "braukt virsū" un mums izveršas dialogs...:
Viņš - cik tagad pulkstenis!?
Es - Nezinu!
Viņš - Kas Tev nav pulkstenis!?
Es - nē man nav pulkstenis (parādu viņam rokas, ka man tiešām nav pulkstenis)
Viņš - pats vainīgs (šis teksts man jo īpaši patika)!
Es - un cik tad tagad ir pulkstenis?
Viņš - 22:15, trase jau kādu laiku ir slēgta (no sērijas, nav ko mums te izteikt pretenzijas)
Es - protams, ka jau kādu laiku ir slēgta... kamēr slēpotāju/dēļotāju zābakos (ar inventāru rokās) uzkāpj kalnā un aiziet līdz nomai, paiet kāds laiks! Normāli būtu, ja klienti tiku pabrīdināti, ka trase drīz tiks slēgta...
Viņš - (Es tiku pārtraukts) Nepatīk nebrauc uz šejieni...
Es - Uz šejieni nebraukšu un citiem ieteikšu uz šejieni nebraukt!!!
Viņš vēl kaut ko teica, bet es jau aizgriezos un gāju projām, jo biju izteicis visu ko domāju... kamēr pie sava auto vēl pārģērbāmies, no nomas ēkas skanēja vēl kaut kādas piebildes (no mana diskusijas biedra) mūsu virzienā, bet nu mēs uz tām nereaģējām!
Комментарии (4)
[slēpt]@gmail.com
Komentētājam: Artzproductions
Ko tā plikā e-pasta adrese nozīmē? Tipa raksti man? Iepazīsimies? Ja tu esi kalna kontakts, tad apgaismo citus mirstīgos, kur māca tādu komunikāciju ar [slēpt]@komeeta.com :P
Jā, tur interesants tas sīkais vīrelis ar pagariem matiem. Nopirku pacēlāja biļeti uz 1stundu, beigās paskatos uz laiku izgājis ārā - šis iedevis 40minūtes tikai, reāli pacēlāju dabūju izmantot pusstundu. Laikam viņiem klienti nav vajadzīgi.
Esmu bijis neskaitāmas reizes "Jēkaba Gravā" un nevaru sūdzēties, labi kalni, labas cenas, apkalpošana lieliska, visās reizēs, neatkarīgi no tā, uz cik ilgu laiku iegādājos pacēlāja biļeti, vidēji laiks tiek uzrakstīts ar pusstundu pa virsu.