Itella Logistics SIA (Smartpost) - Slikts serviss, patvaļīgi maina piegādes noteikumus
Pasūtot preci no Amazon, pārdevējs ir norādījis piegādes datumu kā 04.04.2024.
Šīs plānotais piegādes datums vēlāk palika nemainīgs visos saistītos posmos: pasūtījuma apstiprinājumā, piegādes izsekošanā utt. Kā arī 04.04 no Itella Smartpost atnāca no rīta īsziņa par plānoto piegādi dienas laikā.
Gaidot kurjeru, paliku mājās, neizgāju darbā, zaudējot nenopelnīto naudu, bet kurjers neatbrauca…
Visu saprotu: mēdz gadīties tehniskās problēmas, veselības problēmas, vai vienkārši var neuzspēt visu izdarīt.
Par neierašanos būtu solīdi pabrīdināt, lai cilvēks negaidītu, bet…klusums ēterā. Laikam, līdz tādam servisa līmenim vēl neesam izauguši.
Tālāk-jautrāk. Pēc 18:00 skatos sava pasūtījuma izsekošanā un redzu, ka kāds 16:32 ir nomainījis statusu uz „Saņēmējs ir mainījis piegādes veidu”!… Un tas nebiju es! Manā vietā mainīt manis apmaksātā darījuma noteikumus – tas ir par daudz!
05.04.2024 sazinājos ar operatori, izrādījās, ka mans pasūtījums esot ceļā uz pakomātu. Kāpēc tā ir un kāpēc paka nebija atvesta pēc atrunātā grafika neviens man izskaidrot nemācēja. Pie tam, operatore uzskatīja ka sūdzībai nav pamatojuma…Skaidrošanās paaugstinātā tonī beidzās ar to, ka dienas laikā, 05.04.2024, kurjers, tomēr, piegādāja paku uz mājas adresi.
Uzskatot šo situāciju par nenormālu un nepieņemamu, nosūtīju sūdzību e-pastā, uz kuru, vēljoprojām, atbildes nav, neskatoties uz autoatbildētājā solīto „Atbilde uz Jūsu e-pastu tiks sniegta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā.”
Rezumējot: turpmāk izvairīšos lietot šī uzņēmuma pakalpojumus un patiešām ļoti žēl ka cilvēki ar tādu attieksmi pret klientu joprojām ir nodarbināti klientu apkalpošanas jomā.
Добавить комментарий