Intransserviss SIA - Krāpšana
Šis autoserviss nodarbojās ar krāpniecību un nekaunīgi mēģina izkrāpt pēc iespējas vairāk naudas par saviem pakalpojumiem.
Sākums šai visai situācija bija tāds, ka automašīnai bija nepieciešamas veikt remontu, par remonta apjomiem mēs jau zinājām, jo tika veikta automašīnas diagnostika Rīgā pie Renault dīlera. Tad nu sākām interesēties kas vēl Latvijā pārstāv Renault dīlera/servisa tiesības. Oficiālajā Renault mājaslapā atradām , ka SIA Intransserviss, kurš atrodas Aviācijas ielā 30, Jelgavā ir Renault pārstāvis, tad nolēmām apmeklēt šo autoservisu kā Renault oficiālo servisu pārstāvi Latvijā, . Aizbraucām uz šo servisu, sākotnēji viss izskatījās ļoti cerīgi. Izcenojums par darba stundu arī likās ļoti pieņemams. Veicām atkārtotu pārbaudi, jo viņi vēlējās pārliecināties vai Rīgas dīleris nav kļūdījies. Pēc pārbaudes tika konstatētas dažas papildus nepilnības automašīnas ritošajā daļā. Vienojāmies ar servisa pieņēmēju - Mārtiņu Milleru, ka serviss mums atzvanīs pēc tam kad pārbaudīs pēc Renault kataloga cik daudz laika viņiem būs nepieciešamas lai veiktu remontu un cik tas viss izmaksās. Pēc trijām dienām bija zvans no servisa pieņēmēja Mārtiņa, viņš izstāstīja kas cik daudz būs jādara un cik tas maksās. Pierakstījāmies uz servisu, brīvs logs bija tik pēc nedēļas, bet tas tik būtu normāli priekš Renault servisa. Automašīna mums bija jānodot 5dienas rītā, lai lieku laiku nezaudētu mēs to nodevām jau 4dienas vakarā. Visam remontam bija jāaizņem 3 dienas. Sestdienas vakarā zvana mums Mārtiņš no servsisa un saka: Sorry, bet mēs te drusku esam kļūdījušies un remonts būs jāveic ilgāk un dārgāk. Pēc šī zvana sapratām, ka kaut kas nebūs kārtībā. Kamēr automašīna remontējās, mēs aizbraucām pie trīs Renault dīleriem/servisiem un palūdzām, lai mums iedod piedāvājumus par tiem remontdarbiem ko mums veica SIA Intransserviss. Visi trīs piedāvājumu +- bija līdzīgi. Rezultātā, automašīna mēs saņēmām 6dienā ( pēc nedēļas), kad mums nosauca summu kas ir jāsamaksā, mēs vienkārši bijām maigi sakot pārsteigti, bija gaidāms, ka rēķins būs lielāks, bet ne jau astronomiskām summām. Darba stundas ko no mums prezentēja, galīgi negāja kopā ar to ko sākotnēji nosauca un nemaz nerunājot jau par to,SIA Intransserviss ļoti stipri atšķīrās no pārējiem dīleru piedāvājumiem. Servisā mums mēģināja ieskaidrot, ka tajā brīdī kad mums zvanīja un nosauca remonta piedāvājumu/ izmaksas viņiem negāja programma, tādēļ darba bija daudz vairāk un rēķins ir tieši šāds. Tas saucās ķer uz muļķi. Gala rezultātā vairāk kā pēc stundas skaidrošanās, mums izdevās kaut kādu taisnību panākt, bet nevar to nosaukt par godīgu. Mēs nevaram nosaukt šo servisu par Renault pārstāvi, jo tā licenzēts servis nekādā gadījumā nevar rīkoties un strādāt.
P.S.
Pirms mums norēķinājās kāds vīrs par automašīnas remontu, tā summa ko viņš samaksāja bija izbrīna vērta. Tas tikai apliecināja, to, ka šim servisam ir ikdienas lieta nodarboties ar krāpniecību.
Ejiet ar līkumu gar šo servisu!
Комментарии (1)
Nevaram neko komentēt, jo nezinām par ko Tu maksāji. Tāmi neredzam. Mašīnas remonti mēdz būt dārgi. Piemērs ar cilvēku, kurš iepriekš norēķinājās-vispār ir blondīnes arguments. Tu taču nezini, kas tieši auto tika labots.