www.sudzibas.lv Internetveikals Moda Jūrmala Krāpšana, slikts serviss

Internetveikals Moda Jūrmala - Krāpšana, slikts serviss

Pasūtīju preci, modajurmala.lv aktīvi reklamējas Facebook. Pasūtījumu pieņēma, pēc maksājuma un netika atsūtīta nekāda dokumentācija(rēķins). Ar krietnu nokavēšanos pienāca sūtījums caur Smartpost. Attaisot paciņu (bet nesabojājot oriģinālo, caurspidīgo iepakojumu), ka man atsūtīta cita prece(https://modajurmala.lv/products/lopea-gadijuma-print-v-neck-gara-kleita), nevis tā ko pasūtīju, Vairākas reizes sazinājos ar pārdevēju par preces atgriezšanu un maiņu vai naudas atgriezšanu. Diemžel atbildi nesaņēmu. Tas uzrakstīju īsi online, kur sanēmu atteikumu(pievienots). Pievienoju arī maksājuma dokumentus un pasūtījuma e-pastu.

Комментарии (13)

G Gundega Mūrniece 26.03.2025

Moda Jūrmala (MAKSEKESKUS AS

G Guna Pozņaka 27.03.2025

Pilns sūdzību portāls ar atsauksmēm par šo internetvietni. Intereses pēc arī ieskatījos. Viss super skaisti- tikai visas modeles kustina mutes, cik nojaušu, angliski... ļoti dārgas drēbes tiek pārdotas par neticami lētām naudiņām... mājas lapa nepilnīga, trūkst ļoti daudz informācijas... visiem būtu jāuzraksta iesniegums policijai- varbūt ir kkāda iespēja apkarot šos krāpniekus.

G Gundega Mūrniece 27.03.2025

kā kas notika nepareizi? Atsūtīja nepareizu preci(ne to o pasūtīju) un nepiedāvā sūtīt atpakaļ vai atgriezt naudu

S Sandrap7 27.03.2025

Tikko saņēmu pasūtījumu. Arī pilnīgi cita prece un turklāt nekvalitatīva.

C Celotaja111 27.03.2025

Tā taču ir ķīniešu kompānijas lapa, kas ar google translate iztulkota. Paskataties taču pie noteikumiem adresi :)

Z zachary 28.03.2025

ka IT specialists neiesaku iepirkties šajā lapā, tur trūskst daudz informācijas, nerunājot vēl par to ka atsauksmes nav īstas

R Ruta Balode 28.03.2025

Moda Jūrmala - preces piegāde 3 nedēļas, pirms piegādes atsūta jautājumu, kā patika prece, lai arī tā pat nav saņemta. Absolūta neatbilstība precei pret attēlos redzamos, gan izmērā, gan fasonā. Mājaslapā klaji meli.

Neklusējiet par Moda Jūrmala!
Man ar Moda Jūrmala ir identisks stāsts, pasūtītās preces vietā saņēmu mēslu, kuru pat viņi paši atsakās pieņemt atpakaļ. Man lūgums ir Jums neklusēt! Es šodien sazinājos ar PTAC un viņi ieteica vērsties ar sūdzību/pretenziju Eiropas Patērētāju informēšanas centrā, kur sadaļā Iesniegt sūdzību var ļoti elementāri aizpildīt pieteikumu un cerēt uz taisnību. Skatos, ka pēdējā laikā piekrāpto klientu paliek vairāk, tādēļ lūdzu Jūs neklusēt, bet iesniegt sūdzību. Cerams, ka mums visiem kopā izdosies atgūt savu naudu un ierobežot šīs organizācijas krāpniecisko darbību.

E Eda S 31.03.2025

Tieši tāds pats stāsts kā citiem.Firma Moda Jūrmala nodarbojas ar totālu krāpšanu.Pasūtītās preces vietā atnāca leļļu izmera drēbes.Bez birkām,bez rēķina vai pavadzīmes.No sākuma uz e pastu atbildēja(protams automātiskais atbildētājs),vēlāk klusums.Paldies par padomu,arī mēs griezīsimies Eiropas patērētāju informēšanas centrā.

L LasmaMe 01.04.2025

Pievieojos visām sūdzībām par ModaJurmala. Preci iegādājos pirms vairāk nekā mēneša, uzrunāja stāsts par Jūrmlas jauno veikalu utt,kas viss bija meli. Toreiz pārbaudot atsauksmes, sūdzību nebija vēl. Preci gaidīju mēnesi, kad tā atnāca, sapratu ka 2 izmēri par lielu, sazinajos ar jautājumu kā man rīkoties- atgriezt vai viņi samainīs, uz ko nedēļu nesaņēmu nekādu ziņu. tad rakstīju atkal e-pastu, uz ko man atbildēja,ka tā kā esmu jau iepakojumu atvērusi, tad man neko mainīt negrasās... Neuzķeraties!

I Inese Aizpuriete 02.04.2025

Pēc 2,5 nedēļas gaidīšanas vakar saņēmu pasūtīto preci, kura absolūti neatbilst modajurmala.lv reklamētajam. Šodien vēloties velreiz ieiet mājaslapā, lai pārliecinātos par reklamētās preces izskatu, mājaslapu nav iespējams atvērt, vietne nav sasniedzama!

I Inna kukuka 02.04.2025

Diemžēl arī es esmu iekritusi ar pasūtījumu Modajurmala.lv. Atsūtīta pavisam cita prece kā bildē bija uzrādīta un vēl ar nenogrieztiem diegiem. Izskatās 50 eiro vējā. Viņi pat neatbild uz e-pastu. Pirmā bilde no interneta veikala, otra saņemta.

A Akrāptā 07.04.2025

Diemžēl arī es esmu uzķērusies uz šiem, gribētos tomēr viņus saukt par KRĀPNIEKIEM(ļoti muļķīgi, bet uzķēros uz šo veikalu, jo man pazīstams cilvēks bija nolaikojis, papētīju preci, iepatikās). Prece tika piegādāta gandrīz 3 nedēļas, kad saņēmu, sapratu, ka mans pasūtītais izmērs bija M, jo pērkot bija ieteikums ņemt vienu izmēru lielāku, man pašai parasti ir S, bet saņemot jaka bija XL nu daudz par lielu, nekāda pavaddokumenta, adrese no kurienes sūtīts arī manuprāt bija Lietuva. Mēģināju atvērt viņu mājas lapu, diemžēl nesekmīgi, sameklēlu viņu sūtītos vairākus e-pastus, par to, ka lielā apjoma dēļ sūtījums kavēsies, rakstīju atpakaļ, kā man ir iespējams atgriezt preci, uz ko jau nedēļu gaidu atbildi.(jo kad nosūtīju saņēmu atbildes e-pastu no viņiem, ka ir saņēmuši un lielā darba apjoma dēļ, atbildēs 24-48h laikā).
Tā nu viņi ir pazuduši, jaka liela un briesmīgas kvalitātes, es to sauktu par lupatu:(

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы