Imarketings - Maldinoša reklāma
Labdien,
pēc maldinoša reklāmas raksta medijos, kurā tika piedāvātas 3 dienu bezmaksas google search nodarbības, nosūtīju pieteikumu. Pēc tam saņēmu uzaicinājumu un notika apmācību seminārs attālināti. Pēc nodarbībām bija jāpilda mājas darbs. Uz otro nodarbību netiku aicināta, kad zvanīju, jautāju, kāpēc tā, atbildēja, ka neesot saņemts mājas darbs (kas bija meli) . Otrās nodarbības laikā paziņoja, ka trešā tomēr nebūs. Pašas apmācības bija diezgan zemā līmenī, nepārtraukti nesaprata, kāpēc google dara tādus brīnumus, kāpēc tā izskatās, ka tā nevajadzētu būt, kas par problēmu utt. Ņemot vērā aģentūras darbinieku neprofesionalitāti, melus un attieksmi neiesaku uzticēt viņiem sava uzņēmuma pakalpojumus.
Beidzot nolēmu atbildēt. Sūdzība absolūti nekorekta un tai nav nekāds sakars ar realitāti. Pirmkārt, vebinārs bija bezmaksas un otrkārt, mēs pasludinājām konkrēto mērķi, kā šo vebināru ciklu laikā meklēsim sev jaunos kolēģus. Proti, šim pasākumam bija konkrēts mērķis un mēs to godīgi esam pateikuši pašā sākumā. Mērķis bija - darbinieku atlase un meklēšana. Mēs arī uzreiz painformējam, ka ja uzdevumi netiks izpildīti pienācīgā līmenī, tad mēs varam bez iemeslu paskaidrošanas neaicināt uz nākamo kārtu. Tā tad iespējas visiem dalībniekiem bija vienādas un mēs toreiz esam atraduši sev 2 jaukus kolēģus. Ņemot vērā pasludināto vebināru mērķi, mūsu uzdevums bija iedot daļu no teorijas un paskatīties, kā dalībnieki pildīs uzdevumus un kam labāk sanāks. Mūsuprāt, ļoti adekvāta pieeja. Atkārtošos, ka visi spēles noteikumi un mērķi bija pasludināti uzreiz un visi zināja, uz ko iet. Acīmredzami, kāds vispār neizlasīja, kam piesakās vai arī nepatīk, ka viņu neizvēlējas.
Ja personai, kas sūdzas, līkas, ka kkādā veidā esam skaruši jūtas, jo neesam pamatojuši savu atteikumu, ļoti atvainojos par to. Mums nebija plāns personīgi aizvainot. Atvainojiet. Bet mums tik tiešam bija daudz darba un bija grūti katram skaidrot, kāpēc uzdevumi izpildīti nekorekti.
p.s. un par profesionalitāti Jums arī nav taisnība. Tāpēc tik cītīgi arī meklējam sev kolēģus ;)
Комментарии (1)
Izskatās ka runā vienu, bet dara visu pavisam savādāk.
Šobrīd viņiem iet reklāma, kurā tiek skaisti stāstīts ka klients viņiem pirmajā vietā utt. Var jau būt ka esošajiem klientiem viņi lien bez ziepēm, bet pamēģiniet viņiem kaut ko uzrakstīt uz mājas lapā norādītajiem e-pastiem - ja saņemsiet atbildi, uzskatiet ka Jums ir paveicies -:).