www.sudzibas.lv Iizii.eu Slikts serviss

Iizii.eu - Slikts serviss

Mana pieredze ar šo veikalu bija viens no sliktākajiem internetpirkumiem, ar kādu jebkad esmu saskāries.

Pasūtīju vairākas preces, samaksāju pilnu summu un saņēmu oficiālu pasūtījuma apstiprinājumu, kā tas ir normāli jebkurā uzticamā interneta veikalā. Taču pēc ilgāk nekā divām nedēļām veikals pēkšņi atsūta ziņu, ka preces viņiem maksājot vairāk nekā man pārdotā cena, un tādēļ viņi manu apstiprināto pasūtījumu vienpersoniski atceļ.

Jāuzsver, ka:

pasūtījuma brīdī nekur nebija norādīts, ka cena var mainīties;

es saņēmu apstiprinājumu, tātad līgums bija noslēgts;

maksājums tika pieņemts bez jebkādām iebildēm;

veikals nepiedāvāja nevienu risinājumu, tikai faktu, ka pasūtījums atsaukts.

Šāda rīcība man kā klientam skaidri parādīja, ka veikals nejūtas saistīts ar saviem pašu izsniegtajiem apstiprinājumiem un ka jebkurā brīdī viņi var vienkārši atcelt pirkumu, ja viņiem tas vairs nav izdevīgi.

Vēl vairāk — kad mēģināju sazināties, uzdevu konkrētus jautājumus un lūdzu paskaidrojumus par situāciju, veikals vairs vispār neatbildēja uz e-pastiem. Komunikācija pilnībā pazuda.
Šādos brīžos kļūst skaidrs, ka problēma nav tikai tehniska — problēma ir attieksmē un atbildības trūkumā pret klientu.

Kopumā iespaids ir tāds, ka veikals nav gatavs uzņemties atbildību ne par savām “tehniskajām kļūdām”, ne par saviem solījumiem, un neatbalsta klientu brīžos, kad tas ir nepieciešams.

Šī pieredze man ir radījusi ļoti negatīvu iespaidu, un diemžēl es vairs neuzticos šim veikalam. Nevaru ieteikt to nevienam, kurš vēlas saņemt drošu, korektu un profesionālu apkalpošanu.

M

Комментарии (2)

T taisnibascinitajs3 2 ч назад

Tātad internetveikalā bija kādai precei tehniskas kļūdas dēļ ielikusies nepareiza cena. Jūs gribējāt "pa lēto" nopirkt preci. Internetveikals uzķēra Jūsu ebreja gājienu un atcēla pirkumu un Jūs palikāt ar GARU degunu, jo noteikti šāda opcija ir atrunāta viņu mājaslapas noteikumos.

M MR... 57 мин назад

Jūsu komentārs nesakrīt ar faktisko situāciju un neatspoguļo notikumus tā, kā tie patiesībā norisinājās.

Pasūtījuma veikšanas brīdī nebija norādes, ka preču cenas var mainīties.

Pasūtījums tika apstiprināts, un maksājums tika pieņemts, kas komerctiesībās tiek uzskatīts par līguma noslēgšanu.

Informācija par cenu izmaiņām tika sniegta tikai pēc aptuveni divām nedēļām, kas nav uzskatāms par savlaicīgu paziņošanu.

Uz manu turpmāko saziņu veikals neatbildēja, un nekāds risinājums netika piedāvāts.

Interesants aspekts ir tas, ka veikals apgalvo “tehnisku kļūdu” un “mainīgas cenas” visām četrām manis pasūtītajām precēm vienlaicīgi. Statistiski diezgan iespaidīgi, ka tieši visas četras preces vienlaikus skāra identiska kļūda.

Vēl viens ievērojams novērojums — daļai no šīm precēm veikala mājaslapā cena arī šobrīd nav mainīta, kas liek vismaz pamatoti apšaubīt piedāvāto skaidrojumu par “nepareizajām cenām”.

Publiskajā komentārā izmantotie personiskie izteikumi neatbilst profesionālai komersanta komunikācijai un neattiecas uz līguma izpildi.

Mana atsauksme ir balstīta verificējamos faktos: apstiprināts pasūtījums, pieņemta apmaksa, nesavlaicīga informācija par izmaiņām un nepietiekama saziņa no veikala puses.
Šāda rīcība neatbilst korektas komercprakses standartiem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы