Hotel Ibis Styles Rīga administratore - Pazemojoša klientu apkalpošana
Neprofesionāla un pazemojoša klientu apkalpošana recepcijā. mani apkalpja administrātore. Vēlējos divvietīgo numuriņu uz nakti - tā vietā man iedeva invalīdu numuru. Lūdzu samainīt numuru pret citu un man iedeva vienvietīgu numuru, kaut gan bija brīvi citi numuri,viesnīca bija tukša! visi logi tumši. Un vienvietīgā nummuriņa cena šajā viesnīcā bija tāda pati kā divvietīgā numuriņa cena. ļoti žēl, ka tādi šmaukļi strādā cilvēku apkalpšanas nozarē.
Комментарии (5)
draugu/draudzeni gaidījāt? :)
Ak tu esi baigais gaisregis, pec tumso logu skaita vari izrekinat, cik pilna vai tuksa ir viesnica! Un zini ja, cena vienai personai dvvietigaja numuraa (ne NUMMURA, kas tas par vardu?) parasti ir vienada ar vienvietigo. Meitene piedava cenu, kas ir sistemaa, nevis ko vina izvelas.
Kas par šausminošiem gabarītiem, ja ar vienvietīgo numuriņu nepietiek? Varbūt pamēģināt kādu diētu, taukainīt?
Tāpēc jau sākumā iedeva invalīdu numuru, lai vismaz no poda aiz stieņa turoties var piecelties normāli, bet kad šī cēla brēku, tad noteikti meitene iespītējās un iedeva to, kas pienākas - atbilstoši cenai.
:D