Humana - Nelaipna apkalpošana
Pirms pāris dienām biju iegājusi veikalā ''Humana'' centrā, Čaka ielā un mani nepatīkami pārsteidza pārdevējas attieksme. Iespējams, šo sūdzību nerakstītu, ja pati nebūtu ilgāku laiku strādājusi tieši apģērbu veikalā.
Bija atlaižu laiks. Cilvēku burzma, rindas. Izstaigājot veikalu krustu šķērsu, atradu vismaz deviņas sev simpātiskas drēbītes, kuras devos uzmērīt. Pēc uzmērīšanas gan atklāju,ka lielākajai daļai apģērbu gabalu piemīt pārāk izteiksmīgi defekti vai arī tie man nepiestāv, tāpēc nolēmu, ka tās nepirkšu. Diemžēl īsti nespēju atcerēties, kur katru drēbīti iepriekš esmu paņēmusi, tāpēc vērsos pie netālu stāvošās pārdevējas un pavaicāju, vai viņiem nav statīva, kur novietot pielaikotās drēbes. Uz to saņēmu īgnu un strupu atbildi: ''Nē!'' Kad jautāju, vai viņa nebūtu tik laipna un nenoliktu tās atpakaļ īstajās vietās, jo man ir jāsteidzas, izdzirdēju ļoti asu atbildi paceltā tonī: ''liekat pati!jūs jau tāpat neko nepērkat, tad vismaz nolieciet tur, kur bija!'' Paliku ar muti vaļā un klusēdama centos izkārtot drēbītes aptuveni pareizajās vietās. Pārdevēja pētīja katru manu kustību, šķita, ka tūlīt saņemšu aizrādījumu par nepareizu orientēšanos drēbju un statīvu jūklī.
Manuprāt, pārdevējas pienākums ir uzklausīt, palīdzēt klientam. Arī man - pārdevējai esot, ir gadījušās trakas darba dienas- daudz cilvēku un darāmu darbu, taču nekad neesmu atļāvusies likt klientam justies vainīgam, ka viņš neko nepērk, kā arī atteikusies palīdzēt (pildīt savus tiešos pienākumus) . Tāds rūgtums palika.
Комментарии (2)
LOSE ESI...TA TAK IR HUMPALA!!!ALGA MINIMALA, TA ARI STRADA. UN NAV HUMPALāS STATīVU UZLAIKOTām DREBEM, TADU NAV PAT 90% JAUNO APģēRBU VEIKALā
IR STATĪVI!