www.sudzibas.lv Hausmaster Sliktākais serviss.

Hausmaster - Sliktākais serviss.

Man gadijās situācija, ierakstiju atskaišu lapiņā vairāk nekā skaitītājā ir ūdens patēriņš!
Grāmatvedība aprēķināja, kas uz lapiņas uzrakstīts! Cerēju, ka šī kompānija ir atsaucīgāki un sapratīs un izlabos rēķinu! Jo rēķiņš pašreiz par ūdeni ir kosmiskas!
To daudzumu kas tika ierakstīts var pa visu dzīvokli baseinu rīkot!
Vērsos pie viņiem laicīgi kamēr nav termiņš beidzies apmaksai!
Protams tiku atraidīta, jo sistēmā nevar labot! Vismaz varēja apreiķināt tad vidējo!
Nepietiek, mēs maksājam katru mēnesi viņiem par remontiem un tt. Ko izti viņi arī nedara,
viņi nevēlās iet prētī saviem klientam un pāreiķināt vienu reiķinu kas viniem neaizņemtu daudz laika! Viņi nespēj pāreiķināt, bet citas firmas gan spēj, un ir pretīmnākoši.
Nākamreiz es skatīsos kas ir nama pārvaldnieks!

A

Комментарии (3)

L LRaivis 22.03.2018

Samaksā tagad to ko ierakstīji un ja tiešam kļūda ir tik liela, tad nākamo gadu par ūdeni maksāt nevajadzēs, sava veida priekšapmaksa :D

A ANNELE1234 22.03.2018

Kļūda ir uz apmēram 20 kubiem.
Ja es nākam gad dzīvotu te,tad nevērstos pie Jums ar lūgumu pāreiķināt!Es vērsos pie Jums jo vēlējos Maijā citur dzīvot,tāpēc satraucos par šo kļūdu!
vidēji par augsto un karsto ūdeni mēnesī izlietoju tikai 7kubus.
Visu ja vēlās var pāreiķināt jo reiķins vēl nav samaksāts!
Ja tā būtu grāmatvedības kļūda,tad gat jūs uzreiz pāreiķinātu un atsūtiītu pareizo reiķinu!

C critical thinker 22.03.2018

kādi 'jūs'? šeit nav nekādi mēs, te ir vienkārši sūdzību portāls

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы