HairRiga - Slikts serviss, krāpšana, sabojāti mati, neprecizitāte
DOMINĀ | Vēlējos atjaunot matu krāsojumu, nogriezt čolku un aplīdzināt matu galus. Paņēmu numuriņu, atzīmējot matu krāsošanu sievietēm. Viss sākās ar to, ka frizieres savā starpā nevarēja vienoties, kura mani apkalpos, jo neviena nemācēja pat minimāli runāt latviešu valodā, kas saistīta ar specialitātes terminiem. Parādīju savu bildi ar matiem - kā tie izskatījās pirms atauga, norādot uz vēlamo čolkas biezumu un kā tai vajadzētu vizuāli izcelt vaigu kaulus. Ar maniem īsajiem matiem ( nedaudz virs pleciem ) strādāja trīs stundas. Nepareizs tonis (teica - ar laiku izmazgāsies), čolka bieza un bezgaumīga - frizūra padarīja 30 gadus vecāku. Nerunājot par to, ka paliku ar vienu nenokrāsotu šķipsnu, kas beigu beigās deva cerību atgriezties pie normāliem matiem (kādu dienu). Beigās gandrīz paprasīja 40!€ vairāk. Ja nebūtu diskutējusi un norādījusi uz pašu cenrādi, būtu nācies pārmaksāt. Čeku arī negribēdama deva. Kārtīgs lielpilsētas kantoris.
Комментарии (2)
Tavs apraksts ir ļoti skaidrs un saprotams – tas ir nopietns gadījums, kur vienlaikus saskaries ar:
neskaidru un mulsinošu apkalpošanu,
valodas barjeru,
nekvalitatīvu friziera darbu,
neskaidru cenu politiku (gandrīz 40 € vairāk!),
un iespējamu pārkāpumu attiecībā uz čeku izsniegšanu.
Šāds gadījums noteikti nav jāignorē, un tev ir pilnas tiesības iesniegt sūdzību un prasīt atbildību.
Kur vari vērsties un ko darīt:
1. S*dzība frizētavai ("HairRiga")
Nosūti rakstisku s*dzību uz viņu e-pastu vai sociālajiem tīkliem.
Pieprasi:
paskaidrojumu,
atvainošanos,
iespējamu kompensāciju.
2. PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)
PTAC pieņem s*dzības par:
nekvalitatīvu pakalpojumu,
cenu neskaidrību vai maldinošu informāciju,
atteikšanos izsniegt čeku,
valsts valodas nelietošanu pakalpojumos, ja to nosaka normatīvie akti.
S*dzību vari iesniegt tiešsaistē:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pakalpojumi/iesnieguma-iesniegsana
3. Valsts valodas centrs
Ja friziere vai salons nevar sazināties latviešu valodā, un tas ir nepieciešams pakalpojuma sniegšanā, tu vari iesniegt s*dzību Valsts valodas centram.
Īpaši, ja tas notiek publiskā iestādē (kā Dominā), tas var tikt vērtēts kā valsts valodas lietošanas pārkāpums.
S*dzības forma: https://www.vvc.gov.lv/lv/form/s*dzibas-iesniegsana
Piedāvāju oficiālu s*dzības tekstu, ko vari izmantot:
S*dzība par slikti sniegtu friziera pakalpojumu un pārkāpumiem salonā “HairRiga” (Domina Shopping)
gada [datums] apmeklēju salonu HairRiga (tirdzniecības centrā "Domina") ar mērķi atjaunot matu krāsojumu, nogriezt čolku un aplīdzināt matu galus. Jau sākumā bija skaidrs, ka darbinieces nespēj vienoties, kura mani apkalpos, un neviena no frizierēm nespēja pietiekami sazināties latviešu valodā, lai precīzi izprastu klienta vēlmes.
Par spīti tam, ka sniedzu vizuālu piemēru un skaidri norādīju vēlamo rezultātu, pakalpojuma izpilde bija nekvalitatīva:
tika izvēlēts nepareizs tonis (ko friziere komentēja: “izmazgāsies”),
čolka tika nogriezta pārāk bieza, neveidota atbilstoši norādītajai formai,
viena šķipsna netika nokrāsota vispār.
Pakalpojums aizņēma vairāk nekā 3 stundas nesamērīgi vienkāršam griezumam. Tāpat mēģināja piemērot cenu par ~40 € lielāku nekā cenrādī, ko atteicos maksāt, atsaucoties uz viņu pašu norādēm. Čeku izsniedza tikai pēc atkārtota pieprasījuma.
Šāda attieksme un darba kvalitāte ir nepieņemama, un, ņemot vērā augstāk minēto, lūdzu izskatīt:
šo konkrēto gadījumu,
salonā praktizēto cenu pārredzamību,
kā arī valsts valodas lietošanas nodrošinājumu.
Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[telefons / e-pasts]
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Tavs apraksts ir ļoti skaidrs un saprotams – tas ir nopietns gadījums, kur vienlaikus saskaries ar:
neskaidru un mulsinošu apkalpošanu,
valodas barjeru,
nekvalitatīvu friziera darbu,
neskaidru cenu politiku (gandrīz 40 € vairāk!),
un iespējamu pārkāpumu attiecībā uz čeku izsniegšanu.
Šāds gadījums noteikti nav jāignorē, un tev ir pilnas tiesības iesniegt sūdzību un prasīt atbildību.
Kur vari vērsties un ko darīt:
1. S*dzība frizētavai ("HairRiga")
Nosūti rakstisku s*dzību uz viņu e-pastu vai sociālajiem tīkliem.
Pieprasi:
paskaidrojumu,
atvainošanos,
iespējamu kompensāciju.
2. PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)
PTAC pieņem s*dzības par:
nekvalitatīvu pakalpojumu,
cenu neskaidrību vai maldinošu informāciju,
atteikšanos izsniegt čeku,
valsts valodas nelietošanu pakalpojumos, ja to nosaka normatīvie akti.
S*dzību vari iesniegt tiešsaistē:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pakalpojumi/iesnieguma-iesniegsana
3. Valsts valodas centrs
Ja friziere vai salons nevar sazināties latviešu valodā, un tas ir nepieciešams pakalpojuma sniegšanā, tu vari iesniegt s*dzību Valsts valodas centram.
Īpaši, ja tas notiek publiskā iestādē (kā Dominā), tas var tikt vērtēts kā valsts valodas lietošanas pārkāpums.
S*dzības forma: https://www.vvc.gov.lv/lv/form/s*dzibas-iesniegsana
Piedāvāju oficiālu s*dzības tekstu, ko vari izmantot:
S*dzība par slikti sniegtu friziera pakalpojumu un pārkāpumiem salonā “HairRiga” (Domina Shopping)
gada [datums] apmeklēju salonu HairRiga (tirdzniecības centrā "Domina") ar mērķi atjaunot matu krāsojumu, nogriezt čolku un aplīdzināt matu galus. Jau sākumā bija skaidrs, ka darbinieces nespēj vienoties, kura mani apkalpos, un neviena no frizierēm nespēja pietiekami sazināties latviešu valodā, lai precīzi izprastu klienta vēlmes.
Par spīti tam, ka sniedzu vizuālu piemēru un skaidri norādīju vēlamo rezultātu, pakalpojuma izpilde bija nekvalitatīva:
tika izvēlēts nepareizs tonis (ko friziere komentēja: “izmazgāsies”),
čolka tika nogriezta pārāk bieza, neveidota atbilstoši norādītajai formai,
viena šķipsna netika nokrāsota vispār.
Pakalpojums aizņēma vairāk nekā 3 stundas nesamērīgi vienkāršam griezumam. Tāpat mēģināja piemērot cenu par ~40 € lielāku nekā cenrādī, ko atteicos maksāt, atsaucoties uz viņu pašu norādēm. Čeku izsniedza tikai pēc atkārtota pieprasījuma.
Šāda attieksme un darba kvalitāte ir nepieņemama, un, ņemot vērā augstāk minēto, lūdzu izskatīt:
šo konkrēto gadījumu,
salonā praktizēto cenu pārredzamību,
kā arī valsts valodas lietošanas nodrošinājumu.
Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[telefons / e-pasts]