Hagberg - Slikta apsaimniekošana
Mūsu daudzdzīvokļu mājas apsaimniekotājs Hagberg veic darbu ļoti neefektīvi. Viņu sniegtie pakalpojumi un komunikācija ir tālu no apmierinošas.
Sākot ar sniega tīrīšanu - līguma nosacījumi uz papīra izskatās solīdi, bet realitātē tā ir tikai formalitāte. Sniega tīrītāji ienāk, daļēji nostumj sniegu un pazūd. Juridiski visi punkti var būt tiek izpildīti, bet kvalitāte ir zem katras kritikas. Ietves paliek nesakoptas, un iedzīvotājiem pašiem ir jātīra sniegs.
Neskatoties uz norādītajiem dažādajiem saziņas veidiem ar mājas atbildīgo pārvaldnieku, atbildi ne vienmēr var sagaidīt. Mājā ir pastāvīgas problēmas ar apkuri un citām sistēmām - rekuperācija, barjera, ūdens attīrīšana utml. Pat, ja kaut kas tiek labots, iedzīvotāji netiek informēti par veikto darbu.
Turklāt hagberg lietotnes risinājums ir vēl neefektīvāks. Nav vienotas vietas, kur varētu iesniegt un sekot līdzi mājas problēmām, tāpēc visi iedzīvotāji ziņo par vienu un to pašu problēmu hagberg kontaktpersonām. Tas ne tikai palielina slodzi darbiniekiem, bet arī rada komunikācijas apjukumu un citas problēmas.
Trūkstot strukturētai un efektīvai sistēmai, kur varētu pieteikt un sekot līdzi problēmām, mūsu mājas apsaimniekošana ir kļuvusi par haotisku un galvassāpēm pilnu procesu. Aplikācijas neefektivitāte padara šo situāciju tikai sliktāku. Hagberg būtu jāuzlabo un jāmodernizē savas digitālās platformas, lai nodrošinātu vienkāršu un efektīvu komunikāciju starp iedzīvotājiem un pārvaldnieku.
lietotnes nepieciešamie uzlabojumi tikai pastiprina kopējo negatīvo pieredzi ar šo apsaimniekotāju.
apsaimniekotāja "pārsteigumi" un "dāvanas" iedzīvotājiem ir tikai mārketinga triks, lai novērstu uzmanību no viņu neefektīvās darbības. Tā vietā, lai risinātu problēmas, viņi sagādā bezjēdzīgas dāvanas (piem. Atstarotājs) , kas nav nekas vairāk par ņirgāšanos.
Es ieteiktu rūpīgi pārskatīt un uzlabot digitālo infrastruktūru, lai iedzīvotāji varētu efektīvi ziņot par problēmām un saņemt pietiekamu atbalstu un reālas atbildes un risinājumus, nevis bezjēdzīgas dāvanas, kas neuzlabo un nerisina problēmsituācijas.
Es nekādā gadījumā neiesaku šo apsaimniekotāju. Viņu pieeja klientu apkalpošanai un problēmu risināšanai ir katastrofāla un neprofesionāla.
Sveicināti!
Paldies par atsauksmi. Ņemsim to vērā, turpinot pilnveidot mūsu sniegto pakalpojumu un komunikācijas rīku kvalitāti.
Комментарии (2)
piekrītu tāpat arīir tukumā pa visu pilsētu viens traktors kautko tīra mazā kubota ar sniega lāpstu priekšā un kaisītāju aizmugurē. bet tolka nekāda ja tik viens traktors tīra un kaisa un pārējie traktori stāv dīkstāvē un vispār kur ir sētnieki no hagberga tie vispār neviens neko nedara 1 stundu patīra vienu mazu pleķīti un viss. tad jau CleanR bija labāks pa visiem 100% jo viņiem sētnieki strādāja no 4:00 rītā laikus un visu notīrīja un sētnieki bija daudz vairāk un tehnikas arī bija viennozīmīgi vairāk neka šiem nabagu iestādei kuri neko nedara un gaida kad naudu dabūs savā kontā un varēs aizbraukt uz kanāriju salām kuri ir dabūti no mūsu nodokļiem.
Paldies par izteikto viedokli. Sadarbojoties ar Tukuma novada pašvaldības Komunālo nodaļu, tiek rūpīgi izstrādāts darbu plāns katrai nedēļai. Sniegto pakalpojumu kvalitātes kontroles nolūkos HAGBERG savā darbībā ir ieviesis ģeotelpisko datu pārvaldības rīku, kas ļauj precīzi plānot un koordinēt veicamos uzdevumus, kā arī to izpildi. Savukārt klients ar šī rīka palīdzību jebkurā laikā var uzskatāmi redzēt katrā lokācijā paveiktos darbus, jo tie tiek fiksēti ar fotoattēliem. Neskatoties jau uz ieviestajiem uzlabojumiem, mēs turpinām strādāt, lai pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti.